Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+18
Anju
Lucy
Lily
Lune
Miyoko
Keirin
Seth
Iris
Nicholas
Yuu
Ruşine
Kyosu
Matthew
Toushirou
Yumiko
Darcy
Scarlett
Ayano
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Next

Go down  Message [Page 11 of 22]

251De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:34 pm

Gast


Guest

Marauwdon nam rustig een hapje van een broodje zalm kruidenkaas en komkommer en zuchte "...Niet hetzelfde.." hij stond op en liep naar buiten.

(Heeft hij toch wat gegeten XD)

252De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:35 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zuchtte diep, Ik ben ook nooit blij.. Toen legde ze haar boek neer, liep naar het buffet en schonk was orange in, ze liep weer naar haar plaats en nam kleine slokjes. Toen zag ze dat Lune ook bij hun ging zitten. Hij ook al? Ze liep rood aan probeerde zichzelf te kalmeren.

http://xxx--iris.hyves.nl/

253De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:38 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek geschokt op. Waar heeft hij het over? Did i do something wrong? 'Ehh,' Miyoko slikte. ', Lune, dit is Touch, en dat is Rusine.' Ze knikte, en bloosde. Ze siste naar Lune 'Is er wat Lune-Chan?' en ze keek verdrietig.

254De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:42 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan glimlachte, en deed alsof hij de vraag niet had gehoort. 'Aangenaam ik ben Lune.' sprak hij aardig, niet overdreven aardig natuurlijk..
Aangenaam ik ben Lune-Chan en ik zou maar van Miyoko afblijven want.. achter die gedachte konden heel veel dingen komen, maar
het zou zeker eindigen op iets met bloed en geweld, tuurlijk wist hij dat Toush sterker was.. Hij nam een hap van zijn eten.

255De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:44 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's aandacht dwaalde af. Hij keek de zaal door en zag veel onbekende gezichten, maar daartussen zat Iris. Hij leek haar overal tegen te komen, maar ze was aardig, dus wat zou het schelen. Hij zwaaide blij al glimlachte hij wat onzeker omdat hij toch in zijn achterhoofd het idee had dat Rusine hem ging slachten. Hij keek naar de jongen die zich voorstelde als Lune. 'Toushirou' antwoordde hij kort.

http://bussjah.hyves.nl

256De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:45 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris merkte iets aan Lune op, Wat heeft hij? ze bleef verstijfd naar Yoko kijken. Ze merkte niet dat Toushirou ondertussen naar haar zat te zwaaien.



Last edited by Iris on Mon Aug 24, 2009 6:48 pm; edited 1 time in total

http://xxx--iris.hyves.nl/

257De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:46 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko porde in Lune-Chans buik. Ze siste 'Na het eten wil ik je spreken. Oke?' en ze bleef strak naar de grond staren. Is Lune-Chan jaloers? Waarom? Hij weet toch dat ik zijn beste vriendin ben.. Miyoko at stilletjes verder.

258De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek haar bitter aan 'Wat dan?' sisde hij terug, 'Ik ben wel de gene die hier zich aardig voorstelt hoor? Niet die mopper kont die alleen
zijn naam zegt.' Lune nam nors een hap Ik weet dat ik vervelent doe..Maar ik wil Yoko-Chan niet kwijt, niet aan zoon iemand.. hij
keek argwanent naar Toush.

((En hoe voegde je ookalweer een foto toe aan je bericht *drukt droog op knopjes wat knopjes zonder effect*))

259De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:53 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Lune wrote:Lune keek haar bitter aan 'Wat dan?' sisde hij terug, 'Ik ben wel de gene die hier zich aardig voorstelt hoor? Niet die mopper kont die alleen
zijn naam zegt.' Lune nam nors een hap Ik weet dat ik vervelent doe..Maar ik wil Yoko-Chan niet kwijt, niet aan zoon iemand.. hij
keek argwanent naar Toush.

((En hoe voegde je ookalweer een foto toe aan je bericht *drukt droog op knopjes wat knopjes zonder effect*))

(( ff op profiel klikken, danop voorkeuren en dan moet je dat ff opzoeken Wink ))
(( Maar ff wachten Touch in aan het eten x3 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

260De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:55 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg tranen in haar ogen. Waar was Lune last van? Miyoko dacht goed na. Wat kon ze verkeerd gedaan hebben. Na lang pijnzen, kwam ze er nog niet achter.

(( omg, ik krijg serieus tranen in mijn ogen O_O ook omdat ik Don't Wanna Try van 2pm luister ))

(( @ lune; moet je op het 9e knopje van links drukken, en link invoegen ))



Last edited by Miyoko on Mon Aug 24, 2009 6:57 pm; edited 1 time in total

261De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine keek eerst naar Miyoko, toen naar die jongen, Lune, en toen naar Tous. Die laatste keek ze met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik ken die Miyoko niet eens, maar toch stelt ze me voor.. Ze zuchte diep. De wereld is gek geworden. Mijn beste vriend vertrouwd me niet meer, mensen die ik niet ken doen alsof ze me al jaren kennen en Tous is naar de kapper geweest.

262De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 6:59 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((nee ik bedoel invoegen op mijn berichtje..o.o))

Lune nam een hap van zijn eten. Hij keek voorzich uit, iederreen omzich heen was even een allian, en hij hoopte dat zijn eten nu
tanden kreeg en hem op at zodat hij voor de rest van zijn leven in veilig in zijn Aardappel kon blijven zitten.

263De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:03 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko was nog steeds verdrietig aan het eten.

(( De eetzaal - Page 11 F4nz0k ))

264De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:06 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam droogjes de eetzaal terug in één hapje van een boterham was niet genoeg "...Honger..."mompelde hij droog toen hij voorbij de tafel kwam waar iedereen zat, droogjes liep hij naar een apparaat en haalde er een fles Vodka uit......"Dat ze dat hier verkopen...ow...vandaar...." op het etiket stond 0% en Marauwdon fronste "...Juist...ach nu heb ik er al voor betaalt.."

265De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:07 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Miyoko wrote:Miyoko was nog steeds verdrietig aan het eten.

(( De eetzaal - Page 11 F4nz0k ))

Oke dat is heeeeel erg duidelijk, Dankje <33

De eetzaal - Page 11 Honey2

Maar toch blijft hij linken plaatsen -_________-))

Lune-Chan keek naar zijn eten, Eet me dan op..Eet me op voordat ik jou opeet..

266De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:08 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine grijnsde ineens bij de stilte die gevallen was. Zulke momenten waren heerlijk als ze zelf ook geen behoefte aan een gesprek had, zoals nu.

267De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( huuuu? dat snap ik ook niet O_O anders moet je hem even hosten, het plaatje ernaast aan de linker kant. ))

268De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:12 pm

Gast


Guest

Lune wrote:
Oke dat is heeeeel erg duidelijk, Dankje <33

De eetzaal - Page 11 Honey2

Maar toch blijft hij linken plaatsen -_________-))

Lune-Chan keek naar zijn eten, Eet me dan op..Eet me op voordat ik jou opeet..

(je probeert nu een plaatje van een site te maken XD je moet het eerst ff uploaden)

Marauwdon nam een slok uit het flesje maar rende zo snel mogenlijk naar een prullenbak om het weer uit te spugen "Gatver....ok slechte aankoop..."

269De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:14 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou voelde zijn keel een beetje dichtzitten toen Rusine hem aankeek. Ze was nog steeds niet echt vrolijk, maar hij kon ook echt niks verzinnen om tegen haar te zeggen. Hij wist dat het hopeloos was om over Yuu te praten, het was een risicofactor en hij wilde geen ruzie, of kans daarop. 'Hoe gaat het eigenlijk met trainen?' vroeg hij daarom maar aan haar. Afleiding, al was het lame.

http://bussjah.hyves.nl

270De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:14 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

271De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Hmm ik heb daar geen zin in.. Ok ik ga al uppen -_____-))

Lune-Chan stond op, 'Goed Miyoko, ik wacht op je in bij de binnenplaats.' hij gooide de rest van zijn eten weg, en deed zijn handen in zijn zakken.
Hij sloften weg, Wat ben ik weer een klootzak.. hij sloot zijn ogen even om te ontglippen aan zijn omgeving en zich weg te stoppen in
zijn eigenwereldje, vol met al zijn mooie dromen.

((Nya, ik spring over, tijd voor een kleine discussie.. ;D))

272De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:18 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte, en bleef nog even haar eten op eten. Wat hat Miyoko nu zin in een sigaret. Ze mocht alleen naar MHS als ze gestopt was met roken, wat ze nu al 4 weken en 12 dagen volhield. 'He jongens, ik ben weg. Cya.' en ze slofte weg, naar de binnenplaats.

273De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:18 pm

Gast


Guest

Marauwdon fronste en gooide meteen de hele fles weg "Dat ze die vodka durven noemen....bah..." hij liep een beetje gefrustreerd de eetzaal uit.

274De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine keek Tous weer aan. 'Ik train al een tijd niet meer. Te veel drama hier. Ik zou eigenlijk wel moeten, maar ik heb gewoon geen puf meer na een hele dag dramatische gebeurtenissen,' vertelde ze hem, naar de waarheid. Ze had al in geen eeuwen echte magie meer gebruikt. Het enige wat ze zo nu en dan nog deed waren stroomschokjes uitdelen.

275De eetzaal - Page 11 Empty Re: De eetzaal Mon Aug 24, 2009 7:21 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok zijn wenkbrauwen op, maar moest eraan toegeven. 'Je hebt gelijk, er is wel vaak gezeur de laatste tijd. Nouja, vooral met Yuu zoals vandaag.. Ik train nu best vaak, met Yumiko. Ik ga best snel vooruit, al zeg ik het zelf..' merkte hij vrolijk op, al wist hij niet of Rusine het zo op prijs zou stellen dat hij zo veel met Yumiko omging. Hij dacht terug aan "Ceciltje".

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum