Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De toch-niet-zo-lege-kamer (Kamer met de verborgen piano)

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 4 of 5]

Seth

Seth
Niveau 3

Seth leunde iets terug, en besloot dat dit zijn moment was.
Dit was zijn moment van glorie.
Zijn eer hing van dit ene korte moment af.
Zijn ogen fonkelden en hij opende triomfantelijk zijn mond.
"Nee," begon hij achteloos," ik heb werkelijk geen idee."

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oh echt niet? Moet ik het anders maar gewoon demonstreren dan?' vroeg Yuu, terwijl hij geamuseerd naar Seth's gezicht keek.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu betrapt aan.
"N-nee!" stotterde hij blozend. "DAN ZEG JIJ 'NEE IK GA HET NIET ZEGGEN'. En dan zeg ik.. en dan.. en d-dan.."
Hij beet op zijn lip en keek haastig de andere kant op.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had geen flauw idee wat Seth nou precies bedoelde met zijn brabbeltaal maar was sowieso niet echt meer in staat om goed na te denken. Seth stond veel te dichtbij. Hij boog zich naar hem toe. Zachtjes in zijn oor fluisterend vertelde hij Seth tot in de detail wat hij nog nooit gedaan had terwijl hij vastgebonden was. Terwijl hij het vertelde streken zijn vingers over Seth's boven armen en zodra hij Seth alles haarfijn had toegefluisterd, duwden zijn handen Seth's jasje van zijn schouders. Met een doffe plof kwam het ding op de grond. Yuu keek er even naar en grijnsde weer naar Seth. 'Jouw beurt,' zei hij, terwijl hij ondertussen alvast aan de knoopjes van Seth's overhemd begon en zijn lippen in zijn hals drukte. Hij had echt geen geduld meer om te wachten tot Seth zelf al zijn kleren uit had gedaan.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth had absoluut de mogelijkheid om rationeel na te denken verloren, en klemde zijn handen gefrustreerd om Yuu's overhemd.
Met halfgesloten ogen staarde hij er naar, en zijn mond hing een beetje open.
"Eh..." mompelde hij wazig, en zijn glanzende oogjes gleden terug naar Yuu's gezicht.
"Ik heb nog nooit..."
Zijn hoofd kon op het moment alleen nog maar aan Yuu denken. Hij spoelde verslingerd door zijn herinneringen. Yuu's gedicht, Yuu op zijn verjaardag, Yuu in de kapel, Yuu in Parijs, Yuu op valentijn, Yuu in het reuzenrad-..
Zijn ogen vlogen open.
"Ik heb nog nooit met Cupido gezoend!" stootte hij plots nogal verontwaardigd uit.
Oja. Dat was hij alweer vergeten.
Zijn gezicht vertrok en zijn handen gleden van Yuu's overhemd. Een beetje beteuterd staarde hij naar Yuu's voeten, waar nog maar één sok aan zat.
Het was natuurlijk typerend voor Seth om meteen wanhopige theorieën, conclusies en vergelijkingen te trekken.
Cupido was natuurlijk veel beter in zoenen, Yuu had eigenlijk veel liever Cupido, Cupido was veel knapper dan hij, Cupido..
Hij bloosde en rukte boos aan Yuu's broek. "Doe uit," commandeerde hij schor.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's gezicht vertrok even. Hij was dat ene incident met Cupido glad vergeten en dat kwam vooral omdat de herinnering aan zijn eerste ontmoeting met Seth deze compleet overmeesterde. Maar nu Seth hem er weer aan hielp herinneren bedacht hij zich plots dat hij nog altijd niet wist waarom Cupido dat nou precies had gedaan.
Zijn gezicht betrok bedenkelijk terwijl hij ondertussen zijn broek losknoopte en hem op de grond liet zakken.
'Dat was echt een vreemde avond...' begon Yuu. Hij keek weer naar Seth. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Maar ook één van de beste avonden van m'n leven,' vervolgde hij op een fluisterend toontje. Hij stapte uit zijn broek, schopte hem achteloos weg en trok Seth ondertussen aan zijn overhemd naar hem toe om even zijn lippen op die van hem te drukken. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij hem met twinkelende oogjes aankeek. 'Want toen zag ik jou voor het eerst.'

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu met waterige ogen aan toen die plots begon over de beste avond van zijn leven.
"Zie je nou wel!" begon hij schor, "CUPIDO IS GEWOON VEEL BETER DAN-..."
Plots werd zijn gepaniekeer echter onderbroken door Yuu.
Zijn ogen werden groot, en hij keek hem twijfelend aan.
"..Echt?" wilde hij onzeker weten.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu knikte. 'Of course. Ik was dat hele incident met Cupido al lang weer vergeten. Het enige wat ik me van die avond kon herinneren was jouw hoofd toen ik je stropdas afpakte,' zei Yuu terwijl hij binnensmonds grinnikte, terudenkend aan dat moment. 'Maar goed, my turn...' zei Yuu. Hij knoopte het laatste knoopje van Seth's overhemd los.
'Ik heb nog nooit m'n vriendje besprongen in een overvol café waar zijn familie bij zat,' zei Yuu terwijl hij Seth Yuuish aankeek en zijn overhemd over zijn schouders duwde en op de grond liet vallen.

Seth

Seth
Niveau 3

"DAT WAS.." Seth keek Yuu betrapt aan en beet op zijn lip.
Verdomme. Hij had eigenlijk best veel beschamende dingen gedaan in Yuu's bijzijn. Daar moest maar snel wat aan worden veranderd.
Ja.
Vanaf heden zou hij zich volledig tussen de lijntjes gedragen!
Hij hapte naar adem, fronste, en stak zijn tong iets naar buiten- vanwege de concentratie natuurlijk.
"OKE," brulde hij uit het niets, terwijl hij een wijsvinger tegen Yuu's borst plantte. "Ik heb nog noooooit..."
Zijn ogen begonnen plots te fonkelen, en een trots glimlachje trok aan zijn mondhoeken.
"Een gedicht geschreven."

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek met priemende ogen naar Seth. Zijn wangen werden meteen vuurrood van schaamte en hij hapte even naar adem. Hij duwde zijn vinger tegen zijn borst en fronste kwaad. 'Hé! Ik had gezegd dat je dat nooit meer mocht noemen!' zei hij streng. Ondertussen gleed zijn andere hand verslagen naar beneden om zijn laatste sok uit te trekken.
Verdomme, hij stond alleen nog in boxer. Dit ging hij overduidelijk verliezen.
Plotseling schoot er een nieuwe 'nognooit' door zijn hoofd. Meteen begonnen zijn ogen op hun meest perverse manier te twinkelen, terwijl hij zijn gezicht weer vlak bij dat van Seth bracht.
'Ik heb nog nooit onder de douche tegen iemand geschreeuwd: 'Have me! Have me!' zei hij, helemaal vrolijk van die fantastische herinnering. Zijn handen dwaalden af naar Seth's broek en knoopten hem los. Niet lang daarna lag het kledingstuk aan zijn voeten en was hij niet meer de enige die in boxer stond.
Alleen had Seth nog een sok...

Seth

Seth
Niveau 3

"HE DAT WAS EEN IMPULS DIE.. DIE.." Hij stak boos een lip vooruit en vouwde zijn armen over elkaar.
"Nou ik heb nog nooit.. eh.." Hij beet op zijn lip en fronste.
"Ge.. ge.. dingest."
Hij keek Yuu hopeloos aan.
Waarom had YUU niet zoveel beschamende dingen?! Het was oneerlijk.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Gedingest? Ik weet alweer niet waar je het over hebt...' bekende Yuu nu eerlijk. Hij duwde Seth lichtjes tegen de piano aan en streek met zijn handen over zijn borst, terwijl hij zijn lippen in Seth's hals en op Seth's sleutelbeen drukte. Zijn hele lichaam schreeuwde van verlangen. Hij had hier al veel te lang met Seth gestaan en ze deden al veel te lang over het uittrekken van hun kleding. Zijn zelfbeheersing draaide al een tijdje op volle toeren. Niet dat hij die per se nodig had, maar hij wilde gewoon het spelletje afmaken.
Seth's reacties aanschouwen terwijl hij werd geconfronteerd met alle dingen die hij eens had gedaan was gewoon te leuk om overboord te gooien voor wat lustige gevoelens.
Dat nam echter niet weg dat zijn handen afwaalden naar Seth's rug en dat hij hem dichter tegen zich aan drukte, terwijl hij met zijn lippen langs Seth's kaaklijn streek en uiteindelijk eindigde bij zijn mond.

Seth

Seth
Niveau 3

"Mmh... jaa.. want.. ik dacht.." stotterde Seth tussen veel oponthoud door. Zijn lippen waren niet echt geïnteresseerd in woorden, en bleven veel liever aan die van Yuu plakken.
Bovendien leken zijn handen ook een eigen leven te leiden, want die gleden oncontroleerbaar over Yuu's borst, naar zijn boxer.
"Ik weet het niet," jammerde Seth ongeduldig, terwijl hij zijn vingers om Yuu's boxer klemde en hem met grote, hazelnootbruine ogen smekend aankeek.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hm? Geef je op?' vroeg Yuu, wiens handen nu lichtjes door Seth's haren gleden en wiens lichaam zich nu nog dichter tegen Seth aandrukte. Zijn behoefte om nog zachtjes en voorzichtig te doen om alles wat slopender te maken vervloog met de seconde en al snel had hij niet eens meer de kracht om te wachten tot Seth zou antwoorden. Hij drukte zijn lippen ruw tegen Seth aan, streek met zijn ene hand door Seth's haar en met zijn andere hand over zijn rug en hield Seth's handen om zijn boxer vooral niet tegen. Sterker nog, hij was het meer dan zat om nog kleren aan te hebben.

Seth

Seth
Niveau 3

Opgelucht begonnen Seth's ogen te fonkelen, veel te enthousiast voor enige soort van schaamte.
Met een triomfantelijke beweging duwde hij Yuu's boxer naar beneden, zodat die om zijn voeten viel en Seth trots naar beneden keek.
Maar toen schoten zijn ogen open en kroop er een blos over zijn wangen, terwijl hij beschaamd zijn hoofd weer naar Yuu's gezicht rukte.
"SORRY!" kraamde hij verwoed uit, niet zeker wetend of hij zijn excuses aanbood voor zijn ordinaire gedrag, de blos op zijn wangen, of zijn handen die bewegingloos in de lucht hingen.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had zin om Seth plat te knuffelen om zijn niet-zo-onschuldige-onschuldigheid maar besloot het anders te doen. hij pakte Seth's handen en speelde even met zijn vingers, waarna hij zijn polsen beet greep en ze tegen de piano duwde, elk ongeveer een halve meter van Seth's lichaam vandaan. Terwijl hij Seth zo tegen de piano klemde duwde hij zijn lichaam tegen dat van hem aan. Gretig drukte hij zijn lippen in Seth's nek. Zijn ogen twinkelden hebberig. Al snel was hij niet meer in staat om zijn handen om de polsen van die van Seth te houden en liet hij ze via zijn armen naar zijn schouders en nek glijden. Hij greep zich vast in Seth's haren en duwde zijn lippen weer ruw op die van hem. Zijn hart klopte als een gek, zijn adem kwam er in onregelmatige stoten uit. Hij was bezeten door zijn eigen lust en wilde helemaal niet dat Seth excuses aanbood of iets dergelijks. Hij wilde dat Seth vooral doorging met waar hij mee begonnen was.

Seth

Seth
Niveau 3

Seth voelde hoe zijn benen het langzaam leken te begeven, en klemde zich wanhopig aan Yuu vast, terwijl hij zich liet meeslepen in Yuu's wilde ondernemingen.
Blozend probeerde hij de drang om zijn handen zomaar out of the blue naar beneden te laten afdwalen te negeren, terwijl hij zijn vingers koortsachtig in Yuu's haren plantte.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu's handen dwaalden langs Seth's schouders over zijn borst naar zijn rug, waar hij langzaam verder naar beneden ging en uiteindelijk onder de stof van Seth's boxer gleed, om vervolgens daar zijn greep te versterken*. zette zijn been tussen die van Seth en liet zijn lippen even los om op adem te komen. Licht hijgend en met een rode blos op zijn gezicht van opwinding keek hij Seth aan, zijn ogen fel opgloeiend in de donkere kamer. Met zijn handen nog altijd in Seth's boxer aan de achterkant* keek hij hem met een pervy glimlach aan. Hij wilde iets zeggen, een opmerking maken die Seth nog roder zou maken dan hij al was maar kon niet bepaald helder denken en besloot daarom maar gewoon naar Seth te kijken. De blik in zijn ogen zei al genoeg.

((*oke hoe bedoel ik ontwijk een bepaald woord ahahaha))

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu haast bang aan.
"Kijk niet zo!" piepte hij, en hij keek haastig de andere kant op. De blos op zijn wangen werd echter nog veel groter, en al snel moest hij zijn haren over zijn gezicht gooien.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'It's your fault for being so cute,' zei Yuu met zijn diepste stem terwijl zijn ogen nog heviger gingen twinkelen bij het aanschouwen van Seth's fantastische gezicht. Zijn handen dwaalden weer een stukje omhoog, sloten zich om de rand van Seth's boxer en trokken hem zo met een soepele beweging naar beneden. Niet veel later lag het ding aan zijn voeten. Zijn ene hand sloot zich om Seth's middel, zijn andere hand ging vrolijk naar de andere kant. Hij kietelde even met zijn vingers op Seth's onderbuik en dwaalde al snel af naar beneden om zijn peverted mind tevreden te stellen. Terwijl hij dat deed versterkte hij zijn greep om Seth's middel en duwde hij zijn mond weer op die van Seth. Hitte overspoelde hem en zijn haren plakten al snel in zijn nek, terwijl hij zijn adem onder controle probeerde te houden, iets wat niet echt lukte.

Seth

Seth
Niveau 3

"You're being.. extra.. pervy.. today.." mompelde Seth tussen een heleboel gehap naar adem door.
Zijn lichaam was echter niet meer in staat om Yuu van zich af te slaan, dus gleden zijn handen wanhopig over Yuu's rug, en probeerde hij uit alle macht zijn wiebelende benen onder controle te krijgen.
Dat faalde echter totaal, zodat hij hopeloos door zijn knieën zakte en Yuu's lichaam nog net wist vast te grijpen.
Maar helaas was dat ook niet het strakste plan, gezien hij nog steeds met een wild gemaai van armen en benen nogal verfromfraaid op de grond donderde.
Haastig schoot hij overeind, zijn haar piekte alle kanten uit, en zijn wangen waren dieprood gekleurd terwijl hij Yuu hijgend aangaapte.
"I'M FINE, I'M FINE," riep hij, wild maaiend met zijn armen.

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had het idee dat zijn gevoelens overspoelden van plezier toen Seth plots door zijn benen zakte en even later weer overeind kwam om er vervolgens nog adorabeler uit te zien dan hij al was. Hij besloot dat hij Seth absoluut tot het uiterste wilde drijven vandaag, kijken hoe onweerstaanbaar hij wel niet kon worden. In één stap had hij de afstand tussen hen in weer verkleind en een paar handelingen later lagen ze allebei op de grond, Yuu bovenop, of course. Hij hield het misschien een paar minuten vol om zijn gebrek aan zelfbeheersing in bedwang te houden en Seth te vermaken met lichte aanrakingen zo hier en daar, iets wat hem overigens ongelofelijk onweerstaanbaar maakte. Maar al snel begon Seth woordjes te prevelen in een accent waar Yuu geen weerstand tegen had en niet veel later nam zijn instinct het over en lag Seth al op zijn buik. Al hoewel Seth verscheidene zwakke smoesjes prevelde, zoals bijvoorbeeld het feit dat de deur niet op slot zat of dat ze verdomme in een PIANOKAMER waren liet zijn hand, die al snel die van Yuu gevonden had en hem alvast fijnkneep weten dat hij met zijn gedachtes al een stapje verder was. Met een grijns op zijn gezicht besloot Yuu Seth zijn zin te geven.

De kamer raakte overspoeld met verscheidene geluiden die hopelijk niet op de gang te horen waren en uiteindelijk ontspande Yuu zijn klamme lichaam. Hij rolde van Seth af, trok hem met hem mee zodat hij met zijn hoofd op zijn borst lag en speelde wat afwezig met zijn haren. 'I guess I really was... extra pervy today...' mompelde hij tussen zijn onregelmatige ademstoten door. 'Ah but well... I think I wasn't the only one,' vervolgde hij met een duivels grijnsje terwijl hij naar Seth's prachtige gezichtje keek.

Seth

Seth
Niveau 3

"I wasn't.. pervy.." hijgde Seth totaal uit balans. "I was.. just.. a little.." Hij hief zijn hoofd op en keek Yuu een beetje verstrooid aan.
"Em.." Hij opende zijn mond, en liet zijn ogen afdwalen naar Yuu's lippen. "I.. w-... You.."
Hij verdwaalde in een hoop zinnen, liet uiteindelijk gefrustreerd zijn blik weer afdwalen naar Yuu's ogen, en trok een pruillipje.
"I wasn't pervy!" herhaalde hij zijn volwaardige argument.

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oh really? But why was it then... that you pulled off my boxers so willingly?' vroeg Yuu terwijl hij met fonkelende oogjes in die van Seth keek. Hij legde de hand die niet met Seth's haar bezig was op Seth's buik en liet de warmte die hij voelde erdoorheen stromen. Zijn stemvolume verlaagde een stuk en hij trok Seth iets dichter naar hem toe om te kunnen fluisteren. 'And who was it, who gasped for more, screaming out my name and crushing my hand, just a few minutes ago?'
Yuu prikte geamuseerd met zijn vinger in Seth's rode wangen. 'Hm?'

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen vlogen open en zijn mond zakte open.
"THAT WAS.. THAT WAS.." Hij hapte naar adem, en keek Yuu totaal gefrustreerd aan. "I.. I.." Een betrapte blos trok over zijn wangen. "I just.. you.. stupid.. and.."
Hij beet op zijn lip en krabbelde haastig overeind.
Wild griste hij zijn boxer van de grond, en schoot in de stof. "Don't make me say it!" piepte hij verstrooid, terwijl hij zijn rode hoofd probeerde te maskeren door plots heel geïnteresseerd te zijn in zijn broek.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 4 of 5]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum