Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het meer+omgeving.

+23
Itachi
Anju
Lucy
Scorpio
Kyosu
LeilaCarina
Skadi
Lune
Lily
Iris
Miyoko
Seth
Shindou
Allison
Miah Blythe
Yumiko
Matthew
Ayano
Ruşine
Yuu
Darcy
Scarlett
Toushirou
27 posters

Go to page : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Go down  Message [Page 28 of 28]

676Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 6:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte met haar gebruikelijke lach, hard en aanstekelijk. 'Wat had jij gedach dan? Om de torretjes slaaplekker te wensen?' Miyoko grinnikte. 'Sorry, ik heb een beetje sake gedronken.' Miyoko lachte weer.

677Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 6:48 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schoot lichtelijk in de lach om Miyoko's antwoord. "Weet ik veel.. iets onzinnigs," grinnikte ze toen. "En volgensmij zijn er bést aardlingen die de torretjes slaapwel willen wensen."

678Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 6:50 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko trok haar wnkbrauw op. 'Ah, ja dat is zo. De panten&dieren mensen.' Miyoko grinnike weer. Met een kak stem zei ze ', Kan ik hieruit concluderen dat u avn Ayao komt?'

679Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 6:58 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Het is een wonder dat u dat nog niet eerder opgemerkt had," antwoordde Scarlett op dezelfde toon als Miyoko eerder gedaan had. "Daar zit er toevallig een," zei ze toen, wijzend op een meisje dat tegen een zweefeekhoorn aan het praten was. Waarschijnlijk kon Miyoko het toch niet zien, ze was immers van de aarde, maar daar dacht Scarlett niet echt aan.

680Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte, en keek naar de richting waar Scarlett naar wees. 'Ik zie het niet, te donker.' Miyoko grinnikte.
'Heb je al eenbeetje zin in kamp?' vroeg ze vroljik.

681Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:06 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Uhuh!" was Scarletts antwoord op Miyoko's vraag. "Zolang ik bij leuke mensen in een tent zit vind ik alles goed!" Ze zou 's nachts waarschijnlijk toch niet in de tent blijven; ze ging die tijd echt niet verspillen. "En jij dan? Heb jij er zin in?"

682Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:09 pm

Gast


Guest

Alecia paseerde langs het meer en keek achter elke struik en doorzocht grondig elke boom maar leek hier ook niet te vinden wat ze zocht. Liep dan maar weer door.

683Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:11 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko werd helemaal vrolijk van Scarlett, ze vond het een heel leuk meisje. 'Jaaa, zekers! Als ik maar niet bij een ruftend iemand in de tent slaap.' Miyoko grinnikte. 'Ik moet namelijk heel snel kotsen.' Miyoko schaterde.

684Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett schoot in de lach om de blijheid van Miyoko. Normaal zou ze zich doodergeren, maar nu vond ze het eigenlijk best grappig. Misschien kwam het door de kou die er was, misschien ook gewoon omdat het niet eens irritant was. "Ik hoop het inderdaad niet nee," zei ze toen. Op die gedachte was ze nog niet eens gekomen.

685Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:20 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko bibberde. 'He, ik maak even een kleine vuurbol, zodat ik me wat kan opwarmen.' Miyoko glimlachte.
Een kleine vuurbol ontstond in haar handen. Miyoko werd meteen warmer. 'En, wat is jouw specialiteit? Telekinese?'

686Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:23 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Gelijk schoof Scarlett een stuk opzij toen Miyoko de vuurbal maakte. Dat was dan weer net iets dat ze níet moest doen. Rondom haar liet ze de temperatuur nog wat dalen, zodat om haar heen weer perfect was. "IJs en kou," zei ze toen.

687Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:24 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko deed haar vuurbol meteen uit. 'Oh, sorry Scarlett.' Stamelde ze. Miyoko keek naar het water, de maan weerspiegelde minder mooi dan anders. Maar dat kon ook komen omdat miyoko al wat had gedronken,

688Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:26 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Never mind," antwoordde Scarlett. "Je kunt hem aanlaten." Ze had de temperatuur om haar heen immers zelf ook laten dalen. Zolang zij er geen last van had was het okay.

689Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:29 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

'Nee hoeft niet hoor.' Miyoko glimlachte. 'Ik ehm, ga denk ik naar binnen. Ik heb honger.' Miyoko stond op. 'Zie ik je een andere keer weer?'

690Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 7:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett knikte. "Is goed," zei ze toen. "Byee!" Gelijk daarna draaide ze haar hoofd weer richting het meer en staarde ze naar de lichte golfbewegingen die erin te zien waren.

691Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 9:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kwam vloekend bij het meer aan. hij smeet een steentje de diepte in en kreeg toen Scarlett in het oog. Hij ging naast haar zitten en slaakte een diepe zucht."Hei," zei hij als begroeting. Hij steunde met zijn ellebogen op zijn knieën die iets opgetrokken waren, en met zijn hoofd in zijn handen. Hij vloekte nog wat en keek Scarlett toen aan."Sorry."

692Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 9:13 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Aah, meneer is lekker vrolijk vandaag zie ik," zei Scarlett sarcastisch toen ze een vloekende Nicholas in de gaten kreeg. "What happened?" Zijzelf was nogal vrolijk; door de kou die er hing en het ijzige water. Perfect.

693Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 9:15 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

"Het meisje waar ik iets mee had - nee het was niet Yumi - was vanmiddag bij mij. Ik krijg net te horen dat ze 5 minuten voordat ze bij mij was bij een andere jongen leuke dingen heeft gedaan." hij vloekte nogmaals. Hij noemde geen namen, hij wist dat ze voor scorpio's kant zou kiezen.

694Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 9:17 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett knikte begripvol, ze wist hoe het was om zoiets te horen. Maar in dit geval.. "Heb je het dat meisje ook al gevraagd?" vroeg ze toen. "Weet je, je moet niet oordelen voordat je het hele verhaal hebt gehoord. Snel dat je fout oordeelt - dan gooi je alles weg om niks."

695Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 10:31 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick schudde zijn hoofd."Nog niet gevraagd.. ik spreek haar wel op de schooltrip. Denk ik. Misschien daar voor ook wel." Hij knikte."Bedankt voor het advies. Ik dacht niet echt helder na.."

696Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Mon Aug 31, 2009 10:37 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Just calm down a little," zei Scarlett, die nog steeds voor zich uitstaarde. 'Geen conclusies trekken voor je precies weet wat er is." Ze glimlachte even. "I owed you that. Nog bedankt van die keer bij de kermis, ik heb je er nooit echt voor kunnen bedanken."

697Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Sep 01, 2009 7:25 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Elk normaal persoon zou dat hebben gedaan, toch?" hij grinnikte, en keek haar aan. Hij dacht of Rusine echt zo zou zijn. Ze zag er zo onschuldig uit.. ze had gezegd dat ze van hem híeld!

698Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Sep 01, 2009 1:21 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

-newnewnew-

Miyoko kwam aangehuppelt. Het was niet druk, er waren ongeveer 5 mensen, die allemaal bij elkaar in een kringetje stonden. Met kleine stappen liep Miyoko naar het water, en deed als gewoonlijk haar schoenen uit. Haar kleine voetjes had ze in het water geplant. 'Ahh, nice.' mompelde Miyoko.

699Het meer+omgeving. - Page 28 Empty Re: Het meer+omgeving. Tue Sep 01, 2009 5:54 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Het was rustiger geworden. Nou, ze was hier in haar eentje. Ze zag kleine schattige eekhoorntje voorbij komen. Zoekend in haar zak, naar een koekje, kwam er een eekhoorntje naar haar toe. Het dier was totaal niet schigtig. 'Kom maar beestje!' Zei Miyoko met een gedempte stem. Het beest kwam aangehobbelt, en keek naar het "ding" wat Miyoko in haar hand had. 'Ahh, jij wilt wel een koekje hé?' Miyoko stak het koekje voor zijn nues.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 28 of 28]

Go to page : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum