Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 2314 - Nicholas en Yuu

+6
Jade Lightning
Toushirou
Yumiko
Ruşine
Yuu
Nicholas
10 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next

Go down  Message [Page 12 of 14]

276Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 31, 2009 10:32 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick glimlachte."Al ingepakt voor de schooltrip?" hij haalde een simpele weekendtas te voorschijn onder het bed."Ik moet nog inpakken," zei hij, wijzend naar de lege tas. Hij trok de kast deur open en wees naar z'n kleding."Wat zou ik nodig hebben?"

277Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Mon Aug 31, 2009 10:35 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Dat ligt eraan wat je allemaal van plan bent te gaan doen,' grijnsde Rusine terwijl ze zich bedacht dat zijzelf ook nog in moest pakken. Nouja, dat doe ik wel als ik hier weg ben..

278Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 7:21 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte."The normal stuff." Hij pakte een stapel overhemden - lange mouwen, korte mouwen, etc - en pakte er twee vanaf. Die smeet hij in de tas. Hij smeet er ook twee spijkerbroeken bij en 5 onderbroeken. Hij pakte een zwembroek en ook die gooide hij er bij. Hij haalde twee stropdassen te voorschijn en ook die belandden in de tas. Hij zuchte toen hij wat sokken erbij gooide."Wat nog meer? Oh ja, gewone t-shirts." Hij kreeg ergens achterin zijn kast en haalde daar een oud t-shirt uit, wat hij beter niet had kunnen pakken. Op de voorkant stond:'My girlfriend went to spain, and all I got was this lousy t-shirt' Hij liep rood aan en smeet het shirt terug. Snel greep hij een andere. Gelukkig, nu had hij een simpele zwarte.

279Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 7:22 am

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte."The normal stuff." Hij pakte een stapel overhemden - lange mouwen, korte mouwen, etc - en pakte er twee vanaf. Die smeet hij in de tas. Hij smeet er ook twee spijkerbroeken bij en 5 onderbroeken. Hij pakte een zwembroek en ook die gooide hij er bij. Hij haalde twee stropdassen te voorschijn en ook die belandden in de tas. Hij zuchte toen hij wat sokken erbij gooide."Wat nog meer? Oh ja, gewone t-shirts." Hij kreeg ergens achterin zijn kast en haalde daar een oud t-shirt uit, wat hij beter niet had kunnen pakken. Op de voorkant stond:'My girlfriend went to spain, and all I got was this lousy t-shirt' Hij liep rood aan en smeet het shirt terug. Snel greep hij een andere. Gelukkig, nu had hij een simpele zwarte.

280Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 7:48 am

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine bekeek het allemaal met een moeilijk gezicht, aangezien ze het vreselijk vond om kleren zo maar rond te gooien. Toen hij het shit over Spanje pakte, begon ze te lachen en liep naar de kast toe, waar ze het uitviste en een kusje op Nicholas' mond gaf 'I've been to Spain, once' Daarna legde ze het shirt weer in de tas.

281Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 3:37 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grinnikte."Betekend dat dat je mijn vriendin bent?" Hij lachte terwijl hij keek hoe ze het shirt in zijn tas legde. Hij gooide nog wat pakjes kauwgum in zijn tas en ritste hem toen dicht."Klaar, denk ik. Of moet ik nog wat?"

282Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 3:56 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde. 'Mocht je willen.' Daarna bekeek ze de tas eens, waarna ze bedachtzaam knikte. 'Dat was het wel denk ja ik.' Haar blik ging even naar de deur, maar daarna weer naar Nicholas. 'Ik ga ook mijn tas maar eens inpakken, en daarna eten, dus dan zie ik je nog wel he..' besloot ze, terwijl ze de aangerichte schade nog eens overdacht.

283Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:03 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte, en keek haar aan."Succes," zei hij terwijl hij knikte. Hij wist niet zo goed wat hij nu moest doen. Hij krabte op z'n achterhoofd en deed toen een stap naar haar toe. Hij drukte een zoen op haar mond, en wachte op een reactie.

284Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die eigenlijk ook geen idee had hoe ze moest doen als ze wegging, was blij dat Nicholas het initiatief nam en sloeg haar armen om zijn nek heen om de zoen te beantwoorden. De eerste tekenen van schuldgevoel kwamen weer bovendrijven.

285Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:08 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas beëindigde de zoen en glimlachte. Hij bedacht zich dat zijn toilettas nog ingepakt moest worden en hij maakte haar handen los van zijn nek."Toilettas," zei hij grijzend.

286Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:14 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Dus je vindt je toilettas belangrijker dan mij?' riep ze gespeeldbeledigd, waarna ze haar haar in haar nek gooide en zich omdraaide. 'Nou mooi is dat!' En met die woorden liep ze met een glimlach naar de deur, die ze opende en achter zich weer sloot. Op de gang aangekomen vertrok haar glimlach meteen. Haar hoofd begon meteen met schelden en ze vervloekte zichzelf fluisterend.

287Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick griijnsde haar na en liep toen naar de badkamer. Hij pakte zijn toilettas en stopte die in het zijvakje van zijn tas. Hij zuchte.

288Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:33 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

nieuw ja ha hoe vind je die!

Nick kwam terug van het meer, waar hij met Scarlett gepraat had. Hij zuchte. Rusine. Ze was hier vanmiddag nog geweesd. Was ze daarvoor werkelijk eerst bij Scorpio geweest zijn? Zijn handen balden zich tot vuisten en hij ramde tegen de muur. Hij zakte neer op de bureaustoel en zuchte.

289Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:40 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu kwam de kamer binnen. Hij schopte al lopend zijn broek uit terwijl hij de deur achter zich dicht sloeg en zocht in zijn kledingkast naar schone kleren. Helaas had hij er niet zoveel meer.
Sterker nog, de enige outfit die hij nog had was zijn schooluniform van zijn oude privé-school.
Met een zucht pakte hij de zwartgrijze broek die hij eigenlijk veel te netjes vond, samen met het beige overhemd en het zwartje jasje dat erbij paste uit de kast. Zo snel als hij kon kleedde hij zich om. Twijfelend keek hij in de spiegel in zijn kastdeur. Hij zag eruit als een verstrooide zakenman.
Maar hé, dit was wel de outfit die zo'n beetje de hele damn-straight club van zijn oude school had verleid dus het was zeker niet verkeerd.
'Wat denk je?' vroeg Yuu aan Nick, die al die tijd op een bureaustoel had gezeten.
'Loop ik voor paal?'

290Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nicholas' ogen werden even groot."Ik eh.. denk dat het heel mooi is." hij krabte op z'n achterhoofd. Kon hij nou nooit eens alleen zijn!?

291Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:51 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Great,' zei Yuu, en hij slenterde de badkamer in. Hij staarde een tijdje naar zijn haar dat compleet door de war zat en besloot toen dat het eigenlijk wel goed zat zo. Hij poetste zijn tanden, waste zijn handen en streek met zijn natte hand door zijn haar, waardoor het iets minder overeind ging staan en zo goed als in zijn gebruikelijke kapsel viel. Eigenlijk miste zijn outfit nog de stropdas, maar op de stropdas van zijn uniform zat het embleem van zijn oude school dus die ging hij niet aandoen.
Yuu liep de badkamer weer uit, terug naar zijn kast waarin hij even zijn kraag wat scheef zette en daarna een andere zwarte stropdas uit de kast haalde. Hij sloeg hem om zijn nek, knoopte hem op de verkeerde manier vast waardoor hij scheef en los zat en besloot om zijn kraag scheef te houden. Zo zou Seth teminste niet zo opvallen vandaag als die de hele tijd met zijn kraag omhoog liep.
Een grijns verscheen op zijn gezicht toen hij daar aan dacht.

292Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:55 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zag Yuu naar zichzelf grijnzen en hij kuchte. Was iedereen om hem heen gek aan het worden ofzo?"Zin in die schooltrip?" hij fronsde. Hij keek naar de grond en dacht aan Rusine en Scorpio. Haar handen op zíjn wang, zijn lippen op die van haar.. Zijn handen vormden weer vuisten, en hij probeerde te ontspannen. Hij keek weer op, met in zijn ogen een gepijnigde blik.

293Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 4:59 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Schooltrip?' vroeg Yuu verbaasd, die helemaal niets van een schooltrip af wist. 'Gaan we op een schooltrip?! FUCK MAN ik heb helemaal geen kleren meer!' riep hij geschokt. 'Hoe lang gaan we?!'

294Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:01 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kreeg een glimlach op zijn gezicht."Een week of 2, 3.." Hij grinnikte. Natuurlijk was het maar 3 dagen, maar zolang Yuu dat niet wist.."Ik had nog aan jou willen vragen of Jade mee ging, maar aangezien jij er al helemaal niets van af weet.."

295Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:04 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'FUCK MAN!' riep Yuu nog een keer. 'Ik ga echt niet al die kleren wassen nu.' Plotseling voelde hij de creditcard van zijn vader branden in zijn zak.
'Ik koop wel nieuwe kleren,' besloot hij toen. Het kon hem toch geen flikker schelen of hij al zijn vaders geld opmaakte. Hij hoefde zijn vader toch nooit meer te zien.

296Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:16 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde."Heb je daar genoeg voor?" hij hoopte n iet dat hij serieus kleding voor drie weken ging kopen. Hij lachte nu hard op, heel hard. Deels doordat hij zijn zorgen weg wou lachen, en deels om dit hele gebeuren.

297Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:18 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth klopte een beetje onwennig op de deur, hij was immers nog nooit in Yuu's kamer geweest. Hij slikte en duwde al zijn angsten opzij. Het idee dat Yuu vrijwillig uit de eetzaal was weggestruind zat hem niet lekker, vandaar dat hij nu zich in gevaarlijk gebied begaf.
"Yuu?"

298Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:23 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Als ik niet genoeg zou hebben zou ik het recht niet hebben om dit uniform te dragen,' zei hij tegen Nicholas. Hij wilde net de deur weer uit gaan om Seth te gaan halen om hem mee te sleuren naar Beverly Hills toen hij hem plots op de deur hoorde kloppen en zijn naam hoorde zeggen. Binnen enkele seconden stond Yuu voor de deur, terwijl hij hem opentrok en met zijn elleboog nonchalant tegen de deurpost leunde. Zijn zwarte jasje kroop daardoor aan de ene kant een beetje omhoog. 'Yo Seth,' zei hij op een charmante toon, terwijl hij hem met twinkelende oogjes aankeek. Hij was allang weer vergeten dat hij eigenlijk verdrietig hoorde te doen.

299Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:26 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zuchte hardop."Yuu, ik moet je iets vertellen?!?!?!" eigenlijk wou hij dat Yuu nu weg ging, maar hij kon hem moeilijk voor zoveel kleding laten betalen.

300Kamer 2314 - Nicholas en Yuu - Page 12 Empty Re: Kamer 2314 - Nicholas en Yuu Tue Sep 01, 2009 5:31 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth keek Yuu even met open mond aan. O mijn god. Zijn vingers kriebelden en hij voelde hoe zijn ogen groot werden. Bij het aanschouwen van de goddelijkste glimlach ooit had hij moeite met het herinneren waarom hij ook alweer voor de deur stond. Hij keek even fronsend naar zijn voeten terwijl hij razendsnel zijn hoofd afzocht.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 12 of 14]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum