Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De eetzaal

+18
Anju
Lucy
Lily
Lune
Miyoko
Keirin
Seth
Iris
Nicholas
Yuu
Ruşine
Kyosu
Matthew
Toushirou
Yumiko
Darcy
Scarlett
Ayano
22 posters

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Next

Go down  Message [Page 7 of 22]

151De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 3:29 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek verveelt voorzich uit. Ze stond afwezig op, 'Dag, Miyoko, ik ga!' Ze liep uit de eetzaal.

http://xxx--iris.hyves.nl/

152De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 3:30 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'Iris wacht!' riep Miyoko snel, en rende haar achterna. 'Waar ga je heen? Ik verveel me.' zei ze verlegen.

153De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 3:30 pm

Keirin

Keirin
Niveau 1

Keirin keek het meisje verbaasd na toen ze opeens wegrende. Ze had nieteens de kans gehad om wat terug te zeggen.

154De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:00 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ik wil trouwens nog wel een keer wraak voor dat duel van laatst,' zei Yuu tegen Yumi-chan toen die niet op zijn grapje reageerde.

155De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 3:59 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas at.

156De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde even om het grapje wat Yuu maakte. Late reactie. 'Lijkt me een goed idee, maar dan wel vriendschappelijk, right?' zei ze.

157De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stond op."Ik ga, doeg!" Hij glimlachte en liep weg, op weg naar zijn kamer.

158De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:37 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Of course,' zei Yuu. Hij keek even naar zijn bord, besloot dat hij geen honger had en schoof het een stuk naar voor. 'Maar ik zal je vertellen, Jade heeft me niet meegenomen op trainingskamp voor 2 dagen om me als een zachtgekookt ei weer terug te sturen!' zei hij uitdagend.

159De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:39 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko schudde lachend haar hoofd. 'Weet ik, ik weet dat ik volgende keer een koekje van eigen deeg zal krijgen. Is goed voor de afbraak van mijn ego. En voor de training natuurlijk.'

160De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 4:45 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu grijnsde. Hij dacht terug aan zijn training met Jade, en wierp even een blik op haar. Ze zat aan de grote ronde tafel in het midden, en het leek wel alsof ze nooit twee dagen hadden getraind met elkaar. Yuu was ergens symphatie voor het mens gaan voelen. Ze had precies geweten hoe ze moest vechten, en het idee dat ze dat allemaal geleerd had om onder andere hem te beschermen tegen het kwaad van het universum liet haar arrogante masker een beetje zakken. Bovendien, als Jade er niet was geweest had hij nu een grote kans gehad dat hij van school af had gemoeten. Nu kon hij weer een tijdje door, tot het examen voor level 3 om de hoek kwam kijken. Dan moest hij maar weer op trainingskamp.

161De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:37 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep samen met Iris & Lune de eetzaal binnen. 'Nou, dan gaan we eerst maar eens naar het buffet!' ze liep voorop, en pakte voor iedereen een bordje.

162De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja, ik hoop dat het eten hier beter is dan het eten thuis in londen.' Lune glimlachten bij de gedachten aan de smerige school lunch thuis in
Engeland. Hij had toen wel eens verzonnen dat het eten tanden had en inplaats van dat jij het eten op at het eten jou op at. Hij pakten
het bord aan.

De eetzaal - Page 7 C09b200df2c5c0full

163De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:39 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek verlegen, 'Nee, dankje, ik hoef niet..'

http://xxx--iris.hyves.nl/

164De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:42 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko moest lachen om Lune. 'Ja, het is hier best lekker! En wat een fantasie,' ze zette het bord van Iris terug, en wenkte hun naar een tafel. 'Oh, drinken vergeten!' ze liep terug, en trakteerde hun op een colaatje. Ze zette de cola voor hun en gaf een knipoog.

165De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachten en ging zitten, 'Zo..En wat is hier een beetje te doen, na schooltijd dan? Ik heb al gehoort over een Binnen Zwembad..' Hij nam
een slokje van zijn Cola. De eetzaal - Page 7 C09b200df2c5c0full

166De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:46 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( Je kan je plaatje anders ook al onderschrift doen. Bij profiel ))

Miyoko dacht even na. 'Ja, er is van alles te doen. Er zijn sportvelden, zwembaden, uitgaansplekken, je verzint het en we hebben het hier!' Wow, wat sloof ik me uit... 'Weet jij nog iets Iris?' en ze keek Iris lief aan. Miyoko wou vriendinnen worden met Iris.

167De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:50 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek afwezig uit het raam. 'uhu..'

http://xxx--iris.hyves.nl/

168De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

(( Moet ik nog even linken zoeken van blonde boys. -Kieskeurig- eigenlijk is dat linken best irri -_-))

'Ah oke' Lune glimlachten, 'Ik zou zometteen wel even gaan kijken, na dat ik heb gegeten en gedronken.' Lune stond op en liep naar het buffet
om eten te pakken.

De eetzaal - Page 7 C09b200df2c5c0full

169De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep Lune achterna, met haar bordje in haar hand. Ze schepte wat salade en aardappeltjes op. 'Ik kan zo anders wel even mee gaan, als je dat leuk vind? Ik heb ook nog niet alles gezien, maar het is altijd beter met zn 2en dan in j eentje?' en ze glimlachtte.

170De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:53 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris had er genoeg van. Ze sloofde zich wel heel erg uit! 'Ik ga, ik heb geen trek meer..' En dus liep ze de eetzaal uit.

http://xxx--iris.hyves.nl/

171De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:55 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Ik denk dat Usui uit Kaichou wa maid sama wel iets voor jou is, die lijkt wel op het poppetje dat je nu hebt namelijk. Je kan ook bij je profiel en dan bij onderschrift je plaatje doen zodat ie automatisch komt. Moet je wel even bij voorkeuren instellen dat je overal je onderschrift wil gebruiken.))

Yuu keek op naar het buffet. Een vlaag van angst en een rilling schoot door zijn rug. 'Ohnee,' mompelde hij tegen Yumi-chan. 'Dat zal je toch niet menen...' Yuu hield zijn ogen strak gericht op de blonde jongen. De vibes die van hem afkwamen waren totaal niet de vibes waar Yuu op kon vallen. Die gast was overduidelijk net zo homo als hij.

172De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:55 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja gezellig!' zei Lune blij. 'Ik zag een mooie binnen-Tuin, daar wil ik zometteen wel eens gaan kijken.' hij pakten wat salade en aardappels.

((ahh oke, bedankt voor de tips en ik zou gaan kijken ^-^))

De eetzaal - Page 7 C09b200df2c5c0full

173De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:56 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'uhu,' zei Miyoko. Miyoko ging zitten, en begon langzaam te eten. Toen wendde ze zich naar Lune. 'Wist je dat die jongen daar -wijst- homo is? Hij heet Yuu.' Miyoko bleef naar Yuu staren.

174De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 6:58 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Wat? Is er wat mis?' vroeg Yumiko, die niets in de gaten had van waar Yuu het momenteel over had.

175De eetzaal - Page 7 Empty Re: De eetzaal Sat Aug 22, 2009 7:02 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek even op naar Yuu 'Dat is dan erg leuk voor die Yuu.' zei hij toen een beetje kil. Wil ze me iets vertellen, is het zo goed te zien?
Hij at droog door.

De eetzaal - Page 7 C09b200df2c5c0full

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 22]

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum