Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kyosu’s Kamer

+3
Mimiko
Kyosu
Miyoko
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 8 of 10]

176Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:09 pm

Gast


Guest

"het kan altijd beter.." zei hij op een manier alsof hij het altijd zei en ging op de bank zitten.

177Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:13 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek Lloyd een beetje schaapachtig aan en keek toen naar zijn boek die hij zojuist van zich af had gegooid. Droog stond hij op om het boek op te rapen en vervolgens weer terug op de plank te zetten. 'Dus..' zei hij droog toen hij weer ging zitten.

178Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:15 pm

Gast


Guest

Lloyd had snel een raam opengezet zodat de zoete lucht langzaam weg trok, en was toen snel weer op de bank gaan zitten.hij keek droog voorzich uit.

179Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:19 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'oh sorry, vind je het erg als ik wierook brand?' vroeg kyosu droog. Hij kon er nu toch niet veel meer aan doen, maar dan zou het tenminste geen tweede keer gebeuren.

180Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:20 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune klopte aan bij Kyosu en Lloyd, 'Kyosie! Lloyd, doe open!' hij wiebelde heen en weer, 'ik moet plassen maar ik heb geen zin om helemaal terug naar mijn kamer te lopen..'

181Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:23 pm

Gast


Guest

"nee hoor maar deze geur ind ik niet lekker als je een anderen geru gebruikt vind ik het niet erg.. " zei hij en keek hem droog aan.


((lekker gesprek met hun droogheid XD))

182Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:24 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune beed op zijn lip, en begon nog harder te rammen op de deur, 'doe dan oppeennn!'

((Ik ga naar zee, doei doei !! x))

183Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:27 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Haha, kijk ik heb bijna alle geuren wel,' zei kyosu en gooide het doosje met wierook naar Lloyd. Pas toen merkte hij Lune's geschreeuw op, en liep toen dus naar de deur. 'Lunieee!' zei hij droog en keek hem met glunderoogjes aan.

184Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune wou dolgraag antwoorden; maar de wc ging voor. Hij snelde naar hun badkamer, en liet daar een kreet van opluchting horen..

185Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:29 pm

Gast


Guest

Lloyd keek naar het doosje en plukte er een wierrook je uit en stak hem aan. "deze ruikt al wel ietsje beter.."

186Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:32 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu luisterde droog naar de geluiden die uit de badkamer kwamen. 'Die moest nodig.' zei hij grinnikent tegen Lloyd en keek toen naar het wierook stokje dat hij in zijn handen had. 'Goede keus.' zei hij droog.

(( ok dit kan inderdaad niet nog veel droger worden xD ))

187Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:42 pm

Gast


Guest

Lloyd zetten het stookje in een standaard en leunde achterover en keek naar het plafond waar zich een rookwolk begon te vormen.

188Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:44 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek even naar de wierok die langzaam de lucht in kringelde, en ging toen op de rand van zijn bed zitten. 'Dus..' zei hij. 'Nog wat interessants meegemaakt?' vroeg hij aan Lloyd. Het maakte kyosu op het moment vrij weinig uit waar het gesprek over zou gaan, als hij maar kon praten.

189Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:47 pm

Gast


Guest

"ik lig op sterven.." zei hij droog en bleef naar de rook staren.

190Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:49 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu trok even een wenkbrauw op en keek Lloyd toen een beetje dommig aan. 'Je ligt op sterven?' herhaalde hij droog en keek hem aan. 'Hoe bedoel je?' vroeg hij.

191Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:49 pm

Gast


Guest

"nou gewoon.. ik ben aan het dood gaan.." zei hij even droog als doorvoor, en hij blies tegen de rook zodat er een gat in kwam.

192Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:51 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Huh, leg uit.' zei hij tegen Lloyd. Toen steunde hij met zijn ellebogen op zijn knieën, en zijn handen samen gevouwen. Hij keek Lloyd nog steeds even nieuwsgierig aan als eerst.

193Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:54 pm

Gast


Guest

"toen mijn ouders stierven was mijn ziel erg beschadig ik hoorde te sterven.. maar de ziel van mijn vader ondersteund de mijne. het zijn 2 halve zielen de 1 kan niet zonder de ander.. en mijn ziel is het aan het begeven.." zei hij en keek nu wat ernstiger.

194Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:56 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek Lloyd met open mond aan. 'Serieus? dat is echt erg!' zei hij. Veel meer wist hij eigenlijk niet uit te brengen, maarja wat moet je zeggen als iemand je verteld dat ie dood gaat? Kyosu keek Lloyd nog steeds aan. 'Is er niet iets dat het kan verhelpen?'

195Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 1:59 pm

Gast


Guest

"nope.. heb alle mogelijk heden geprobeerd.." zei hij en hij keek nu naar Kyuso. "ik wacht nu tot het zo ver is.."

196Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:01 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Je geeft toch niet op?' zei kyosu nu op een wat hardere toon. Hij kende Lloyd niet zo goed, maar toch zou hij er alles aan doen om hem te helpen. 'Ik help je.' zei kyosu. Het kon hem vrij weinig schelen of Lloyd zijn hulp wilde of niet, als hij maar bleef leven.

197Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:02 pm

Gast


Guest

een klein lachje kwam op zijn mond. "vertrouw me.. er is echt niks aan te doen." zei hij.

198Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:04 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek Lloyd een beetje wanhopig aan. 'Oke,' zei hij met een klein stemmetje. Opeens besefte hij zich dat Lune nog steeds op de wc zat . 'Hé zit je vast ofzo?' riep hij richting de badkamerdeur. Toen keek hij Lloyd weer aan.

((oke even een vraagje: Hoe ga je je personage weer beter maken? of laat je hem maar gewoon sterven? xD ))

199Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:11 pm

Gast


Guest

((hmm ik weet het nog niet.. want ik wil ook een nieuw persoontje maar aan de anderen kant ook niet XD))

Lloyd haalde zijn schouders op. "meschien moet hij een grote boodschap doen.."

200Kyosu’s Kamer - Page 8 Empty Re: Kyosu’s Kamer Sun Sep 20, 2009 2:14 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( dan beveel ik je dat je een jongen maakt anders zit ik zonder kamergenoot Twisted Evil ))
(( baha nee, moet je zelf weten ;D ))

Kyosu lag helemaal dubbel om de manier waarop Lloyd het zei, wat misschien niet helemaal gepast was aangezien hij hem net vertelde dat hij dood zou gaan. Snel hield hij op met lachen en ging weer recht zitten.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 8 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum