Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het meer+omgeving.

+23
Itachi
Anju
Lucy
Scorpio
Kyosu
LeilaCarina
Skadi
Lune
Lily
Iris
Miyoko
Seth
Shindou
Allison
Miah Blythe
Yumiko
Matthew
Ayano
Ruşine
Yuu
Darcy
Scarlett
Toushirou
27 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Next

Go down  Message [Page 4 of 28]

76Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:31 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liet Tou-chan los. Hij wist dat wat hij deed niet goed was, maar het was niet zijn schuld. Tou-chan was veel te cute, en dat wijf had hem uitgedaagd. Dat waren twee dingen die alleen maar uitliepen op de grootste zonde waar hij het slachtoffer van was: lust. Met veel moeite beet hij op zijn lip om zich verder in te houden.
'Sorry,' mompelde hij met een schorre stem tegen Tou-chan, waarna hij maakte dat hij wegkwam.

77Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:33 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine rende langs het jochie, riep 'Ik ging te ver, sorry dat jij slachtoffer was', en haaste zich achter Yuu aan. 'YUU! Sorry oke?' gilde ze naar hem, in de hoop dat hij even stil zou staan om haar excuses aan te horen. Toch voelde het raar, de Ruşine die ze altijd was geweest had allereerst nooit die opmerking geplaatst, en ten tweede haar excuses niet aangeboden.



Last edited by Ruşine on Tue Aug 18, 2009 4:34 pm; edited 1 time in total

78Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:34 pm

Gast


Guest

Meave keek naar de toestant en grijnsde, 'dit had je kunnen verwachten toen je hem uitdaagde' en trok een wenkbrouw op. en dacht ik heb medelijden met de kleinere jongen, maar tog je had het zien aankomen, zelf ik en ik heb niet eens op gelet.

79Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:34 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'AAAARGH' brulde Toushirou terwijl hij op de grond viel omdat Yuu wegrende en hij half gewurgd was. Hij spuugde meerdere malen op de grond en veegde zijn mond af. Hij keek opzij en zag zijn boek liggen. Fijn, er is een bladzijde uit. Toen hij dichterbij kwam zag hij dat het geen losse bladzijde was, maar een tekening.
((HAHAHAHA))

Het meer+omgeving. - Page 4 2nixkex

http://bussjah.hyves.nl

80Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:36 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((DOE-NOR-MAAL AHAHAHAH))

81Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:37 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((HIJ IS MOOI))

http://bussjah.hyves.nl

82Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:38 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu draaide zich om naar Rusine ((oke ik weet nu even hoe je heet want ik heb geen zin om de hele tijd het wijf met de bruine haren te zeggen)). Zijn ogen spuwde vuur, zijn haar zat door de war. Vuur stroomde door zijn bloed, en liet zijn lichaam gloeien alsof hij net uit de lava was komen wandelen. 'zeg dat maar tegen Tou-chan. Die wil me nu vast nooit meer zien,' merkte Yuu zo nonchalant mogelijk op. Misschien moest hij voortaan iets subtieler te werk gaan als hij een slachtoffer gevonden had. Maar tot nu toe was het hem altijd gelukt. Misschien moest hij gewoon nog even doorzetten...

83Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:41 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine stond voor Yuu stil nu. 'Ik heet Ruşine. In mijn taal betekend dat schande. Ik heb mijn naam zojuist waar gemaakt Yuu.' Waarom ze hem dat vertelde was haar een raadsel, en snel draaide ze zich om en liep ze terug naar het meer, waar ze haar schoenen oppakte en met haar blik strak op niets gericht liep ze weer door het water.

84Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:41 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

geamuseerd keek Ayano nog steeds naar het spektakel. Het was prachtig om te zien hoe mensen pijnleden. Zelfs nu zij niet de dader was. Ze grijnsde breed. "Fantastisch..." bracht ze uit.




((Jezus ik lig even op bed val ik in slaap T___________T)

85Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:43 pm

Gast


Guest

Meave stond op en probeerde een vrucht uit de boom te pakken, ze gin op haar tenen staan en ze kon er net bij,
ze liep langs de andere bomen en het meer terwijl ze de vrucht op at.

86Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:43 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-piep-



Last edited by Yumiko on Tue Aug 18, 2009 4:47 pm; edited 1 time in total

87Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:44 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou had zich afgewendt en zat nu half-onzichtbaar aan de andere kant van de boom. Hij stopte de tekening (die heeeeel mooi was) achterin zijn boek en legde het aan de kant. Hij was nu druk bezig met het bevriezen van grassprietjes. Redelijk amusant, want als ze weer ontdooiden waren ze bruin en dood.

http://bussjah.hyves.nl

88Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:45 pm

Miah Blythe

Miah Blythe
Niveau 1

Miah moest moeite doen om niet naar het meer te húppelen. Ze zat er zo graag. Dat is niet gek aangezien ze erg veel van de natuur houdt. Soms wilde ze het maar zelfs knuffelen. Maar dat is jammer genoeg niet mogelijk. Toen Miah een mooi plekje had gevonden ging ze snel zitten en streek zachtjes over de grassprietjes. Hihi, dat kietelt!

89Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:46 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

(( eh hallo doe normaal!! je hebt die wsss niet eens gezien en simone heeft gewoon een tekening verkracht want scarlett kan wel tekenen dus eh;)))

90Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:47 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( oo ik dacht dat dat serieus de tekening was XDDDD ))

91Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:47 pm

Gast


Guest

Nadat ze de vrucht op had gooide ze hem ergens heen, een paar sec daarna hoorde ze iemand aauu roepen, 'oepsie' en grijnsde, ze pakte de pen en draaide hem weer rond haar vingers en liep langs de bomen zo dat ze in de schaduw liep

92Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:47 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((Nee maar simone is dom hahhahahahaha))

93Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu liep een beetje om het meer heen en ging een eindje verderop zitten om even na te denken. Hij had vaak genoeg onschuldige jongens zo goed als aangerand, en het was altijd uitgelopen op een succes. Het was onzin om nu al te denken dat Tou-chan een verloren strijd was. Hij wilde hem sowieso ook niet zo snel opgeven. Dat schattige chagrijnige hoofd van hem was gewoon onweerstaanbaar.

94Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:48 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano bekeek nu een paar grijze grassprietjes. Het schouwspel was weer afgelopen en er was nu alleen nog maar een sort of ruzie van woorden, of dit nog uit zou lopen in een hevig gevecht wist ze niet. Maar ze was geamuseerd. "Heerlijk al dit leed," grinnikte ze.

95Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:51 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((btw, niemand hoorde wat Ruşine tegen yuu zei behalve yuu die het niet kan schelen.))

Opgelucht dat Yuu niet op haar in ging liep Ruşine verder langs het meer, totdat ze weer haar gedachte aan het niets verloren had.

96Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu pakte een pocky uit zijn zak en stak hem in zijn mond. In de verte zag hij Tou-chan. Een vlaag van verlangen ging door zijn lichaam, maar hij moest zich inhouden.

97Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:54 pm

Gast


Guest

Meave liep langzaam langs de bomen op haar bloten voeten, ze vond dat altijd fijn, het gras dat tussen je tenen kriebeld.
ze was zo in gedachten verzonken dat ze een liedje neuriede dat ze niet eens kende.

98Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 4:54 pm

Miah Blythe

Miah Blythe
Niveau 1

Miah vind het jammer dat het zo rumoerig was. Maar goed, ze had er ook een hekel aan als het stil was. Alleen... In de natuur was het nooit stil. Er waaide altijd wel een windje, er krakte altijd wel een takje en je hoorde altijd wel een beestje. Dat vond ze heerlijk. Geluiden van de natuur.

99Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 5:00 pm

Ayano

Ayano
Niveau 1

Ayano zuchtte diep. De woorden had ze niet verstaan, maar Yuu was weggelopen en dus was de 'ruzie' afgelopen. "Wat zonde, ik wilde bijna mijn lolly erbij halen..." mompelde ze zachtjes, tegen niemand in het bijzonder. De lichte schemering liet zien dat de avond begon te vallen en het water kreeg een aparte gloed over zich heen.

100Het meer+omgeving. - Page 4 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Aug 18, 2009 5:01 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou plukte de dode grassprietjes uit te grond en gooide ze in de lucht. Een kleine regen van bruin gras dwarrelde neer en hij moest ze uit zijn haar plukken. Hij ging tegen de boom aan zitten en sloot zijn ogen weer. Hij zuchtte diep en luisterde naar de wind. Het was vreemd om hier zo te zitten. Hij zat tenminste rustig, een beetje uit de buurt van de rest.

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 28]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum