Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune en Matt's Kamer.

+4
Iris
Mimiko
Miyoko
Lune
8 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 1 of 12]

1Lune en Matt's Kamer. Empty Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 9:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Toegang: Kloppen
Regels: Vrij, maar niet teveel spammen A.U.B

Er staat twee twee persoon's bedden, twee kleding kasten, een tafel met een vaas droog bloemen, 2 enorme ramen met donker blauwe gordijnen ervoor, een badkamer, met douche en toilet. Wat posters van popsterren aan de muur en de rest weet je wel.



Last edited by Lune on Sat Sep 19, 2009 6:11 pm; edited 2 times in total

2Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 9:51 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam uitgeput de kamer in en gooide zijn tas in een hoekje, hij besefte ineens wat hij het hele kamp had gedaan...hij had gelegen en mensen getroost.....meer niet...

3Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 9:55 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan liep de kamer binnen, 'Kijk Mauw, we hebben een slot op ons deur!' hij wees triomfantelijk op het slot.

4Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 9:58 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar het slot en toen even naar het plafond terwijl hij z`n handen in elkaar sloeg "Danku..." mompelde hij, en hij draaide zijn hoofd weer "Alles goed met Miyoko?" de baksteen in zijn maag was weer net zo hard terug gekomen sinds Lune naar Miyoko was gegaan maar hij begreep het, Miyoko had hem nodig...en hij kwam gewoon op de tweede plek.

5Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 10:01 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Weet ik veel..' mompelde Lune zacht, hij ging op de rand van zijn bed zitten, 'soms weet ik het ook niet echt meer..' hij wees op een Antic-Cafe poster, 'Ze zijn uit elkaar hea?..Ik vond ze toch al minder worden toen Bou weg ging..' zei hij half tegen zichzelf en half hardop.

6Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 10:07 pm

Gast


Guest

Marauwdon lachte even zacht "Vrouwen.." zuchte hij met een grijns, hij ging op zijn bed zitten en keek naar buiten.
"Ik luisterde nooit naar muziek...in ieder geval niet vaak..."

7Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 10:15 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dan word het daar echt tijd voor.. ' Lune viste zijn I-pod uit zijn tas, 'Ik weet niet of het helemaal jou smaak is..Maar dat weet je snel genoeg.' Hij glimlachten, en liep zonder op antwoord te wachten naar de badkamer.

((Ik ga, tot morgen <33))

8Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Thu Sep 03, 2009 10:17 pm

Gast


Guest

((Bye bye))

Marauwdon keek Lune na en trok een viool onder z`n bed vandaan "Dat ik niet vaak naar muziek luisterde betekend niet dat ik er niet van houd..." hij ging voor het raam staan en begon rustig het liedje Almateria te spelen.

((Ik ga ook XD))

9Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 11:18 am

Gast


Guest

--New--

Vol met schrammen en krassen kwam Marauwdon de kamer in, het was alsof hij had gevochten met een enorme distel.
Hij ging op zijn bed zitten en trok een tube met één of ander planten goedje uit z`n tas, met geklemde kaken wreef hij het over de schrammen in zijn gezicht en de rest van de krassen heen "..Juist...bewegende bomen zijn niet vriendelijk..."

10Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 12:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan zat op zijn bed, hij had een boek op zijn schoot, toen hij mauw hoorde binnenkomen keek hij op, 'Wat is er met jou gebeurt..' het kwam er droger uit dan hij had bedoelt.

11Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 2:56 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem rustig aan "Ow nauwe....ik ging weer zwemmen maar zag een licht...dus ik besloot het te volgen maar liep toen tegen een boom aan die me vastgreep en vijftig meter verder in een cactusplant wierp......" hij glimlachte pijnlijk.

12Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:19 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat is best vaag.. Doet het nog pijn?' Lune wist dat dit een beetje een knullige vraag was, natuurlijk deed het nog pijn.

13Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:20 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep met haar blocnote door de gangen van MHS. Ze kwam de kamer van Lune & Mauw tegen. Even keek ze naar de blocnote, en klopte aan. Met een doodse blik keek ze naar de deur, wachtend tot die open zal gaan.

14Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:24 pm

Gast


Guest

"Neh..valt wel mee.." hij kwam een beetje moeilijk overeind en deed de deur open "Ow...Miyoko...euhm...ja ik laat jullie wel even alleen..." hij stapte opzij.

15Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:26 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Yoko-Chan..' mompelde Lune-Chan, hij glimlachten als een boer met kiespijn.

16Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte naar Mauw. 'Dankje.' Ze liep de kamer in. Met een oogwenk zag ze al dat Lune niet echt op te wachten zat. 'Ik had een vraag.. over.. Yumi.' Ze slikte.

17Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune nam plaats op de stoel bij hun bureau, 'Wat is er, Yoko?' vroeg hij kalm.

18Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:33 pm

Gast


Guest

Marauwdon sloot de deur en liep de badkamer in, hij had geen behoefte om te storen dus nam hij maar een douche.
Zachtjes zetten hij de kraan aan en deed hij z`n kleren uit.

19Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:34 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko trok een kleine frons in haar voorhoofd. 'Ik moet vanavond naar Japan.. En ik vroeg me af..' even slikte ze, en keek Lune aan. 'Of je met me mee wilde gaan. Ik ben een beetje bang namelijk..' Ze zuchtte

20Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:38 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune was even sprakeloos, 'Japan..' herhaalde hij even half hardop, half in zichzelf, 'Ehm, het overvalt me wel..Maar ik ga mee..' hij glimlachten.

21Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:40 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte. 'Gelukkig. Mijn ouders hebben 2 tickets gegeven.' Ze haalde een ticket tevoorschijn, en gaf hem aan Lune. 'We vertrekken over 3 uur.. Sorry dat ik er pas zo laat mee kom hoor.' Miyoko grinnikte.

22Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 4:42 pm

Gast


Guest

Marauwdon stapte onder de douche en zetten meteen de kraan op ijskoud, hij haate warm water tenzij hij het ging drinken als thee.

23Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:17 pm

Gast


Guest

--New--

Marauwdon deed de deur open en schopte als eerst z`n schoenen uit, hij stapte opzij zodat Lune erlangs kon.

24Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:20 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune slofte naar binnen, hij wreef de slaap uit zijn ogen. 'Aiwaijai..' hij gaapte en maakte een schattig geluidje. 'Ik ben moe..'

25Lune en Matt's Kamer. Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Fri Sep 04, 2009 10:22 pm

Gast


Guest

Marauwdon liep rustig naar hem toe en wikkelde zijn armen rond Lune, hij legde zijn hoofd op zijn schouder en zuchte "Dan moet je maar gaan slapen..."

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 12]

Go to page : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum