Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kyosu’s Kamer

+3
Mimiko
Kyosu
Miyoko
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 9 of 10]

201Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:21 pm

Gast


Guest

((XD))

Lloyd kreeg een pijnscheut en kneep zijn ogen even samen. ""meschien moet ik maar eens naar de ziekenboeg dan kan ik daar lanzaam toezien dat ik dood ga.." zei hij droog.

202Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:24 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Niet zo negatief doen, dan ga je alleen maar sneller dood,' zei Kyosu tegen Lloyd. Pas toen hij dat gezegd had besefte hij hoe droog dat eigenlijk klonk. 'Misschien moet je in de bibliotheek eens iets opzoeken over zielensplitsing ofzo?' zei Kyosu tegen hem.

(( maybe, hoef je niet persé een ander personage te maken? je kan ook gewoon van uiterlijk veranderen, dat heb ik ook gedaan. En misschien door een gebeurtenis ofzo, dat je personage van gedrag ook een beetje veranderd? anders ben je je aantal berichten die je geplaatst hebt ook maar kwijt ;D I'm just saying. ))

203Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:30 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Ik verveel me, dus ga ik jullie lekker irriteren Twisted Evil ))

Shayla liep zoekend door de gangen. Zoals altijd liep ze met haar hand langs de muur, zodat ze de deuren kon tellen en zodat ze zou weten wanneer ze bij de goede kamer was. Ze was van plan om Kyosu een bezoekje te bregen, aangezien ze niet alteveel vrienden had en ze wilde wel meer over hem te weten komen. Toen ze bij de goede deur dacht te staan stopte ze en klopte ze voorzichtig aan.

204Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:31 pm

Gast


Guest

Kyosu wrote:'Niet zo negatief doen, dan ga je alleen maar sneller dood,' zei Kyosu tegen Lloyd. Pas toen hij dat gezegd had besefte hij hoe droog dat eigenlijk klonk. 'Misschien moet je in de bibliotheek eens iets opzoeken over zielensplitsing ofzo?' zei Kyosu tegen hem.

(( maybe, hoef je niet persé een ander personage te maken? je kan ook gewoon van uiterlijk veranderen, dat heb ik ook gedaan. En misschien door een gebeurtenis ofzo, dat je personage van gedrag ook een beetje veranderd? anders ben je je aantal berichten die je geplaatst hebt ook maar kwijt ;D I'm just saying. ))

((ik was van plan een meisje te maken XD))

"al gedaan.." zei hij en probeerde opte staan.

205Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:34 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( oh dan word het lastig, want ik heb nog nooit van een meisje gehoord met de naam Lloyd xD ))
(( Shaylaaa, come in come in >;D ))

Kyosu probeerde Lloyd overeind te helpen. 'Wacht even ik kom zo!' riep hij naar de deur. Toen hij Lloys eenmaal op zijn bed had geholpen deed Kyosu de deur open. 'Hoi!' zei hij opgewekt toen hij Shayla zag. 'Kom binnen,' zei hij en deed een stapje achteruit.

206Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:37 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla glimlachte, maar liep nog niet de kamer in. 'Komt het wel gelegen? Anders ga ik zo weer weg en kom een andere keer, als dat beter uitkomt!' Zei ze snel. Ze wilde niet dat hij zich gedwongen zou voelen om haar naar binnen te laten.

207Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:40 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Hnn nee het maakt niet uit. Lune zit ook al vast op de wc dus iemand meer of minder maakt ook niet meer uit,' zei Kyosu droog tegen Shayla. Toen keerde hij zich weer naar Lloyd. 'Moet ik even een pijnstiller voor je halen ofzo?' vroeg hij aan Lloyd, die een ietwat pijnlijk gezicht trok.

208Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:44 pm

Gast


Guest

Lloyd schude zijn hoofd. "nee bendankt.." zei hij en de pijn scheut trok langzaam weg.

209Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:46 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Ik wil zo snel mogelijk niveau 2, dus ik kom jullie lastigvallen Very Happy!))

Cosette liep verveeld door de gang. Ze keek naar het plafond en zuchtte. Ze verveelde zich dood. Voor een random kamerdeur bleef ze stilstaan. Ze hoorde stemmen, dus wist ze zeker dat er iemand was. Snel zette ze haar vrolijkste glimlach op en klopte ze op de deur.

210Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:48 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ok.. Als je wat nodig hebt schreeuw je maar een keer,' zei Kyosu tegen Lloyd en besefte toen dat er alweer op de deur werd geklopt. Met een diepe zucht waggelde hij naar zijn deur en deed hem open. Toen hij het gezicht van Cosette zag glimlachte hij. 'Kom binnen,'

211Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:51 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette knikte. 'Okay.' Ze zette een stap de kamer in en sloot de deur achter zich.

212Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:52 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla voelde de aanwezigheid van een heel bekend persoon en lachte. 'Cosette-san!' Riep ze vrolijk.

213Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:55 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ik denk, dat ik zo maar even wat te eten en te drinken ga halen aangezien er zoveel mensen zijn.' Zei hij met een diepe zucht. Hij was het totaal niet gewend dat er zo veel mensen tegelijk in zijn kamer stonden. Kyosu trok even snel de dekend van zijn bed recht en gebaarde naar shayla en cosette dat ze daar konden gaan zitten. 'Oh, trouwens, als je naar de wc moet, moet je het ergens anders doen want Lune houd hem bezet.'

214Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:55 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek op toen ze een bekende stem haar naam hoorde roepen. 'Shayla! Hi!' Ze glimlachte.

215Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:57 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla glimlachte terug naar Cosette. 'Kyosu, je hoeft voor mij echt geen moeite te doen hoor! Ik heb niet zoveel trek en ik heb in mijn eigen kamer genoeg.'

216Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:58 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte. 'Als hij moeite wilt doen, laat hem toch.'

217Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:02 pm

Gast


Guest

Lloyd krreg hoofdpijn van al het gegil in de kamer en hij trok de deken over zijn hoofd.

218Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:03 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ja maar ík heb wel honger,' zei hij lachend en liep toen naar zijn nachtkastje. Hij haalde er wat geld uit. 'Ik ben zo terug!' riep hij en stormde de deur uit.

(( en toen kwam hij -POOF- weer terug met voedsel. ))

Even later kwam hij de kamer in lopen met een paar milkshakes en wat hamburgers. 'Pak wat je pakken kan, er is genoeg voor idereen,' zei hij droog en begon aan zijn bananen milkshake. Toen keek hij naar Lloyd. 'Weet je zeker dat het goed gaat..?' vroeg hij aarzelend.

219Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:04 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla plaatste zich neer op de rand van het bed en zuchte. 'Maar, hij moet zich niet gedwongen voelen om dat te doen.' Dat was altijd haar standaard reactie. Ze vond dat ze al genoeg mensen tot last was. Daarna wierp ze haar blik naar Lloyd en voelde zich hierdoor wat ongemakkelijk. Misschien was ze mensen hier toch tot last...

220Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:05 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette pakte, zonder te weten welke, een milkshake en nam een kleine slok. Hnn.. Chocolaaaa! Ze keek naar Lloyd. 'Is er iets mis met hem?'

221Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:08 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Ik denk dat het beter is als jullie gaan..' zei Kyosu tegen Shayla en Cosette. Hij besefte ineens wat Lloyd tegen hem verteld had, en het zou egoïstisch zijn om deze mensen hier te houden als hij er last van had.

222Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:09 pm

Gast


Guest

Lloyd stak zijn hoofd onder de deken vandaan. "ze mogen wel blijven als ze maar niet te druk gaan doen.." zei Lloyd en lachte toch en bejte moeilijk.

223Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:11 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Als je er last van hebt stuur ik ze weg. Het is ook jouw kamer weet je,' zei Kyosu met een bezorgde stem. Hij wist wat er met Lloyd was, hij voelde zich alleen zo machteloos omdat hij er niets aan kon doen.

224Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:12 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar Lloyd. 'Weet je het zeker?' vroeg ze. 'Als je liever hebt dat we weg gaan, maakt dat niks uit..'

225Kyosu’s Kamer - Page 9 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 3:20 pm

Gast


Guest

""ne blijf toch ik vind het wel gezellig.." zei hij en hij ging zitten.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 9 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum