Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het meer+omgeving (a.k.a. de krater met het platform)

+12
Lily
Iris
Lune
Terra
Ruşine
Scorpio
Mendua
Mimiko
Yumiko
Toushirou
Scarlett
Miyoko
16 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Go down  Message [Page 13 of 13]

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett knikte langzaam en zuchtte toen. Ze zou ook wel naar Toushirou toegaan, maar ze wist niet of ze daar nu wel de kracht voor had. "Thank you again," zei ze toen op zo'n toon dat het bijna fluisteren leek. Ze wist niet waarom ze opeens normaal kon praten met Yuu, maar het maakte haar allemaal ook niet uit. Hij had haar beter doen voelen zelfs al was het voor Toushirou bedoelt geweest. Misschien was hij niet eens zo erg als ze hem al die tijd gevonden had.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'No prob,' zei Yuu met zijn kansai accent. Hij grijnsde even naar haar. Ergens vaag herinnerde hij zich dat hij haar eigenlijk haatte, maar dat leek opeens zo ver weg.

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett trok haar benen naar zich toe op de rand zodat ze in kleermakerszit zat, keek nog een keer naar de rots en daarna weer naar Yuu, waarna ze licht zuchtte. "Ik zal zo maar eens naar Toushirou gaan," zei ze toen.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Dat lijkt me een goed plan,' zei Yuu. Hij stond op en rekte zich nogmaals uit.
'Ik ga er weer vandoor. Lati,' zei hij e n met grote passen liep hij terug naar het schoolgebouw.
Waarom was hij toch altijd degene die andermans problemen op moest lossen?

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett glimlachte even en stond toen ook op, op zoek naar Toushirou. Waar die dan ook uithangen mocht.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 13 of 13]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum