Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De Zieken afdeling (18+)

+11
Lune
Nicholas
Scarlett
Miyoko
Iris
Yuu
Toushirou
Yumiko
Allison
Shindou
Matthew
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Message [Page 6 of 8]

126De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:32 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem rustig aan "..Beschoten....doore....een meer...." droger dan dat had het waarschijnlijk niet kunnen klinken.
De jongen met de eenden bek naast hem begon keihard te lachen.


((welcome XD))

127De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:35 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep op de eendenbek af, en gaf hem een klap op zijn snavel. 'Houd je bek, eendenbek.' en ze keek hem boos aan. 'Mauw, moet je wat hebben ofzo?' en ze ging naast Lune staan. Liefkozend aaide ze zijn rug

128De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon schudden rustig zijn hoofd "Nog meer verdovende middelen en ik raak in coma...." hij zuchte en keek naar iedereen die rond zijn bed stond/zat "Euhm...jullie hoeven hier niet de hele nacht te blijven zitten hoor..."

129De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:37 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Beschoten.. door een meer?' Kyosu keek met een dikke rimpel in zijn voorhoofd en zijn wenkbrauw opgetrokken van lune naar naar miyoko, en van Miyoko weer naar de jongen op het bed. 'Dat klonk heel droog, weet je dat.' Kyosu richtte zich naar Miyoko. 'What happend?'

130De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:38 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek pijnzend naar Mauw. 'Hij.. hij zag een meisje een een jochie.. en opeens kwam er een kogel. Uit het niets!' Ze werd weer bang. Hoe kon Mauw die kinderen zien, ik zag ze toch ook niet? Of zit hij aan de paddo's ofzo.. Miyoko kreeg een diepe rimpel in haar voorhoofd.

131De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:39 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Oke, in dat geval, dan ga ik hier weer weg,' Lune glimlachten, 'Mauw-Chama heeft even wat rust nodig.' Hij nam nog een slok koffie.

132De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:42 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte rustig "Een beetje slaap zou wel zo fijn zijn..." hij keek naar Lune,Miyoko en Kyosu ook al wist hij nog niet hoe hij heten.
"Toch bedankt..."
De gele vlinder uit het bos daalde neer op het raam achter hem.

133De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:43 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek Mauw aan. 'Een meisje en een jongetje?' vroeg hij. Hij moest ineens denken aan zijn ervaring in de verborgen kamer. Hij rilde alleen al bij de gedachte. 'Heb je... geesten gezien?' vroeg hij en keek Mauw met een blik vol medelijden aan. 'ik hoor het nog wel een keer.' zei Kyosu gauw. De jongen zag er nogal moe uit, wat hij ook niet erg raar vond.

134De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:48 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko wou weg hier. Ze erd spierwit. 'Mauw, ik ga. Ik slaap vanavond in jouw bed, ik heb net ook een meisje in mijn kamer gezien. Ik.. ben bang..' ze aaide Mauw over zijn hoofd, en liep weg.

135De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:50 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Miyoko "Je kan beter in je eigen bed gaan liggen....je echte vrienden hebben je ook nodig...en Iris zou je volgens mij graag in je eigenbed hebben.."

136De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:56 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek even naar Mauw. 'Hé ehm, ik denk dat ik maar eens ga..' zei hij en keek naar Lune, en toen naar Mauw. 'Ik wil je niet storen, als je in zo'n omstandigheid bent.' zei hij en draaide zich om. 'Ik heet Kyosu, trouwens.'Zei hij en keek de jongen aan, daarna deed hij nog even snel een knipoog naar Lune en draaide zich toen om om weg te lopen.

137De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 9:57 pm

Gast


Guest

Marauwdon zuchte, hij had het kunnen weten...wacht...wat had hij kunnen weten...hij sloot zijn ogen "..Ik denk dat ik morgen wel weer helder kan denken..."

138De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:27 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Met zien vlugge pootjes liep Piet over de tegels van de ziekeboeg, hij had groots nieuws, zo groot dat zoon kleine kakkerlak eigenlijk zou
moeten ontploffen van al dat nieuws. Hij kroop omhoog en zocht Mauw's bed, hij kroop op Mauw's hoofd ((Jij mag gezellig Piet verder spelen. Ik ga lekker meelezen.))

139De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon opende suf zijn ogen en draaide zijn hoofd naar boven waardoor Piet naar beneden gleed.
#aaaaaaaaa! paniek# ((#<---zo praat piet want niemand anders dan Mauw verstaat hem...)) Mauw voelde hem langs een haar omhoog klimmen "...Piet?"

140De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:32 pm

Lune

Lune
Niveau 2

#Ja, Piet, met groootttnieeuuwwss over de blonde.# Piet was ondertussen weer omhoog geklommen. En ging op Mauw's borst zitten

((Ja mensen, ik speel nu een kakkerlak, jullie lezen het goed..))

141De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:33 pm

Gast


Guest

Piet sprong van Marauwdon's hoofd op zijn buik #Mauw-chama! er is een jongen bij Lune....en ze bespringen elkaar...#
Hij keek Piet even droog aan, de kakkerlak schudden wild heen en weer en de voelsprietjes op zijn hoofd wuifde op iedere ademhaling.
#Trouwens...wat is er met jouw gebeurd?# marauwdon zuchte en blies Piet bijna weg #Pas op....lichtgewicht hiero..#
"O ja sorry....euhm...ik ben beschoten laten we het daarop houden..."


((En ik dezelfde XD lol))

142De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Zoem.. Jij mag nu Piet zijn.))

143De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Wed Aug 26, 2009 10:41 pm

Gast


Guest

De kakkerlak leek even te fronsen maar Marauwdon hield het er maar op dat hij gewoon teveel verdovingen had gehad hij kon dan met insecten praten maare ze zien fronsen...een kakkerlak had niet eens wenkbrouwen.
"Maare...wat is er met Lune?"
#Er is een jongen bij hem en ze zeggen dat ze elkaar houden vinden....# Marauwdon knikte 'Ja...Dat is euhm...Kyosu...volgens mij....sorry Piet maar als je klaar ben wil ik graag slapen...toch bedankt.."
Piet kroop van hem af en verdween.
Mauw draaide zich om en viel meteen weer in slaap.

144De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Thu Aug 27, 2009 9:45 am

Gast


Guest

----New----

Marauwdon draaide zich rustig om in z`n bed en voelde eventjes een scherpe steek in zijn borst "...ohja..." hij kwam met moeite overeind en een zuster kwam aan wandelen 'Even kijken...' ze haalde behendig het verband eraf en keek naar de wond van gisteravond 'dat ziet er al weer netjes uit je mag wel gaan maar niet vechten jongeman'
Mauw glimlachte even en nadat de zuster er een flink verband omheen had gewikkeld stond hij op en liep hij de zaal uit.

145De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Thu Aug 27, 2009 6:52 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily zag Mauw de Zieken afdeling uitlopen.
'Wat is er gebeurt?'Vroeg ze bezorgd.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

146De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Sun Aug 30, 2009 8:27 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

NIEEEUWWW
----

Yuu schuifelde met Seth onder zijn arm de ziekenzaal in. Er was helemaal niemand te bekennen, ook geen zuster. Hij begeleidde Seth naar een bed en keek om zich heen. 'Hm, waar zou iedereen zijn?' vroeg hij zich af terwijl hij naar een kast liep en daar in begon te rommelen. Al snel had hij de spullen gevonden die hij nodig had. Een fles alcohol, een paar doekjes en verband. Hij liep terug naar Seth en zette de spullen op het kastje naast het bed. Hij ging even op de rand van het bed zitten en staarde even vermoeid voor zich uit. 'Wat een dag,' mompelde hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Zijn blik gleed naar die van Seth.

147De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Sun Aug 30, 2009 8:30 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's blik was blijven haken op de enge dingen die Yuu had meegebracht uit de kast. "Wat is dat?" vroeg hij, met grote ogen wijzend naar de grote fles doorzichtig spul. "God, Yuu, laat alsjeblieft een zuster komen ik heb jou vandaag wel genoeg aan dat ding daar zien klooien!" Hij knikte verwoed naar de wond in zijn kuit.

148De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Sun Aug 30, 2009 8:33 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Die zuster zou precies hetzelfde doen als ik,' zei Yuu koppig. Hij pakte de fles alcohol en maakte er een doekje mee nat. 'Zit stil of ik bind je vast,' zei Yuu streng en hij greep Seth's enkel beet. Heel even keek hij met een pijnlijk gezicht naar de wond die hartstikke smerig was en daarna drukte hij het doekje met de alcohol erop, om het te ontsmetten.

149De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Sun Aug 30, 2009 8:35 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Voor de zoveelste keer krijste hij het uit van de pijn. "YUU HAAL DAT DING WEG!" schreeuwde hij boos, en hij probeerde Yuu te stoppen door aan zijn arm te trekken. "HAAL DE ZUSTER!" beval hij toen hij merkte dat het niet werkte.

150De Zieken afdeling (18+) - Page 6 Empty Re: De Zieken afdeling (18+) Sun Aug 30, 2009 8:39 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu legde het doekje neer en keek Seth kwaad aan. Hij duwde Seth's arm weg en drukte hem tegen het bed. Met zijn andere hand haalde hij een bekend rood lintje uit zijn broekzak. 'Je dacht toch niet dat ik deze uit de grot was vergeten hè?' zei hij met een kwaadaardige toon. Hij sprong bovenop Seth en draaide hem op zijn buik. Terwijl hij met zijn knie in Seth's rug steunde om hem er van te weerhouden overeind te komen bond hij Seth's handen aan elkaar met het rode lint.
'Zo, en nu braaf zijn,' zei hij triomantelijk. Hij klom weer van het bed en draaide Seth weer om, om vervolgens een nieuwe scheut alcohol in zijn wond te gieten en verder te gaan met deppen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 6 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» De zieken afdeling

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum