Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan

+9
Kyosu
Cosette
Iris
Lune
Mido
Miyoko
Itachi
Mimiko
Mendua
13 posters

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next

Go down  Message [Page 16 of 18]

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Dan niet,' siste Cosette boos. Zonder verder nog iets te zeggen draaide ze zich om en liep ze weg.

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew kwam net de gang oplopen, totdat hij Cosette zag. Boos liep ze langs hem heen. Behendig pakte hij haar hand, en glimlachte. 'Hallo Cosette!'

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette draaide zich verbaast om. 'Hmm? Oh, hoi.'

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek haar met tranen aan. 'Co', ze was al te laat een vreemde jongen kwam naar haar toe. Er liep een traan over haar wang en keek achterom waar ze Kyosu bij de deur zag staan. Ze wilde naar geen van beide. Ze wilde niet bij Kyosu uit huilen maar wilde ook niet achter Cosette aan gaan. Ze bleef even levenloos staan en staarde naar de grond.

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew glimlachte charmant. 'Is er iets aan de hand?'

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek de twee verbijsterend aan. En voelde hoe er een brok in haar keel onstond. Snel keerde ze hen de rug toe en liep naar Kyosu.

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Nee,' zei Cosette, die nog snel een blik op Mimiko wierp. 'Helemaal níks.'

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew keek even het meisje aan, waar Cosette een boze blik op wierp. Even trok hij zijn wenkbrauw op. 'Oke, als er iets is kan je het altijd zeggen he! Heb je trouwens zin in thee?' Hij zette een big smile op.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek om en zag de woedende blik, en voelde hoe de woede bij haar ook lichtelijk op kwam. Wat had ze nu helemaal verkeerd gedaan? Ze wist niets van haar en Lune. Ze keek haar strak aan en slikte even, na denkent of dit wel een goede beslissing was. 'Waarom liep je dan boos weg', vroeg ze kil.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette negeerde Mimiko. Ze had geen zin om nu met haar te praten. Ze keek naar Andrew. 'Sure!' zei ze, met een overdreven blije glimlach.

((Eten~))

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lichtelijke woede werd steeds erger. Toch liet ze het gaan. Ze liep haar kamer in en liet zich vallen op het bed. Schuld gevoel en woede gingen door haar lichaam. Ze was Kyosu´s aanwezigheid totaal vergeten en was straal langs hem heen gelopen. Na een diepe zucht kwamen er tranen langs haar wangen rold. Levenloos bleef ze voor zich uit staren terwijl te tranen bleven op komen.

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew grijnsde en sloeg een arm om Cosette heen. 'Oke, waar wil je heen gaan? Op mijn kamer kunnen we anders wel chill zitten?' Hij had nu wel zin in haar. En in de thee.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette glimlachte nu echt. 'Okay!' zei ze vrolijk.

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew sleurde haar half mee naar zijn kamer.

(ill post the first one ))

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette liet zich meesleuren. Ze zette Mimiko uit haar gedachten en keek naar Andrew.

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek een beetje dommig van zich af na alles wat zich zojuist had afgespeeld, en liep een beetje verward achter Mimiko aan de kamer in. 'Wat is er nou aan de hand?' vroeg hij en sloeg haastig een arm om haar een toen hij haar zag huilen. Dat smoesje over har ouders geloofde hij nu eigenlijk niet meer zo.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Er ging een enorme schock door Mimiko's lichaam toen Kyosu zijn armen om haar heen sloeg. Snel keek ze hem aan begon wild haar tranen af te vegen. 'Nniets', zei ze stotterend. Ze wende zich van hem af en probeerde rustig adem te halen. Hoe kon ze verder gaan met deze leugen tegen over iedereen die ze lief was?

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu raakte nu een beetje geïrriteerd. 'Waarom vertel je het niet gewoon? Ik ben niet dom, ik merk heus wel dat er wat ergs aan de hand is. Lune gedroeg zich ook al zo vreemd,' zei hij en haalde zijn arm terug. Was het nou werkelijk zo moeilijk om hem in vertrouwen te nemen? Mensen leken nooit op kyosu te kunnen vertrouwen, en leken ook altijd moeilijk te doen om hem wat te vertellen.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schokte weer bij het horen van Lune's naam. Ze draaide zich weer terug. Haar ogen waren dik en rood en ze staarde hulpeloos naar Kyosu. 'Ik.. ik kan het niet vertellen', zei ze schor en ze keek weer naar de grond. Lune zou haar vermoorden Kyosu zou haar haten. Uit eindelijk zou het bij Cosette Yoko en Terra terecht komen en dan was het vaarwel vrienden.

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek haar nu nog verbaasder aan. 'Wat vertellen? Wat houd je in godsnaam achter?' riep Kyosu geïrriteerd. Hij keek Mimiko doordringend aan. 'Wat is er gaande? ik heb hier echt zo'n genoeg van,' zei hij, en wilde de deur uit lopen.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko sprong op en hield hem tegen. 'Nnee wacht', zei ze trillend terwijl ze hand vast greep. 'Kom even zitten', zei ze terwijl ze hem aan zijn arm probeerde mee te trekken. Nu moest ze het wel vertellen. Stiekem probeerde ze nog een smoes te bedenk maar wist dat het niet zou werken.

3976234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 16 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Mon Oct 05, 2009 10:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik gaf jullie toestemming het te zeggen, maar ik wil ook van de pret genieten. Twisted Evil Nee, jullie zijn niet zo makkelijk van mij af.))

Lune had geen zin om stom aan te kloppen, en openden Mimiko's deur, 'Hallo M-,' hij stopte even, en haalde diep adem, 'Hallo Mimiko en Kyosu,' begon hij toen weer. 'Wat is er aan de hand? Waarom kijken jullie zo ernstig?' vroeg hij met een ontschuldig stemmetje.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko richtte haar rode ogen naar Lune en wist het nu zeker. Dit was haar slechste dag van haar leven. Eerst Cosette, nu Lune. Haar dag kon niet beter. Hoe kon ze het nu vertellen met Lune erbij? Ze voelde hoe ze lichtelijk duizelig werd maar ze moest sterk zijn.

3996234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 16 Empty Re: 6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan Tue Oct 06, 2009 10:08 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu trok een wenkbrauw op naar Lune, en keek toen Mimiko weer aan. 'Ik heb het gevoel als of iemand hier iets voor me achter houd. Ik weet niet wat het is, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het binnen 2 minuten uit ga vinden,' zei hij. Aan de blik in Mimi's ogen wist hij dat er iets met die twee gebeurd was, hij kon alleen niet plaatsen wat. Hij draaide zich naar de twee toe, en keek ze om de beurt aan zonder iets te zeggen.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek naar Lune. Ze mocht het niet vertellen. Maar ze konden dit ook niet kanger verzwijgen. Ze zuchte diep en keek waar naar Kyosu. 'Ik.. en ehm Lune', zei ze terwijl ze overbodig een gebaar naar Lune maakte. 'Wij .. eh hebben 'het' gebrobeerd'. Snel keek ze weer naar de grond en begon haar vingers te knakken.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 16 of 18]

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum