Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune en Matt's Kamer.

+4
Iris
Mimiko
Miyoko
Lune
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 4 of 12]

76Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:34 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'die blik ken ik.' zei kyosu en er kwam een onverbeterlijke grijns op zijn gezicht. Kyosu kwam overeind en zette een paar stappen richting lune. Hij pakte hem even bij zijn kraag. 'Ik weet wat jij denkt.' fluisterde hij in zijn oor.

77Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune huiverde, 'Ohja..?' vroeg hij zo ontschuldig mogelijk. Hij knipperden een paar keer met zijn ogen. Dit had hij gemist bij Mauw, die deed niks behalve zoenen en slapen..

78Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:45 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ja..' zei kyosu met een grijns. Kyosu's warme adem kwam in de hals van lune terecht en zachtjes drukte hij een paar kleine kusjes op zijn nek. Hij legde zijn hand op zijn hand op zijn heup en vervolgde de route naar rome: the lips. Eenmaal bijna aangekomen, keek hij lune even recht in zijn ogen aan, en deed niks. Hij moest het maar komen halen. een grote grijns verscheen op kyosu's gezicht.

79Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune rekte zich uit, en genoot van het moment, hij kroop wat naar voren, en drukte zijn lippen zacht op die van Kyosu, hij likte Kyosu's mondhoeken om toegang te krijgen tot Kyosu's mond en tong, terwel zijn handen naar beneden gleden langs Kyosu's borst.

80Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:54 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((lol daarom moest Mauw dus weg ;D het klikte niet tussen Lune en hem ^^ sorry dat ik stoor XD))

81Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Je had eigenlijk Usami moeten aanmaken Guus.. Maar die zou dan wel weer niet binnen die leeftijds grens vallen..hij was like; 32 ofzow? DX))

82Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:01 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Langzaam deed kyosu lune's shirt omhoog, en trok het daarna over zijn hoofduit. Lune's haar stond ineens wat warrig op zijn hoofd, wat er wel lief uit zag. 'Wat zit je haar leuk zo.' fluisterde hij met een grijns en kuste lune verder. Ondertussen trok hij hem zachtjes mee in de richting van Lune's bed.

(( gehe is niet erg hoor xD ))

83Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:05 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko huppelde naar Lune om te vertellen over haar optreden die zo te zien bij iedereen goed was overgekomen. Ze klopte hard op zijn deur en wachte tot Lune opende.

((WACHT MAAR >]))

84Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:08 pm

Terra

Terra
Niveau 2

(( OMG STOP MET ONDERBREKEN! Laat ze nu een keer Smut hebben ><............zo en nu ga ik slapen XD))

85Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liet zich op het bed ploffen, hij sjorden aan Kyosu's shirt tot die meegaf, en van zijn lijf afgleed. Hij gleed met zijn handen naar onder, tot Kyosu's navel, waar hij met zijn vlakke hand overheen streek.

86Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:12 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek even op van het harde gebonk op de deur, maar negeerde het verder. Hij ontspande zich weer en keek lune met een glimlach aan. Hij pakte voorzichtig de gesp van lune's riem en begon eraan te prutsen.

87Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:13 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((zal ik binnen komen of niet wel of niet .. ))

88Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Kan niet de deur zit opslot ;D))

Lune glimlachten, hij vroeg zich wel af wie daar aan de deur stond te bonken. Het was
zeker niet sinterklaas dus hij besloot het te negeren..

89Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 9:17 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( als je nog even heeeeeel irritant op de deur bonkt en zal gaan gillen, doe ik open xD ))

90Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 11, 2009 3:44 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

*new?*

Mimiko besloot toch maar even de gedachte uit Lune hoofd te praten dat ze die ene Mido kende. Ze wist niet wat er precies tussen die twee was gebeurt maar het zat niet goed. Ze klopte op de deur van Lune en wachte ongeduldig af tot hij zou openen

91Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 11, 2009 5:23 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aanhuppelen, en zag dat Mimiko ook al bij de deur van Lune stond. 'Hi Mimi-Chan!' riep ze vrolijk, terwijl ze 1 keer op de deur bonkte. 'Alles goed?' ze glimlachte, en keek haar aan.

92Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 14, 2009 9:38 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liep met grote passen naar lune's kamer toe. wat denkt ie wel niet. eenmaal bij de deur donkte hij een paar keer heel hard op de deur. 'Lune, doe open want ik weet dat je er bent!' zei hij met een harde stem. Met een tikkende voet van ongeduld stond hij voor de deur te wachten.

93Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 14, 2009 9:42 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune slikte, nu kwam het.. Hij stond op, hij had gehuilt als een klein kind en dat zou hij weer gaan doen, 'ik ben er en de deur is open dat weet je zelf ook wel..' piepte hij zacht.

94Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 14, 2009 9:44 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu bedacht zich niks en kwam met een klap de kamer in vallen. 'Lune..' zei hij bedroefd. De woede had plaats gemaakt voor verdriet zodra hij lune's gezicht zag. Even keek hij hem aan, zonder een enkel woord te zeggen. 'Wat heb je gedaan..?' vroeg hij met een zachte stem.

95Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 14, 2009 9:49 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Het is waar.. Maar ik was dronken.. Ik had te veel gedronken.. Het spijt me.. Ik dacht dat ik zo van al het gezeik af zou zijn.. Maar..' hij liep naar Kyosu toe en sloeg zijn armen om hem heen en begon alweer te janken.

96Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 14, 2009 9:53 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu dacht dat híj degene was die in huilen zou uitbarsten, maar dat had hij waarschijnlijk fout. Hij keek even bedenkelijk en sloeg uiteindelijk toch maar zijn handen om lune heen. 'Wat is dat toch met jou..' zei kyosu lichtelijk bezorgd. 'Misschien een idee om minder te drinken..' zei hij droog en keek lune toen aan. 'Ik vergeef het je, maar beloof me dat je nooit meer zoiets doet.'

97Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 15, 2009 6:56 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Mimi liep jankend naar binnen en ging gezellig trio janken met Lune en Kyosu))

98Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 16, 2009 9:23 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

new?

Kyosu liep heel droog over de gangen heen, op weg naar Lune's kamer. Hij had hem, voor zijn gevoel, al heel lang niet gesproken. Eenmaal bij de deur klopte hij rustig aan. 'Kyosu, hier.' zei hij in verwachting tot de deur open zou gaan.

99Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 16, 2009 9:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep naar de deur, hij was duidelijk in een geweldig goed humeur, 'Honey!' riep hij vrolijk.

100Lune en Matt's Kamer. - Page 4 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 16, 2009 9:32 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Er verscheen een grote glimlach op het gezicht van Kyosu. 'Lune!' riep hij en strekte zijn armen naar hem uit alsof hij hem eeuwen niet had gezien. Het leek haast op zo'n scene uit een film, waarin twee van die new yorkse diva-vriendinnen elkaar voor het eerst sinds jaren weer zien.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum