Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Scarlett's kamer

4 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down  Message [Page 8 of 8]

176Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 10:30 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett trok een zielig gezicht en deed net of ze moest huilen na Toushirous woorden. "Maar ik wil je blouse aan!" riep ze toen naar hem toe. "Hij zit zo lekker en en en en.. Ja. Ik hou hem gewoon aan," besloot ze toen maar, haar armen over elkaar slaand. "En daar kun jij niks aan veranderen!"

177Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 10:47 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou liep weer naar het bed toen en pakte met een nep-dreigende blik de kraag van zijn overhemd tussen zijn duim en wijsvinger. 'Ik heb hem betaald!' argumenteerde hij grijnzend, waarna hij een kus fhudhfuie op haar wang drukte. 'Ik heb er recht op,' voegde hij er nog hoopvol aan toe. Hij kon immers moeilijk half naakt in de eetzaal gaan zitten.

http://bussjah.hyves.nl

178Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 10:50 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Nou en! Ik heb hem aan," verdedigde Scarlett zichzelf meteen. "Jij hebt toch geen last van de kou dus kun je net zo goed, eh, gewoon alleen een broek aandoen!" Het zou vast een ontzettend raar gezicht zijn; Toushirou die met alleen een broek aan zat te ontbijten.
Maar daar ging het nou helemaal niet om. Zij had Toushirous blouse aan en ze wilde hem aanhouden ook.
Snel schoof ze naar achter toe op het bed en hield ze beschermend haar armen voor zich. "Doe maar iets van mij aan!" herhaalde ze toen met een grijns op haar gezicht.

179Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 11:00 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou stak zijn tong uit en speurde uiteindelijk toch maar de grond af, waar hij zijn broek opmerkte. Daar wist hij in te schieten maar het zag er waarschijnlijk nogal raar uit voor zijn doen; normaal hing zijn shirt over zijn broek heen, maar nu zag je hoe opvallend laag die hing. Een derde van zijn boxer stak boven zijn kunstzinnige ietwat strakke broek uit en hij deed even zijn haar goed op traditionele manier; het door de war schudden. 'Nou, ik ben er helemaal klaar voor,' zei hij niet bepaald overtuigend.

http://bussjah.hyves.nl

180Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 11:03 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Blij met haar overwinning sprong Scarlett op en sprong ze zo het bed af, waar ze recht voor Toushirou bleef staan en haar armen om zijn middel sloeg. "Ik bescherm je wel," zei ze plagerig, om hem vervolgens een kus op zijn mond te drukken en weer los te laten.
"Trouwens, ben je niet bang dat je broek je zometeen nog afzakt?" vroeg ze toen ze opmerkte hoe laag die eigenlijk wel niet hing.

181Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 11:10 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde zijn hoofd. 'Naakt rondlopen is een hobby van me,' zei hij opvallend droog, waarna hij grijnzend naar de deur toe begon te lopen. Toen hij zich weer naar haar omdraaide lag zijn hand al op de deurknop. 'Ik heb best wel honger,' zei hij lichtelijk ongeduldig. 'Ik wil me volproppen met ongezonde zooi.. zouden we het ontbijt al gemist hebben? Want dan wordt het brunchen,'

http://bussjah.hyves.nl

182Scarlett's kamer - Page 8 Empty Re: Scarlett's kamer Fri Oct 16, 2009 11:12 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett haalde haar schouders op en schudde haar hoofd. "Ik denk het niet. En anders brunchen we als ontbijt, weer eens iets anders," zei ze vrolijk, om hem vervolgens mee te trekken, haar kamer uit. Op naar de eetzaal dus.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 8 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum