Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De toch-niet-zo-lege-kamer (Kamer met de verborgen piano)

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 3 of 5]

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu hoefde absoluut niet na te denken of hij wel eens iemand had gezien die net zo idioot was als hij. De persoon zat tenslotte recht tegenover hem. Met een grijnsje op zijn gezicht trok hij zijn eerste schoen uit. Hij keek even met twinkelende oogjes en prikte Seth in zijn borst.
'Ik wel,' zei hij met een knipoog. Hij zette zijn witte nike naast Seth's schoenen. Het viel hem op dat zijn schoenen veel groter waren dan die van Seth.
'Ik heb nog nooit...' ging hij verder. Een nieuwe herinnering schoot door zijn hoofd en Yuu moest zijn lachen inhouden terwijl hij eraan dacht.
'Mijn broek uit het raampje van een reuzenrad gegooid,' zei hij, terwijl hij met een duivelse glimlach naar Seth keek.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth sleurde razend zijn stropdas van zijn nek, en gooide die in Yuu's gezicht.
"IK HEB VERDOMME NOG NOOIT EEN OF ANDERE DURE HARP NAAR DE MALLEMOEREN GEHOLPEN."
Hij keek Yuu triomfantelijk aan en verheugde zich nu al op zijn overwinning.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's gezicht betrok. Oja, die kloteharp waar hij nog een enorme hoeveelheid geld voor had moeten dokken. Hij zag het woedende gezicht van zijn vader nog steeds voor zich. Gefrustreerd trapte Yuu zijn andere schoen ook uit. 'Ik heb nog nooit Toushirou een knal voor zijn kop verkocht omdat ik jaloers was!' zei Yuu met een triomfantelijke grijns, wiens hoofd nu steeds meer volstroomde met dingen die Seth ooit had gedaan en hij niet.

Seth

Seth
Niveau 3

"WELLES," schreeuwde Seth boos, die hem met priemende oogjes aankeek.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Echt niet!' riep Yuu uit. hij keek Seth uitdagend aan. 'Wanneer dan?!'

Seth

Seth
Niveau 3

"...die ene keer." Seth vouwde koppig zijn armen over elkaar.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Welke ene keer?' vroeg Yuu, die zich nu serieus begon af te vragen of hij Toushirou misschien toch niet een keer uit jaloezie geslagen had. Maar het was niet eens mogelijk. Toushirou had nooit een move gemaakt op Seth en verder had hij geen enkele reden om jaloers op mensen te worden. 'Trek je kleren nou maar uit, want ik heb het toch niet gedaan,' zei Yuu, terwijl hij speels aan Seth's sok plukte.

Seth

Seth
Niveau 3

"NOU VERDORIE," vloekte Seth kwaad, die zijn sok op Yuu's hoofd gooide en boos de andere kant op keek.
"Ik heb nog nooit aan iemand's sok geplukt," kirde hij triomfantelijk.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu pakte Seth's sok van zijn hoofd en gooide hem over zijn schouder, terwijl hij zijn eigen sok uittrok en die naar Seth's hoofd gooide.
'Ik heb nog nooit gegeild op een jongen in doktersjas,' zei hij, terwijl zijn ogen op hun persoonlijke manier begonnen te fonkelen. Hij kroop naar Seth toe en bracht zijn lippen naar zijn oor om er iets in te fluisteren.
'En ga het nou maar niet ontkennen want anders ga ik hem halen om het te bewijzen,' fluisterde hij op een duivels toontje.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth piepte en werd vuurrood. "IK HEB NOG NOOIT GE..dingest.. OP EEN JONGEN MET EEN ENGELS ACCENT."
Ondertussen trok hij zijn riem uit, en smeet die met een gefrustreerde knal op de grond.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Gewattes?' vroeg Yuu, terwijl hij ondertussen een beetje afgeleid raakte en zijn lippen even in Seth's nek drukte.

Seth

Seth
Niveau 3

"...jeweetwel..." Seth tuitte zijn lippen en werd nog iets roder terwijl hij ontwijkend de andere kant op keek.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nee ik heb geen flauw idee waar je het over hebt,' zei Yuu, die er met moeite in slaagde om zichzelf van Seth terug te trekken en hem zogenaamd onschuldig aan te kijken, maar daar was zijn gezicht toch echt veel te perverted voor op het moment.

Seth

Seth
Niveau 3

"Welles," protesteerde Seth, die dat een zeer geweldig argument vond en Yuu boos en met een rood hoofd bleef aanstaren.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Nietes,' zei Yuu. 'En als je het niet zegt, dan trek ik ook geen kleren uit,' vervolgde hij zijn standpunt. Zijn vingers gleden ondertussen naar zijn overhemd en maakten de eerste drie knoopjes los. Daarna liet hij zijn handen zakken en keek hij Seth afwachtend aan.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen werden groot.
"DAT DURF JE NIET."

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Wedden?' vroeg Yuu, die de knoopjes van zijn overhemd weer dichtknoopte en met zijn armen over elkaar uitdagend naar Seth keek.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth pruilde en keek Yuu nog altijd met koeienogen aan.
"OKE," stootte hij uiteindelijk uit, terwijl hij met een vuurrood hoofd overeind krabbelde en wild in het rond begon te ijsberen.
Hij likte langs zijn lippen.
"GE.. GE..G.. "
Zijn wanhopige blik gleed naar Yuu en hij sloeg zijn hand voor zijn mond. Met zijn ogen stijf dicht rukte hij opnieuw zijn mond open.
"GEGEILD."

Zijn woorden galmden na in de piano en Seth durfde zijn ogen niet open te doen.
Dat was absoluut het vunzigste wat hij ooit had gezegd.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Braaf,' zei Yuu met een brede grijns op zijn gezicht. Hij knoopte alle knoopjes van zijn overhemd los en liet het lichtgeelachtige ding van zijn schouders vallen. 'Ik heb nog nooit een striptease gehouden voor iemands verjaardag,' zei Yuu, die het spel steeds leuker begon te vinden en met fonkelende oogjes naar de reactie van Seth keek.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen vlogen open. Verdomme, Yuu bleef maar komen met genante feitjes.
HA. MAAR HIJ HAD ER OOK ÉEN.
Totaal over-euforisch stak hij zijn wijsvinger naar hem uit, en verscheen er een duivelse grijns op zijn gezicht.
"IK HEB NOG NOOIT IEMAND AAN DE ACHTERK-.."
Het was stil.
Zijn ogen keken groot in die van Yuu.
"...KANT... aange.. tikt."
Er leek damp van zijn gezicht af te komen.
Verdomme.
Hij moest echt eens even beter nadenken over wat hij zei.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Aangetikt? Hoe bedoel je dat?' vroeg Yuu, die hartstikke goed snapte wat Seth bedoelde maar het op de één of andere manier heel vermakend vond om Seth te dwingen zijn perverse ideetjes hardop uit te spreken.

Seth

Seth
Niveau 3

"HOUJEMONDJIJBENTENIKBEDOELAANTIKKENJA," schreeuwde Seth, die wild maaide met zijn armen.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hm? Wat zei je? Ik verstond je niet,' zei Yuu, die opstond en op Seth af liep. Hij ging achter hem staan en sloeg zijn armen licht om zijn middel, terwijl hij zijn bovenlichaam tegen Seth's nog met kleding bepakte rug aanduwde. 'Fluister het anders maar, zodat niemand het kan horen,' fluisterde Yuu op een heeeeeel donker toontje in Seth's oor, terwijl hij er zachtjes zijn lippen tegen drukte en met hevig twinkelende oogjes over Seth's hoofd heen naar de deur keek. Zijn vingertoppen streken ondertussen speels onder Seth's overhemd over zijn buik.

Seth

Seth
Niveau 3

"Mmmm-hhnnn..." Seth huiverde en beet op zijn lip. Verstrooid, en half-bedwasemd draaide hij zich om, zodat hij nu Yuu's fantastische gezicht kon aanschouwen.
Langzaam, en totaal gehypnotiseerd door Yuu's ogen, opende hij zijn mond.
"Ik heb nog nooit iemand ge.. van achteren.. jeweetwel." Hij hield het niet langer, en leunde blozend naar voren om zijn lippen verstrooid op die van Yuu te drukken.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu besloot dat hij Seth maar weg liet komen met deze ontwijking aangezien hij er iets moois voor terug kreeg. Terwijl hij zijn ogen sloot en van de warmte van Seth's lippen op die van hem genoot maakte hij zijn eigen riem los en liet hij die op de grond vallen. Meteen daarna sloeg hij zijn armen weer om Seth's middel. Hij trok zijn lippen even terug en keek hem met een twinkelende glimlach aan. 'Ik heb nog nooit terwijl ik vastgebonden was...' Yuu bracht zijn lippen weer naar Seth's oor en grijnsde van oor tot oor. '...Jeweetwel.'



Last edited by Yuu on Wed Nov 11, 2009 3:09 am; edited 1 time in total

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum