Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune en Matt's Kamer.

+4
Iris
Mimiko
Miyoko
Lune
8 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 3 of 12]

51Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:09 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag Kyosu aanlopen, ze grinnikte om de gedachte hoe hij zat te zingen in te tuin, ze staarde weer recht voor zich uit en realiseerde zich nu pas dat Lune iets had gezegd. Ze keek om haar heen en besloot rustig af te wachten tot Lune open deed, Joh, Lune is al in depri en dan komen wij even met z'n drietjes aankakken.. ze ging tegen de muur zitten en sloot haar ogen, het boeide haar niet of het er nou komisch uitzag.

http://xxx--iris.hyves.nl/

52Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:11 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar Kyosu en begreep niet helemaal wat hij bedoelde maar ging er verder niet op in. Mimiko besloot om weer te gaan aangezien het nou niet zo fijn was om met ze driƫn aan een deur te staan.

53Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Kyosu even aan, 'Het gaat ook best.. ik ben niet verdrietig dat hij weg is.. alleen maar het gevoel dat hij me achter heeft gelaten doet me een beetje pijn..' hij sloot zijn ogen, om alleen te ontglippen aan het moment van nu. Waarom kreeg hij nooit rust, waarom mag hij nooit even depri zijn, zonder dat iedereen voor de deur kwam te staan.

54Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:13 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( en nu moet ik gaan, D: doegg.x ))

55Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:15 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zou later wel terug komen als het wat rustiger was.

56Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:19 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris opende haar ogen, ze hoorde wat Lune zei, het was genoeg dit wou ze weten. Maar ze bleef zitten, starend naar de deur.

http://xxx--iris.hyves.nl/

57Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 8:40 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep weer terug aangezien iedereen weg was en klopte nogmaals op de deur van Lune en wachte tot ie open ging.

58Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Sun Sep 06, 2009 10:11 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aan rennen, ze zag dat Mimiko ook bij de deur wacht. Met tranen in haar ogen keek ze naar Mimiko. 'Mim-Chan.. Mauw.. Weg?' Hakkelde ze. Hoe kon hij zo gemeen zijn, om mij niet te vertellen dat hij weg ging.

59Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 07, 2009 10:04 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag Yoko-chan, ze stond langzaam op, ze omhelzde haar als troost. 'Ja, het is waar, Yoko-chan,' fluisterde ze schor. Er ontstonden tranen in haar ogen, ze beet op haar lip om ze tegen te houden maar het lukte niet en er stroomde naar enige tijd tranen over haar wangen.

http://xxx--iris.hyves.nl/

60Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 07, 2009 4:10 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ehhr ja, i know', zei ze rustig. Wer werd het haar te druk ze liep weer weg.

61Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Mon Sep 07, 2009 10:12 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

-newnew-

Kyosu rende met zijn briefje in zijn hand over de gangen. In gedachten had hij lune al weer terug, en was er nooit zoiets stoms gebeurd. Eenmaal voor zijn deur stond hij stil en las het briefje voor de zoveelste keer na. 'viooltjes zijn rood, rozen zijn blauw, dit gedicht klopt niet, maar toch ou ik van jou. Kyosu.' stond er. Hij glimlachte en schoof het onder de deur door.

62Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 7:52 pm

Lune

Lune
Niveau 2

--New--

Lune had het briefje wel 10 keer doorgelezen, maar nog steeds drong het niet tot hem door. Hij schoof nerveus heen en weer terwel hij Kyosu's naam bekeek, Het zou toch niet een stomme grap zijn..

63Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 7:55 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liep voor de zoveelste keer langs lune's deur. 'Wat als hij me nu een dom, een dom lachertje vind..' mompelde hij in zichzelf. na een paar keer langs de deur gelopen te zijn klopte hij toch maar aan. als ie er nu maar is. Zenuwachtig keek hij naar de deurknop, totdat die zou bewegen.

64Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 7:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag aan het eind van de gang Kyosu staan, bij de deur van Lune. Mimiko wist nog steeds niet waarvan hen elkaar kende. Mimiko twijfelde of ze naar hem toe te gaan maar liep uit eindelijk door.

65Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:00 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan keek verstoort op, 'jaja.. Ik kom al..' hij openden, de frons in zijn voorhoofd verdween als sneeuw voor de zon toen hij zag dat het Kyosu was, hij wist niets te doen. Moest hij nu heel stom Hoi.. gaan zeggen of moest hij Kyosu een kus op zijn mond drukken.

66Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:01 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek Lune met een onzekere blik aan. 'Die, brief.. meende je dat?' vroeg hij met een zachte stem. Zo niet, dan sta ik nu echt voor lul..

67Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Kyosu even droog aan, 'natuurlijk meende ik dat..' hij glimlachten. Wat ben ik toch weer een slet..eerst met Kyosu nemen, komt Mauw en gaat Kyosu een tijdje weg dan neem ik met Mauw en laat Kyosu zomaar vallen, gaat Mauw weg dan neem ik met weer Kyosu en beweer dat Mauw een lul is.. Maar..Zo bedoel ik dat niet..Zou hij dat ook weten.. Nee zou iedereen dat wel weten..Niet dat iedereen dat wat aangaat..Maar.. Zijn gedachten dwaalde even af

68Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:09 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Joehoe..?' zei kyosu met een glimlach en zwaaide even voor lune's ogen langs. Daarna keek hij hem aan. 'Zal ik.. anders even binnen komen ofzo? dan kunnen we even bijpraten.' zei hij en keek lune verwachtingsvol aan.

69Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Uh ja, bijpraten..Is goed hoor..' zei Lune met een afwezig glimlachje, in zich begon een klein sushi rolletje te dansen, Yay..Ik heb mijn Kyosu terug.. zong hij in zijn gedachten terwel het dansende Sushi rolletje opeens hevig begon te jumpen. Een raar gevoel in zijn onderbuik deed de zijn nek haren recht overeind staan.

70Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:19 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu liep met een bijna niet te onderdrukken glimlach langs lune naar binnen. Toen zijn arm langs de zijne ging, wist hij dat het goed was. Met een warm gevoel plofte hij neer op de rand van lune's bed. Even keek hij naar het lege, veel te netjes opgemaakte bed aan de andere kant van de kamer. 'Dus..' zei hij en keek naar lune. 'Wat is er nou precies gebeurd?'

71Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:23 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Niet veel.. Ik dacht dat je nooit meer terug zou komen.. Het was voor mij al onbewust
uit..' Lune schraapte zijn keel, 'ik kreeg verkering met Mauw, die me later heeft verlaten.. Zonder gedag of dat soort dingen.. Dat betekent dat hij maar gewoon op een ding uit was..' Lune slaakte een diepe zucht. 'Wat ben ik toch een ei..'

72Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:26 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Laura knikte heftig, 'Ja, Lune, WAT BEN JE TOCH EEN EI, eikel,' riep ze lachend. ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

73Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:27 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'het geeft niet, we zijn allebei dom geweest.' zei kyosu en keek lune hoopvol aan. 'Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, we zijn beide domme runden, daarom kwamen we waarschijnlijk in elkaars leven.' zei hij lachend. Kyosu keek even naar zijn schoenen. 'Dus.. wat nu?' zei hij en beet op zijn lip.

74Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hm..' Lune kreeg opeens een vage blik in zijn ogen, hij hoefde zijn zin niet af te maken. Je zag zo wel dat hij wou zwemmen, hij gniffelde even hoog.

75Lune en Matt's Kamer. - Page 3 Empty Re: Lune en Matt's Kamer. Tue Sep 08, 2009 8:32 pm

Terra

Terra
Niveau 2

((Mauw kijkt Guusje chagerijnig aan "Waarom moest ik ookalweer weg?" Guusje zucht "Omdat Terra hondert keer de kerel is die jij ooit zal zijn..." Terra doet victory dansje" (Ok dat moest ff)))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum