Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Speeltuin

+9
Miyoko
Seth
LeilaCarina
Ruşine
Ayano
Scarlett
Yuu
Yumiko
Toushirou
13 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 4 of 10]

76Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:15 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu volgde Tou-chans voorbeeld en leunde tegen de andere kant van de boom, zodat ze nu rug en rug zaten met de dunne boom tussen hen in. Hij liet zijn handen naast zich rusten en sloot zijn ogen. 'Ik hou van dit soort momenten,' zei hij zachtjes en hij glimlachte in zichzelf.

((JA DIE HANDEN ZIJN EEN HINT JA))

77Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:16 pm

Gast


Guest

Hij keek haar fronsend aan, en ging toen met zijn handen onder zijn hoofd gevouwen in het gras liggen. "Denk je niet dat je zonder makeup..." De rest van zijn zin slikte hij verward in, zich afvragend waarom hij erover was begonnen. Zijn donkerblauwe ogen gleden nadenkend over de hoge wolken.

78Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:18 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano boog over hem en keek hem vragend aan. "Wat wilde je zeggen?" Een paar plukken van haar haren vielen in zijn gezicht en ze boog weer terug zodat hij er geen last van zou hebben. Ze glimlachte even, al vond ze de zon totaal niet plezant (Oké ik kon het niet laten XDDD))

79Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:19 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Ik zat tegen een dikke boom XDDD Maar laten we maar net doen of hij dun is :V ))

Toushirou glimlachte. Hij opende zijn ogen en zag de lucht die door de bladeren zichtbaar was. Blauw, de wolken dreven al weg. Hij legde zijn handen aan weerszijden van zichzelf en merkte dat hij tegen die van Yuu aan stootte. 'Sorry' verontschuldigde hij zich snel terwijl hij ze iets weg schoof.

http://bussjah.hyves.nl

80Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had nog altijd zijn ogen gesloten en een glimlach op zich. Hij kroop met zijn vingers naar Tou-chans hand die hij weggeschoven had en liet zijn vingers op de zijne rusten. 'Maakt niet uit,' zei hij zachtjes. Het was een klein en teder gebaar en hoewel Yuu ook erg van andere dingen hield, waren die kleine tedere gebaartjes toch waar hij het meest gelukkig van werd.

81Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:23 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Na een poos begon het Scarlett toch echt te druk te worden in de speeltuin en stond ze op om te vertrekken. Ze zou wel ergens anders gaan zitten, en dan gelijk de rest van haar tekenspullen meenemen. Zonder om te kijken liep ze naar de uitgang van de speeltuin. Misschien dat ze in het donker wel terug ging.

82Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:25 pm

Gast


Guest

Ayano wrote:Ayano boog over hem en keek hem vragend aan. "Wat wilde je zeggen?" Een paar plukken van haar haren vielen in zijn gezicht en ze boog weer terug zodat hij er geen last van zou hebben. Ze glimlachte even, al vond ze de zon totaal niet plezant (Oké ik kon het niet laten XDDD))

((PLEZANT HAHAHAHA, ok, anyway))

"Eh..." Lucas opende zijn mond twee keer, maar was vergeten waarom. Toen hij zijn ogen echter op haar besmeurde gezichtje liet vallen, grijnsde hij. "Nou, dat ik me afvraag waarom j-.. meisjes, zo'n dikke laag makeup opdoen, terwijl dat soms," zijn ogen gleden weer naar de wolken, "een beetje onnodig is."

83Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:26 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's mondhoeken krulden tot een toegevend glimlachje. Het gras kriebelde aan zijn handen terwijl hij ze in die van Yuu liet glijden. Hij sloot zijn ogen en ademde de frisse lucht in. Het was zo rustgevend dat hij ieder moment in slaap zou kunnen vallen.

http://bussjah.hyves.nl

84Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:27 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek hem aan. "Dat zwarte laat mijn bleke huid en mijn rode ogen beter uitkomen, daarom draag ik eyeliner, mascara en zwarte oogschaduw," zei ze terwijl ze lachend Lucas aankeek. "En wilde je nu jongens zeggen?!?!?"

85Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:28 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu wreef zachtjes met zijn duim over de bovenkant van Tou-chans hand. Hij liet het gelukzalige gevoel van verliefdheid over zich heen stromen en genoot van het briesje dat zijn haren lichtjes voor de war waaide.

86Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:34 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte weer, en enkele seconden later zakte hij slap naar rechts tot hij op de grond lag: hij was werkelijk in slaap gevallen. Hij schrok snel wakker. 'Zo moe ben ik niet eens' zei hij meer in zichzelf dan tegen iemand anders.

http://bussjah.hyves.nl

87Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:38 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine keek eerst Yuu en Tous een tijdje aan, waarna haar blik naar Ayano en Lucas gleed. Soms, heeeeeeeel soms, was ze best jaloers op mensen die gelukkig waren met en vooral dankzij, andere mensen. Snel schudde ze de gedachte uit haar hoofd. Liefde was bedreigelijk. Het had haar alleen nog maar ongeluk opgeleverd, terwijl het niet eens haar eigen liefde was.

88Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:39 pm

Gast


Guest

Lucas lachte hard en keek haar breed glimlachend aan, "nee, hahaha, de enige die ik ooit misschien met makeup zie rondlopen is..." Hij knikte betekenisvol naar het duo testosteron. "Nee, ik bedoelde eerst, eh, 'jij', omdat jij meer draagt dan gewoonlijk... maar halverwege vond ik dat oneerlijk, gezien, nouja, elk meisje dat belangrijk lijkt te vinden." Hij zuchtte en glimlachte naar de wolken boven hem. "Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 100% overal schijt aan heeft," zei hij, terwijl hij op zijn zij ging liggen om haar aan te kijken.

89Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:40 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek lucas even lachend aan. "Dus jij wilt mij zonder make-up zien? Dan mag jij het er persoonlijk afhalen, straks, nu of dadelijk," zei ze terwijl ze nog even naar het homokoppel keek en knikte.

90Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:41 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu verschoof een beetje, liet 1 van Tou-chans handen los en ging zo zitten zodat hij van bovenaf naar Tou-chans hoofd kon kijken, wat nog op de grond lag ((toch?)). Hij glimlachte lieflijk. 'Je mag mijn schoot wel gebruiken als kussen als je wil slapen,' zei hij en hij klopte even op zijn schoot.

91Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:44 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte. 'Voordat ik gras in mijn neus heb zitten' zei hij terwijl hij zijn hoofd op Yuu's schoot legde. Hij lag op zijn rug, met zijn hoofd naar de speeltuin zelf gericht (niet met zijn neus in Yuu's kruis XDDDD). Hij sloot zijn ogen weer en dommelde half in. Hij had het gevoel dat hij sliep, maar kreeg toch af en toe dingen mee van de omgeving.

http://bussjah.hyves.nl

92Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:45 pm

Gast


Guest

Lucas glimlachte scheef en haalde vervolgens een wenkbrauw op. "Volgens mij is het levensgevaarlijk om mij en dat soort chemisch spul aan je gezicht te laten zitten."

93Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:47 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Lucas aan. "Dan pak ik je hand wel vast en begeleid ik je," zei ze terwijl ze even haar ogen dichtkneep voor de zon. "Zodat je niet levensgevaarlijk bent, al klinkt dat best spannend." Ze grijnsde breed, bijna wetend dat hij het waarschijnlijk fout op zich zou nemen.

94Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:48 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu, die op dit moment wel dood kon gaan van geluk -en misschien ging hij dat ook wel, aangezien zijn hart met een snelheid klopte ver boven zijn maximum toegestane snelheid-, gleed zachtjes met zijn vingers door Tou-chans wilde haren.

95Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine stond moedeloos op, liep tussen de stelletjes door en mompelde iets dat op 'Oke, ik ga mijn grote liefde ook wel zoeken. Hij heet Beer en ligt op mijn hoofdkussen', meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders.


((ik heb medelijden met rus D:))

96Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:53 pm

Gast


Guest

((aaawh!! :v sorry! Meneer is normaal ook niet zo hoor c: ))

Lucas haalde zijn wenkbrauwen op en ging vervolgens weer op zijn rug liggen. Spannend? Hmm.. Hij bekeek haar vanuit zijn ooghoek, en fronste. Verward liet hij zijn ogen weer terug naar de hemel glijden. Omdat hij het gevoel had dat hij toch iets moest zeggen, zei hij: "volgens mij ben jij veel spannendere dingen gewend." Maar echt interessant vond hij zijn opmerking niet, het was immers logisch dat ze het niet echt spannend vond. Ayao was spannend, ze wist wat spannend was, maar dit was anders. Verdorie verdorie. In gedachten verzonken keek hij hoe een konijnerig wolkje passeerde.

97Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:55 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou neuriede een liedje in gedachten, al duurde het niet lang voor hij het ook hardop deed. Dat had hij niet meteen door, maar het kon hem op het moment niet zo veel schelen. Hij stopte met neuriën toen hij zijn ogen open deed. Hij staarde recht in Yuu's gezicht, maar dat duurde niet lang want zijn aandacht dwaalde even weg naar Rusine die weg liep.

http://bussjah.hyves.nl

98Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:55 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Lucas weer aan. "Nou als mijn gezicht wordt verminkt als jij bezig bent, is dat wel spannender dan wat ik heb meegemaakt," verklaarde ze toen. Ook Ayano keek naar de hemel maar al snel draaide ze zich om zodat ze met een schuin hoofd naar Lucas keek. Ze lag immers op haar buik.

99Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 10:59 pm

Gast


Guest

Lucas voelde de grijns over zijn gezicht spreiden, en draaide weer op zijn zij.
"Dan wordt je vast meer geaccepteerd, als je halve gezicht opgeslurpt is door chemische substanties." Hij pakte een grassprietje en verscheurde het langzaam.

100Speeltuin - Page 4 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 11:00 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek lucas aan. "En bedankt," beet ze hem toe terwijl ze een glimlach op haar gezicht toverde. "Maar dan kan ik natuurlijk ook jouw gezicht verminken als ik dat wel, is het niet?"

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum