Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune en Matt's Kamer.

+4
Iris
Mimiko
Miyoko
Lune
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Go down  Message [Page 12 of 12]

276Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 29, 2009 8:09 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte afwezig en begon met haar vingers te spelen. Iets wat ze altijd deed als ze zenuwachtig was. Vluchtig wierp ze een blik naar Lune en bedacht hoe lang ze de werkelijke reden van haar komst nog kon verbergen.

277Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 29, 2009 8:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Excuseer me..' Lune stond op, en liep naar het toilet, hij wierp een blik over zijn schouders naar Mimi, hij wist niet hoe hij dit aan moest pakken; waarom zei ze niks? Waarom was ze hier?

278Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 29, 2009 8:20 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zuchtte en was blij dat hij even naar de wc ging. Zo kon ze bedenken hoe ze moest beginnen om te vertellen wat ze eigenlijk wel niet voelde voor Lune en hoe ze dat met allemacht probeerde te negeren. Ze had een heel verhaal in haar hoofd gehaalt. Nu was het wachten tot dat hij terug kwam.

279Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 6:51 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune flanste wat water in zijn gezicht, en keek naar zich zelf in de spiegel, god. Wat haten hij zich zelf nu. Hij moest niet plassen, in tegen deel, hij moest even nadenken. En niet bij Mimi zijn, hij wist misschien wel wat ze wou zeggen, en al bij die gedachten kreeg hij spontaan een bloed neus en huil neigingen.

280Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 7:27 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond op en liep met kleine stapjes naar de deur van de badkamer. Snel liep ze weer een andere kant op en deed net alsof ze ergens naar aan het kijken was. Waar bleef hij nou?

281Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 7:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zwiepte de badkamer deur open, en voelde dat hij tegen iets of iemand aanknalden met de deur, het was toch niet Mimi he.. 'Eh, Mimiko..?' vroeg hij droog.

282Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 7:39 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok en keek om naar Lune. 'Ja', vroeg ze terwijl ze zich probeerde te herstellen.

283Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 7:51 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Oh gelukkig dan botste ik n-' Lune's gezicht vertrok, 'Wha! Dat was mijn nieuwe potplant in bijpassenlijke bak.. ' Lune bukte zich neer bij de scherven en de hoop aarde met het zielige geplette plantje.

284Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Wed Sep 30, 2009 7:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko legde snel haar hand voor haar mond om niet in lachen uit te barsten. Ze liep weer naar het bed en liet zich vallen. 'Lune we moeten even.. praten', zei ze terwijl er een enorme brok in haar keel kwam op zetten. Haar gezicht was van een kleine lach veranderd tot een strak en serieus gezicht die hem nu aan keek.

285Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 6:22 pm

Gast


Guest

((waaaa! ))
((lune ziet er hot uit !!! Very Happy))

((X3 *springt als chibi op en neer van opwinding*))
((HOT HOT HOT HOT HOT !!!!!))
((I Like Lune's nieuwe uiterlijk >3))

286Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

---New---

'Vuile nichten.. Vuile lelijke..,' Lune schopte tegen zijn bed poot. Hij was Kyosu even vergeten, dat hij zelf ook Homo was, hij was over de grens gekomen. Hij zag het lelijke gezicht van die twee snollen voor zich, en gromde. Hij liep naar zijn stereo en zetten muziek op. Nickelback-Rockstar, dat was echt zo'n nummer waar hij helemaal op los kon gaan. Maar deze keer niet, hij storte zich op zijn bed en bleef zo liggen.

287Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:36 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu slofte met een enorm slecht gevoel in zijn maag over de gangen heen. De muziek van zijn mp3 knalde in zijn oren, dat had hij altijd als hij zich down voelde.Hij wist niet wat het was, maar hij had de hele nacht niet kunnen slapen. Hij hoopte dat Lune hem wel op kon vrolijken. Zachtjes klopte hij op de deur. 'Lune?' zei hij met een heesse stem.

288Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune schrok op, 'rot op..' gromde hij zacht, 'rot op..Ik ben het niet waart..'

289Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:41 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu trok even een niet begrijpend gezicht, en deed toen de deur voorzichtig open. 'Lune.. wat is er?' vroeg kyosu met zijn oude vertrouwde bezorgde stem. Dat deed hij bij iedereen, maar bij Lune altijd extra. Hij keek naar Lune, die er als een hoopje in elkaar gezakte taart uit zag.

290Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune rolde met zijn ogen, 'Kyosu..Ik kan het niet..Ik kan je niet troosten..Ik maak alles nog maar erger..Ik..Ga weg..'

291Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Oct 01, 2009 9:55 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ik ga niet weg,' zei Kyosu, met een eigenwijze blik. 'Dan help ik jou toch? Je ziet eruit alsof,' hij stopte even om de juiste woorden te vinden. 'Alsof je ruzie hebt gehad ofzo,' iets beters kon Kyosu even niet bedenken, en probeerde Lune aan te kijken, maar hij leek zijn blik te ontwijken. 'Wat is er?'

292Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 1:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

NEW

'Nou, Mira.. Ten eerste, dit is mijn kamer..Dus..' hij openden voor Mira de deur van zijn kamer, 'kom maar binnen hoor,'

293Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 1:40 pm

Mira

Mira
Niveau 1

Mira stapte de kamer binnen en keek rond. 2 bedden. 'En wie slaapt hier nog meer?'

294Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 3:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Matt, een jongen die ik eigenlijk nooit meer zie laat staan spreek,' Lune grijnste even.

295Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 3:32 pm

Mira

Mira
Niveau 1

'Oh, achja, lekker rustig.' Mira lachtte.
'Zullen we verder gaan? Zoals je al zei, er is hier veel te zien.'

296Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 3:35 pm

Lune

Lune
Niveau 2

meer dan dat zei denkt, en hoeft te weten..
'Ja, kom mee.. ' Lune knikte, en hielt de deur weer voor haar open, 'waar nu heen? een wandeling in Magic park?'

297Lune en Matt's Kamer. - Page 12 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Oct 11, 2009 3:37 pm

Mira

Mira
Niveau 1

'Prima, jij weet hier de weg.' ze liep de kamer weer uit.

(* en dan nu naar dat topic toch? ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 12 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum