Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune en Matt's Kamer.

+4
Iris
Mimiko
Miyoko
Lune
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 2 of 12]

26Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:32 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune voelde een warme tinteling in zijn buik, 'Ja...' mompelde hij zacht.

27Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:35 pm

Gast


Guest

Marauwdon bleef gewoon staan "Moet je wel naar je bed gaan....want ik laat niet meer los..." Hij sloot zijn ogen en bleef staan.

28Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:38 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee..Je bent warm..' Zei Lune zacht. 'Dan moet je maar mij naar bed..'

29Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:41 pm

Gast


Guest

Marauwdon tilde Lune een centimeter van de grond en liep naar het bed toe waar hij Lune neer legde en over hem heen rolde om naast hem te kunnen blijven liggen "Zo..." hij glimlachte nog steeds.

30Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:47 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune kroop wat tegen Mauw aan, hij drukte zich tegen Mauw aan. Hij sloot zijn ogen.

31Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:48 pm

Gast


Guest

Marauwdon hield Lune tegen zich aan en hield zijn hoofd tegen de zijne, hij sloot zijn ogen en viel ongeveer twintig minuten later in slaap.

32Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 6:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( Miyoko kwam gillend binnen, en ging er tussen liggen. Er kwam een grote gangbang ))

33Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 6:28 pm

Gast


Guest

Miyoko wrote:(( Miyoko kwam gillend binnen, en ging er tussen liggen. Er kwam een grote gangbang ))
((Lol we all dream XD))

Marauwdon opende langzaam zijn ogen en keek naar buiten.........hij had....te lang geslapen...

34Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 7:19 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan was nog steeds aan het dromen over grote dansende Sushi's...

((Ik verveel me echt de pletter -_-))

35Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 8:24 pm

Gast


Guest

Marauwdon prikte Lune in zijn wang "Wordt wakker dude..."

36Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 8:32 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Mwhahaha..' er liep wat speeksel uit Lune-Chans mond, 'Sushi..Atack..'

37Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Marauwdon voog het van Lune's gezicht en grijnsde, hij pakte zachtjes Lune's gezicht en draaide dat een beetje "Wakker wordeeen"
Hij drukte zachtjes zijn lippen tegen die van Lune.

38Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 9:19 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan openden zijn ogen, 'Goedemorgen..' mompelden hij slaperig.

39Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 9:23 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte "Goedemorgen...nauw eigenlijk is het al geen morgen meer...maar je moest gewoon wakker worden" hij hield Lune nog steeds vast.

40Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sat Sep 05, 2009 11:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune krulde zijn armen om Mauw heen, hij blies een lok haar uit zijn ogen. En bleef zo enige tijd zitten\liggen.

41Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 10:36 am

Gast


Guest

Marauwdon legde zijn hoofd, op Lune's schouder en nipte een keertje zachtjes aan zijn sleutelbeen "...Dus...."



((Ik denk dat ze zitten O.o...denk ik...))

42Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2

New........

Lune-Chan keek naar Mauw-Chama's bed, 'hij heeft me gewoon achter gelaten terwel hij zei dat hij er voor me zou zijn..' Lune-Chan beed op zijn lip, opeens had hij een zware drang om te gaan drinken, te roken en daarna uit het raam te springen.

43Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:43 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko had gehoort dat Mauw weg was gegaan naar Russland en ze bsloot te gaan kijken hoe het nu met Lune was. Rustig op haar dooie gemak liep ze zijn kamer en klopte op de deur. Ze hoopte dat hij niet té overstuur was want dat kon ze niet hebben.

44Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune zat op zijn bed, hij keek naar de sigaret in zijn hand, en snoof de rook op. hij begon te hoesten. 'Ugghe Ugghe.. Kut.. Fuck..Klote..' Hij gooide het ding op de grond, en begon er op te stampen. Hij had niet door dat iemand voor de deur stond.

45Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:51 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam in de gang lopen, ze had Lune al een tijdje niet meer gesproken dus besloot om langs te gaan, ze hoorde wat gehoest. Tenslotte klopte ze twijfelend aan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

46Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko klopte nog een keer. 'Eh Lune doe open', zei ze lachend nadat ze het hoeste hoorde.

47Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 7:59 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek verbaasd naar Mimiko-chan, wat zal zij hier doen.. Iris wou weg gaan, Nee, blijf, je laat je niet wegjagen, Iris! ze zuchtte en wachtte ongeduldig tegen de muur.

http://xxx--iris.hyves.nl/

48Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:02 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liep haastig naar Lune's kamer. Hij wist dat mauw was vertrokken naar rusland, en hij maakte zich zorgen om lune. Kyosu zag mimiko en iris al voor de deur staan. Volgens hem deed hij gewoon niet open. 'Lune, doe de deur even open.' zei kyosu met een bezorgde stem. Kyosu had zich tussen iris en mimiko gewrongen. Hun relatie was dan wel over, maar hij gaf nog steeds om hem.

49Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:03 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune hoorde hoe Mimi lachte en daarna Kyosu's zachte stem, 'Nee..' mompelde hij zachtjes, toen stond hij op en deed de deur op een kiertje open. 'Wat?' vroeg hij hees.

50Lune en Matt's Kamer. - Page 2 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:08 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'We weten het van mauw.' zei kyosu die lune bezorgd aankeek. 'Ik weet dat het tussen ons ook niet helemaal koek-en-ei is gegaan, maar ik maak me zorgen.' zei hij, in de hoop dat lune de hulp zou aannemen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum