Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Speeltuin

+9
Miyoko
Seth
LeilaCarina
Ruşine
Ayano
Scarlett
Yuu
Yumiko
Toushirou
13 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 2 of 10]

26Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:03 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zag het meisje van de ontspanningsruimte de speelplaats op komen, maar hij had al gemerkt dat het niet zo'n vrolijk kind was. Hoe ze in de ochtend was wilde hij al helemaal niet weten dus hij besloot zijn mond maar te houden.

27Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:03 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou zat een beetje stil op de schommel. Het werd hier een hot spot, zo veel leerlingen druppelden binnen. Bijna allemaal bekende gezichten, maar van sommige wist hij de naam niet. Hij kreeg ineens door dat er nog steeds een ijspegeltje om zijn hoofd een cirkelde. Hij liet hem snel tegen de berk die hij eerder had gezien kapot spatten.

http://bussjah.hyves.nl

28Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:08 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Yuu even verward aan. "Poppengezichtje?" merkte ze spottend op. "Ik dacht toch echt dat jij de GayDoll was." Ze glimlachte even zwakjes en begon toen onder haar ogen te wrijven, allemaal zwart op haar handen. Ze zag er dus echt beeldig uit.

29Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:11 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oeoeoe gaan we onze geheimpjes aan elkaar rondvertellen? Je wil toch niet dat ik over jóuw familie begin?' zei Yuu. Hij had er geen problemen mee dat de hele school van zijn traumatische jeugd zou weten, maar dan riep hij het liever zelf in het rond.

30Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:13 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek hem met verschrikte ogen aan. Als hij dat deed ging ze meteen van school. Dat haar vader haar zou dwingen te trouwen maakte het nog moeilijker om dan aan te kloppen dat ze van school was gegaan. Ze zuchtte diep. Yuu zou het waarschijnlijk toch vertellen, hij hield niets voor zich.

31Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:14 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila ging op een schommel zitten. Uit een zak haalde ze een lolly te voorschijn. Even liet ze hem door haar vingers glijden. Ze vond het gevoel van een lolly in haar handen heerlijk. Daarna haalde ze echter snel het papiertje eraf en ging ze op de lolly zuigen. Ze sloot haar ogen van geluk. Heerlijk. Zachtjes begon ze te hummen. Een liedje van Ayao. Een bekend liedje daar. Ze had het in de zomervakantie gehoord. En nu kreeg ze het niet meer uit haar hoofd. Ze leek gelijk een stuk minder chagerijnig.

32Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek even naar Leila, die naar zijn mening net iets te blij was met een lolly. Hij en Ayano werden vast dikke vriendinnen.

33Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:19 pm

Gast


Guest

Zijn ogen glommen, zijn haren sprankelden, zijn overhemd was verdorie nog gestreken ook, en een niet-te-missen grijns sierde zijn gezicht. Vandaag was goed, vandaag was mooi, nee, sterker nog, vandaag was prachtig. Fluitend wandelde hij om het hoekje van het speeltuintje. Hij was nog nooit zo dankbaar geweest dat hij nooit last scheen te hebben van een kater. Vrolijk wandelde hij naar het miezerige hoopje leerlingen dat rond de schommels stond.
"Jullie zien er uit alsof je Cecilio's wc moesten schrobben," zei hij breed grijnzend, terwijl hij tegen de schommelpaal leunde en een voor een de depressieve gezichten bekeek. Toen viel zijn blik op Ayano, die er nogal verschrikt uitzag. Hij haalde een wenkbrauw op. "Wat is er aan de hand?"

((ik adoreer trouwens "The Hangover", geniaalste film van de eeuw What a Face ))

34Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:21 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine wilde op Lucas reageren, die tegen de paal naast haar schommel aangeleund stond over het feit dat ze allervrolijkst was, maar besloot haar mond te houden. Staring is always more fun than talking.

35Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:21 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Ow ik niet hoor,' antwoordde Yuu op Lucas. 'Ik ben nog in topvorm.'

36Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:22 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou stond op, en wandelde naar een dikke boom toe die aan de kant stond. De zon brak langzaam door en hij begon het warm te krijgen. Uit zijn broekzak wist hij een iPod te vissen die hij aanzette. Hij sloot zijn ogen en besloot het er even van te nemen terwijl hij onderuitzakte tegen de boom. Tot zijn verbazing was de bast best zacht.

http://bussjah.hyves.nl

37Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:22 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( o sorry vergeten te melden maar Yumiko is al weer een tijdje gone XD ))

38Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:22 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano's gezicht herstelde zich en ze keek toen weer naar Lucas. "Niets, Ik ben net wakker waardoor ik zo keek. Volgens mij werken die paracetamol voor geen meter. Die barstende koppijn gaat maar niet over." Ze keek even naar Leila die een lolly in der mond had zitten, hij was niet rood, dus niet lekker. Ze keek weer naar Lucas. "Jij ziet er wakker uit..."

39Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:24 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((The hangover is .. vaag. Hij was wel grappig maar wtf het sloeg echt helemaal nergens op XDDDDD Die baby opeens en die tijger .. XD))

Scarlett veegde een paar keer haar pony uit haar gezicht, maar ging daarna toch maar op een minder opvallende plek zitten, zodat ze tenminste haar haren in een staart kon doen zonder dat er mensen over haar nek mee aan het kijken waren. Met een lichte plof liet ze zich in de schaduw vallen, al scheen de zon nog niet heel hard. De schaduw bleef toch echt haar voorkeur behouden.

40Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine onderdrukte een gaap en keek de aanwezigen een voor een aan. Ayano, miserable. Tous, vermoeid. Lucas, vrolijk. Yuu... nouja, just Yuu.

((en verder weet ik ff niet meer wie er hier rondhangen (AA)))

41Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:26 pm

Gast


Guest

Hij grijnsde en ging vervolgens op de stang naast de schommel zitten.

((nutteloze post, zomg -_- maar weetikveel wat ik hierop moet antwoorden, Lucas hoort geen "onzindingen" te zeggen, facking irritant : x kan je geen normaal gesprek voeren >_>. edit: dat is nou juist het geniaalste aan the hangover c: ))

42Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:28 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano volgde lucas met haar ogen voor zover dat kon. Zijn grijns bleef even op haar geheugen staan en daarna besloot ze om op te staan. "Heb je geen angsten meer vor Yuu," fluiserde ze zachtjes in zijn oor.

43Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:28 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

((Tsja als Lucas nou gewoon aan de party dacht bij mijn opmerking...))

Yuu volgde met zijn blik Tou-chan, die bij een boom ging liggen. Het aanzicht zag er erg vredig aan en Yuu aanschouwde het genietend. Hij had niet eens rare gedachtes. Hij dacht eigenlijk alleen maar aan Tou-chans engelengezichtje.

44Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:29 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila zag Ayano kijken. "Wil je er ook 1? Ik heb meerdere smaken en kleuren." Ze graaide even in haar zakken en haalde er een regenboog aan lolly's uit. "Ik verlaat nooit de deur zonder minstens een paar lolly's bij me te hebben. En vaak ook nog 1 voor elke stemming die ik kan krijgen." Ze glimlachte vriendelijk. Ze had besloten dat ze nog maar even neutraal was, voor dat ze ging beoordelen. Dat was niet meer dan eerlijk.

45Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:30 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek op. "Doe maar een rode, dankjewel," zei ze terwijl ze lief knikte en daarna Lucas weer aankeek.

46Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((rus zegt alleen maar onzindingen :S))

'AAAAAAAA,' Ruşine stond ineens op, liep een rondje om de schommel en ging weer zitten. Daarna zette ze een doodnormaal, emotieloos gezicht op en keek voor zich uit alsof ze niet eens bewogen had. 'Komop jongens, zeg iets zinnigs! Ik verveel me.' Haar gezicht bewoog, op haar mond na, niet.

47Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:33 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou zat net vredig naar een rustig nummer te luisteren toen hij ineens versprong en er keihard BOOM BOOM BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM door zijn hoofd knalde. Hij keek naar zijn iPod en schudde ermee alsof hij iets verkeerds had gedaan. Zijn zus had er vast weer aan gezeten, omdat hij nog wat geheugen over had. Hij bekeek de nummers die erop stonden en zag dat er een hele verzameling overenthousiaste nummers op stond, inclusief een hele collectie Toybox en Aqua. Hij zapte snel door en zuchtte.

http://bussjah.hyves.nl

48Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:35 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila glimlachte en gaf Ayano een rode lolly. "Ben Leila. Dan weet je me te vinden als je nog eens een lolly wilt. Ik kan echt niet zonder." Ze haalde haar schouders op en deed de rest weer in haar zakken. Er was niets meer van te zien.

49Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:36 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano keek Leila weer aan. "Ik ben Ayano, ik heb meestal mega grote rode lolly's bij me, maar op dit moment niet." Ze was nog even aan het twijfelen of Leila van Ayao kwam of van de Aarde. Ze wist het niet, maar ze deed opzich aardig en dat vond ze al heel wat. Lucas bleek dood te zijn.... XDDD

50Speeltuin - Page 2 Empty Re: Speeltuin Wed Aug 19, 2009 9:37 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu tekende hartjes in de lucht terwijl hij naar Tou-chan staarde.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum