Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan

+9
Kyosu
Cosette
Iris
Lune
Mido
Miyoko
Itachi
Mimiko
Mendua
13 posters

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Next

Go down  Message [Page 9 of 18]

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Nou, de broer van Shayla is lekker sexieër! (Is dat al een woord?)))

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 9 Card01j

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko bekeek de brief en lachte. 'Dat is geweldig', zei ze vrolijk en ze sloeg even snel haar armen weer om haar heen. 'En is ie beetje knap?', vroeg ze pesterig.

((Mimi's broer blijft het knapst: https://media.photobucket.com/image/Tomoya%20sexy/d-blitz_devil/tomoyo-kun.png ))

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Knapper dan Alain kan haast niet D:!))

'Eeh..' Cosette keek Mimiko een beetje érg onnozel aan. 'Zo heb ik eigenlijk nooit naar het gekeken?' Natuurlijk, ze vond haar broer knap.. Maar dat vond bijna elk meisje van haar broer, gewoon, uit aardigheid.

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Kyo, fan Fruit Basket! Hij is raar XD))

6234, De kamer van Mendua en Mimiko Chan - Page 9 Rayne

((En nu ga ik stoppen met dit gespam, Sayounara!))

Lune

Lune
Niveau 2

((Ik ga voor Mimi's broer! Die andere vind ik niet leuk >.> ))

Lune moest alles goed praten, zo voelde dat gewoon. Hij wou het WEER anders doen, alles moest goed gepraat worden! Ookal was er niks om goed te praten, hij klopte op Mimi-Chan's deur. Hij moest weer compleet anders worden, weer een een.. Compleet ander persoon! Hij wist zelf ook wel dat hij echt gestoort was..

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Moehahaa one vote for me >] ))

Mimiko kijk even lachend naar Cosette. 'Grapje', zei ze terwijl ze even over haar knie wreef. Ze stond op toen ze hoorde dat er iemand voor de deur stond en liep met grote passen naar de deur en opende hem. 'Hee Lune', zei ze kalm en ze keek hem lachend aan.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette glimlachte naar Lune. 'Hi.' Gewoon aardig doen. Ze schrok een beetje toen ze haar telefoon hoorde. Snel liep ze de gang op en nam ze hem op. 'Hiiii?' De glimlach op haar gezicht werd groter. 'Ik kom eraaaan!' Ze hing op en keek naar Mimi. 'Ik ga Alain even halen!'

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek grijnzend naar Cosette. 'Doe dat, en stel hem dan gelijk aan me voor', zei lachte en keek haar pesterig aan. Snel gaf ze haar een knuffel en een klein kusje op haar lippen. 'Tot zo!'. Ze liep weer terug de kamer in en keerde zich tot Lune.

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Oke, ze heeft hem nu zegmaar gehaald, ja xD?))

Terwijl ze haar broer aan zijn pols meesleepte liep Cosette door de gang. 'Loop eens door,' mompelde ze. Hij kon zó goed treuzelen. Voor Mimi's kamer bleef ze staan en klopte ze op de deur.

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko sprong op en snelde naar de deur. Nog even voor de deur deed ze haar haar goed en deed toen de deur open. 'Hee!', zei ze zo spontaan mogelijk.

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Hiii!' Cosette duwde Alain de kamer in en liep achter hem aan. 'Alain, Mimiko.' Ze wees naar Mimi. 'Mimiko, Alain.' Ze wees naar haar broer.

Iris

Iris
Niveau 2

Iris besloot maar eens bij Mimi-chan langs te gaan, ook al konden ze niet zo met elkaar opschieten, wat trouwens heel vreemd was omdat ze bijna nooit met elkaar praatten. Ze liep de gang in, toen zag ze opeens Cosette met een jongen bij haar kamer, ze besloot er gewoon op af te gaan, ze kon altijd nog doorlopen. Ze liep naar Mimi-chans kamer, 'Hoi, Mimi-chan, Cosette,' zei ze. Ze gaf de jongen een knikje.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Net toen Mimiko Cosette en Alien in haar kamer wilde opsluiten kwam Iris. 'Oh hee Iris', zei ze even snel. 'Kan ik wat voor je doen'. Als een blok bleef ze voor de deur staan en gaf haar een nep lachje.

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Alien x.x?))

Iris

Iris
Niveau 2

Iris merkte dat ze niet echt blij was om haar te zien, haar glimlach verdween, ze vond het écht vreselijk. Want ze probeerde écht aardig tegen haar toe doen, al werkte Mimi-chan niet echt mee. 'Nou..' begon ze, ze voelde dat ze op dit soort momenten zenuwachtig was. '.. Ik wou e-eigenlijk m-met je praten,' hakkelde ze. Ze gluurde even naar binnen, 'Maar zo t-te zien heb j-je al visite,' informeerde ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Pardoneee ))


Mimiko voelde een schuld gevoel op komen. Ze zuchtte even en keek naar Iris. 'Nee, nee doest matter', zei ze met een klein lachje. Ze draaide zich even de kamer in. 'Be right back', zei ze snel en ze liep de kamer uit naar Iris. 'Where you want to talk about?', vroeg ze met een lachje.

Iris

Iris
Niveau 2

Iris had eerder verwacht dat ze deur dicht gooide of iets dergelijks, ze glimlachte, maar dit keer meende ze het. 'Luister,' zei ze ietsjes zekerder. 'Ik vind dat we een nieuwe start moeten maken, we zijn niet zo lekker begonnen,' stelde we vast. 'Dus ik stel voor; Friends?' vroeg ze.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek haar even verbaast aan. Ze had Iris nooit echt gehaat maar zag haar ook niet als een vriendin aangezien er nog wel eens complicaties tussen hen waren. 'Ehm ja, nee ik bedoel ..', Mimiko keek haar lichtelijk verward. 'Tuurlijk, vrienden', zei ze met een oprechte glimlach.

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond er een beetje onnozel bij, er liep zelfs een druppel kwijl uit zijn mond. Plotseling bleek hij wakker te worden uit zijn trance, ' nou dan moet ik maar eens gaan he!?' flapte hij er droog uit.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek Lune dom aan. 'Waarom moet je weg dan?' vroeg ze, een beetje teleurgesteld. Lune leek haar op zich wel aardig..

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek haar serieus aan, het leek wel of ze het niet snapte. 'Da's dan mooi,' zei ze glimlachend. Ze voelde zich beter, niet zeker, maar beter. 'D-dan.. G-ga ik maar w-weer,' informeerde ze terwijl ze met kleine pasjes naar achter liep.

http://xxx--iris.hyves.nl/

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Cosette een tijdje aan, 'als je wilt dat ik blijf.. dan blijf ik wel even!', hij trok een best idioot gezicht, en tikte met zijn vingers op zijn buik. Hij zag er uit als een of andere tuinkabouter op dit moment.. Best lach wekkend.

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachte. 'Als jij weg wilt, mag dat.' Ze glimlachte en wierp toen een blik op Alain, die onnozel naar het plafond aan het staren was.

Iris

Iris
Niveau 2

Cosette wrote:Cosette lachte. 'Als jij weg wilt, mag dat.' Ze glimlachte en wierp toen een blik op Alain, die onnozel naar het plafond aan het staren was.

(( Alain <3 ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte. 'Ehm ja', zei ze knikkend tegen Iris en ze zwaaide even. Snel liep ze de kamer in om nog even een blik te werpen op ALAIN. 'Hee sorry ben er weer', zei ze lachend. Ze keek naar Lune die hem zo te zien ook al helemaal geweldig.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 9 of 18]

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum