Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het meer+omgeving.

+23
Itachi
Anju
Lucy
Scorpio
Kyosu
LeilaCarina
Skadi
Lune
Lily
Iris
Miyoko
Seth
Shindou
Allison
Miah Blythe
Yumiko
Matthew
Ayano
Ruşine
Yuu
Darcy
Scarlett
Toushirou
27 posters

Go to page : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Next

Go down  Message [Page 25 of 28]

601Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 8:47 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde, 'Het merkte me niet eens op,' hij stak zijn tong uit.

602Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte "Tja misschien ben ik ook niet zo`n goeie....ik voel me eigenlijk tot helemaal niemand aangetrokken...ik zie ze altijd maar als vrienden...." hij staarde naar de lucht waar de sterren zich langzaam lieten zien door de wolken heen.

603Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 8:51 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi grijnsde, 'Dus je weet het eigenlijk niet zeker?,' vroeg hij aandachtig. Hij keek hem nieuwsgierig aan.

604Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 8:55 pm

Gast


Guest

Marauwdon zuchte "Ik weet niks helemaal zeker....maar is dat niet het geen wat ons bezig houd in het leven?" hij draaide zijn hoofd naar Itachi en glimlachte vriendelijk.
De vlinder spreiden haar vleugels en vloog terug het bos in.

605Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 8:56 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi mompelde wat in zich zelf, Wijze woorden, Mauw. 'Misschien wel ja,' zei hij afwezig.

606Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 9:02 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam overeind "Ik denk dat ik maar ga slapen...het was een vermoeiende dag...ik zie je later nog wel Itachi-kun"
Hij zwaaide even droogjes "Daag..." hij liep weg

607Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Fri Aug 28, 2009 9:04 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi zwaaide terug, 'Dag Mauw-KUN,' zei hij. Even later liep hij ook weg.

608Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 9:55 am

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep op het meer toe en kleede zich achter een steen snel om.
Het medaillon dat ze laatst had gevonden deed ze niet af.
Ze dook snel in het water en dook een stuk onder.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

609Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:07 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi liep samen met Mimiko hand in hand naar het meer toe, hij keek over het water. Hij glimlachte lief naar Mimiko, en ging op een bank je zitten.

610Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:23 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging naast hem zitten. 'Het is hier zo mooi, vind je ook niet?', Mimiko liet zich mee slepen en was weer totaal verliefd op deze plek.

611Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:41 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi knikte, 'Ja, inderdaad,' fluisterde hij. 'weetje,' begon hij. 'Ik ben smoor op jou,' fluisterde hij er achteraan. Toen gaf hij haar een kusje in haar nek.

612Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:48 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schrok een beetje van zijn worden. Maar ze voelde zich ook blijer dan ooit. 'Ik ook op jou', zei ze en ze legde haar hand op zijn wang.

613Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:51 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi voelde dat hij zweet handen had dus hij voog ze aan zijn broek af, Shit, kut handen.. hij sloot zijn ogen en stelde zich een relatie met Mimiko voor. Hij voelde zich blij.

614Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:55 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag dat hij zijn ogen sloot en lachte even. Hij is zo lief. Mimiko keek naar de tijd. 'Het is bijna 11 uur, zullen wij ook maar naar de eetzaal gaan?', Mimiko lachte lief en wachte tot hij zijn ogen weer opende.

615Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:57 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi opende zijn ogen, 'Hmm, o ja, is goed,' zei hij afwezig. Hij glimlachte even en keek toen wweer over het meer.

616Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 10:58 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko pakte zijn hand en trok hem overijnd. Ze gaf hem een korte kus op zijn lippen en nam het toen lachend mee.

617Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 11:04 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi moest ook lachen, hij liet zich meeslepen naar de eetzaal.

618Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 11:05 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((op naar de eetzal x'DD))

619Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 12:43 pm

Gast


Guest

Alecia kwam bij het meer zitten en liet haar vinger in het water glijden. Glimlachte zonder dat ze het zelf besefte.

620Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 6:06 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep naar het meer.
Ze zag een meisje zitten, maar besloot even niet naar haar toe te gaan.
Ze ging op de stijger zitten en liet weer kleine stukjes van het water bevriezen en ontdooien.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

621Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 6:10 pm

Gast


Guest

Ze haalde haar boek tevoorschijn en begon er in te lezen.

622Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sat Aug 29, 2009 6:14 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily pakte de tas die ze meehad en rommelde er even in.
Toen haalde ze er haar tekenboek uit en een potloot.
Ze keek even om zich heen voor ze begon te tekenen.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

623Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sun Aug 30, 2009 1:36 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

-nouveau-

Met een zucht liet Rusine zich op het bankje onder de wilg zakken. Valentijn met Nicholas was geweldig geweest, maar sinds het moment dat ze even in haar eentje was, kon ze de gedachte aan Scorpio niet uit haar hoofd zetten. Telkens herhaalde haar hoofd dezelfde paar woorden. 'I like you.' Net voor die woorden had hij haar gekust. Maar tegelijkertijd had hij eerder die dag met Yumiko gedanst. Waarom?

624Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sun Aug 30, 2009 1:38 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( sorry ik verveel me dus dan ga ik jou maar vervelen Very Happy ))

Yumiko liep richting het meer. Haar gedachten leken een roes van woorden, beelden, allemaal verschillend. Toushirou, Nicholas, Scorpio. God wat had ze er een puinhoop van gemaakt. En door haar eerdere woorden was Nicholas er ook nog eens vandoor gegaan met één van de personen die ze het meeste haatte. Rusine. ging door haar hoofd heen toen ze haar zag zitten. Yumiko liet zich een paar meter verder neer ploffen, onder een boom die haar genoeg schaduw gaf om het uit te kunnen houden.

625Het meer+omgeving. - Page 25 Empty Re: Het meer+omgeving. Sun Aug 30, 2009 1:39 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

Itachi liep naar het meer toe, ze zag het meisje zitten die ze gister had ontmoet op het valentijnsfeest, hij liet haar maar met rust, waarschijnlijk zat ze nog steeds in de problemen. Hij ging uiteindelijk op het zelfde bankje zitten maar dan op het hoekje zodat ze geen last van hem zou hebben. Hij pakte een boek uit z'n tas en begon te lezen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 25 of 28]

Go to page : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum