Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Seth & Yuu: London

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Go down  Message [Page 12 of 13]

276Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 8:52 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een twinkeling schoot door Yuu's ogen bij het aanschouwen van Seth's schattige manier van omkleden terwijl hij erbij was. Hij liep de kamer door en trok Seth aan zijn boxer naar hem toe. 'Ik moet je nog straffen voor je roekeloze actie van net,' zei hij op een duister toontje. Hij sloeg zijn handen om Seth's middel en keek hem met gevaarlijke fonkelende ogen vanaf een kleine afstand aan.

277Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 9:33 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Helemaal niet!" piepte Seth verwoed, die zich omdraaide in Yuu's greep en wild zijn broek aan begon te sjorren.

278Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 9:46 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Oh jawel,' bracht Yuu tegen. Zijn handen sloten zich om Seth's buik en hij trok hem tegen zich aan. Hij bracht zijn mond naar Seth's oor en grinnikte even geluidloos. 'Ik ga je net zo lang straffen tot je niet meer in staat bent om me nog tegen het aanrecht te duwen,' fluisterde hij met zijn lage kriebelstem, terwijl hij zijn handen naar beneden liet afdwalen en de broek die Seth net had aangetrokken weer naar beneden trok.

279Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 9:51 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth slikte en greep trillerig de rand van zijn boxer vast.
"Maar ik ben niet in de stemming!" piepte hij met een rood hoofd.

280Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 9:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hm? Echt waar? Wat is er dan met de Seth van een half uur geleden gebeurd?' vroeg Yuu die overigens gewoon door ging met waar hij mee bezig was door zijn lippen in Seth's nek te drukken waar hij overigens een aantal plekken bespeurde waarvan het hem verbaasde dat James er nog niks over gezegd had.

281Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 10:06 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"O... opgel..ost," hakkelde Seth, wiens lichaam al in rep en roer was. Hij draaide zich beteuterd naar Yuu om en keek hem verwilderd aan.
"Volgende keer dat ik zoiets doe dan moet je me tegenhouden!" beval hij trillerig. "A..anders gaat het weer.. zo. EN DAT MAG HELEMAAL NIET."
Zijn gezicht vertrok bij de herinnering aan Scarlett's poging tot 'hét gesprek'.

282Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 10:19 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Mooi niet. Die momenten zijn te zeldzaam om te verspillen,' mompelde Yuu, die Seth's handen aan de kant duwde rond de rand van zijn boxer en met zijn hand naar binnen gleed. Zijn andere hand werkte zich een weg naar boven onder Seth's overhemd terwijl hij zijn lippen op die van Seth duwde, te verslaafd om zichzelf in te kunnen houden.

283Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 10:44 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen vlogen open en hij greep zich verwoed vast aan de kast, terwijl zijn adem in onregelmatige stootjes de kamer in werd gelanceerd.
"Y-yuu!" stamelde hij wanhopig, terwijl hij Yuu's vrije hand greep en die totaal verbrijzelde.

284Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 10:53 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu ging met een grijns op zijn gezicht terwijl hij zijn lippen hier en daar in Seth's gezicht en hals drukte een tijdje verder met waar hij mee bezig was, tot hij het idee had dat hij ongeveer op hetzelfde punt was beland wanneer Seth gestopt was in de keuken. Hij haalde zijn hand uit Seth's broek, deed een stap achteruit en bekeek hem geamuseerd. 'Zo. Nu weet je je hoe ik me voelde toen jij plots besloot dat je wel even right before the climax kon stoppen,' zei Yuu die helemaal in zijn sas was omdat hij er ontzettend van hield om Seth te treiteren.

285Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:19 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth hapte naar adem, en zakte verschrikt door zijn knieën.
"N-.. aaaaaah!" kermde hij, terwijl hij totaal verwilderd in Yuu's richting keek, en wiebelend overeind kwam.
Zijn ogen spoten vuur. "YO..OU.. I..DI..OT," hijgde hij kwaad, terwijl hij zich met een wankele pas omdraaide en naar zijn persoonlijke badkamer stommelde.
Wild rukte hij de deur open, en trok het ding met een klap dicht.
Hijgend trok hij zijn boxer naar beneden, keek naar beneden, en..
"AA..HAARG," brulde hij gefrustreerd, terwijl hij met grote, onschuldige en toch zéer zéer schuldige ogen naar beneden staarde.
Dit kon hij niet.
Dat was werkelijk te beschamend voor woorden.
Maar het gevoel werd steeds ondraaglijker, en al snel viel hij tegen de muur aan, terwijl hij paniekerig naar beneden keek.
Oh gottegot.

286Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:24 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu volgde Seth naar de badkamer. Hij trok de deur weer open, liep naar binnen, sloeg de deur weer dicht en ging met z'n armen over elkaar tegen de muur staan terwijl hij extreem geamuseerd naar Seth keek. 'You know, I was standing in front of your father in this state. That really wasn't funny,' zei Yuu, hopend dat Seth nu besefte hoe vreselijk vernederend zijn actie in James' kantoortje was geweest.

287Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:37 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Geschrokken krabbelde Seth naar de hoek van de wc, en trok hij zijn boxer weer over het vervloekte gebied, terwijl hij Yuu een nogal chaotische blik schonk.
"I... am..." Seth hapte naar adem, had nog altijd een enorm probleem dat zijn vocabulaire in de weg zat, en keek Yuu met grote, verstrooide ogen aan.
"S-sorry, I.. didn't.. mean.. to.. but.. you.. were.. shirt.. less.. and.. I.. couldn't.. help.. my... self," hijgde Seth er met grote tussenpozen achteraan.
Zijn haar plakte aan zijn rode hoofd en hij had het gevoel dat hij op ontploffen stond.
"AND.. GO.. -!" Zijn ogen vlogen open en hij klemde zijn benen dichter tegen elkaar. "Now!" piepte hij er verstrooid achteraan.

288Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:40 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Een klein glimlachje verscheen op Yuu's mond. Hij liep naar Seth toe en zakte voor hem naar de grond. 'Why don't you let me help you with that,' zei hij op een laag toontje, terwijl hij half over Seth heen kroop en Seth's boxer weg trok. Zijn felrode ogen keken Seth met een veelbetekenende blik fonkelend aan.

289Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:47 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Because.. that's.. ashaming!" piepte Seth, die veel te gefrustreerd was om ook maar een of andere ongeloofwaardige leugen op te hangen.
Hij bedekte paniekerig zijn vervelende probleempje* met twee trillende handen.
"G-G-G-G-AAA W-W-WEG!" brulde hij met een rood hoofd. "Y-you d-..d-on't n-heed to he-help me, I'm en..ough of a man to ha..ndle t-t-t-this," piepte hij met een stemmetje dat steeds hoger werd.


*ik steel van iets dat gestolen is, en nu voel ik me orgineel 8D

290Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Tue Nov 24, 2009 11:51 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

'That's okay, just let me finish what I started,' zei Yuu, die Seth tegen zijn schouders tegen de badkamervloer drukte en nu helemaal over hem heen kroop om vervolgens zijn lippen afleidend op die van Seth te drukken, terwijl hij Seth's handen wegtrok om vervolgens het gebied te bezetten met zijn eigen handen.

291Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:00 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's ogen vlogen open en hij schreeuwde iets onverstaanbaars, terwijl het hele gedoe binnen minder dan een miliseconde werd opgelost.
Uitgebuit zakte hij neer op de koude badkamervloer, terwijl hij Yuu met een rood hoofd aangaapte.

292Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:03 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Zozo, dat was snel,' zei Yuu met een duivelse grijns op zijn gezicht.

293Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:08 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth wilde er wel tegeningaan, echt, maar op het moment was zijn hoofd gewoonweg te verdwaasd om iets redelijks uit te brengen.
Dus gleed zijn verstrooide blik naar het plafond, en legde hij zijn hand over zijn ogen.
"D-dat was veel erger dan normaal," stootte hij met een klein stemmetje uit.

294Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:16 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zakte naast Seth neer tegen de muur van de badkamer en keek hem vanaf bovenaf met een glimlach aan. Hij streek met zijn vingers speels door Seth's haren en volgde zijn blik naar het plafond. Hij had Seth wel genoeg gepest vandaag. Tijd om hem er iets voor terug te geven. 'I felt the same way when you did it to me. Besides the fact that the moment wasn't right, I really was feeling extremely happy when you touched me. You don't know half of the things I feel when you touch me,' bekende hij met een zachte stem, terwijl hij door Seth's haren bleef strijken.



Last edited by Yuu on Wed Nov 25, 2009 12:31 am; edited 1 time in total

295Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:30 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's hart maakte een omduikeling en hij kwam nog altijd met rode wangetjes overeind.
"Really?" wilde hij met grote ogen weten.

296Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 12:33 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'Hmhm,' zei Yuu. Hij streek even door zijn haren. Niet te geloven dat hij dit zomaar aan Seth vertelde. Straks ging hij er misbruik van maken.
Van binnen vervloekte hij zichzelf omdat zijn hart bij dat idee een enthousiast sprongetje maakte.

297Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 1:00 am

Seth

Seth
Niveau 3

Seth's gezicht lichtte op en hij krabbelde haastig naar Yuu toe.
"Thank you," murmelde hij met gesloten ogen, terwijl hij zich tegen Yuu aannestelde. "But you don't have to tell me."
Hij keek omhoog.
"Of course you like me when I'm like that, for, I mean..." Zijn ogen glommen. "I'm simply the best at this."

GEFELICITEERD MARIA

298Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 1:16 am

Yuu

Yuu
Niveau 3

'That's true,' flapte Yuu er al uit voor hij het door had. Verdomme, hij moest echt eens letten op wat hij zei.
Maarja aan de andere kant, waarom zou hij Seth ook geen compliment geven? Die jongen had uiteindelijk toch de moed niet om Yuu te onderdrukken.
Langzaam maar zeker namen de demoontjes die achter Yuu's verslaving zaten zijn denkvermogen over en niet veel later besloot hij dat Seth best wel iets vaker zijn talenten aan hem mocht showen. Dat vond hij helemaal niet erg.
Met bedoezelde gedachtes kwam Yuu uiteindelijk langzaam overeind. 'Trek je kleren aan, je vader komt de trap op,' deelde hij mee, zijn gezicht was plots op zijn hoede. Hij voelde de lichaamswarmte van James al van verre komen. Zijn bloed borrelde... waarschijnlijk van woede.
Snel fatsoeneerde Yuu zijn kleren.
Hij had het idee dat hij James deze keer écht kwaad had gemaakt.

299Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 7:34 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth vloog overeind, en griste paniekerig zijn boxer van de grond.
"NEE, WACHT," riep hij verwilderd, terwijl hij nog half de boxer over zijn benen sjorrend de kamer instormde. Haastig trok hij zijn kleding schots en scheef over zijn lichaam, en keek doodsbang van Yuu, naar de deur, die met een klap openvloog.

300Seth & Yuu: London - Page 12 Empty Re: Seth & Yuu: London Wed Nov 25, 2009 8:05 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu keek met een afwachtende blik naar James, die hijgend in de deuropening stond. Zijn blik schoot van Yuu naar Seth en bleef rusten op Seth's kleren waaraan je overduidelijk kon zien dat die er nog niet zo lang zaten. Zijn handen balden zich tot vuisten en met grote passen liep hij naar zijn zoon toe, een blik in zijn ogen waar zelfs Yuu een beetje bang van werd. Niet omdat hij zo afschrikwekkend was, maar omdat hij zeker wist dat hij Seth veel pijn zou doen.
Plots hief James zijn hand op en voordat Yuu in actie kon komen had hij zijn platte hand al met een rotvaart tegen Seth's wang geslagen.
'Ik schaam me diep voor je,' zei James op een kille toon. Zijn stem trilde van woede.
Maar dat was niet het enige wat trilde van woede.
Yuu's hele lichaam steeg letterlijk en figuurlijk naar het kookpunt. Een razende blik verscheen in zijn ogen die meteen felrood opgloeiden en in drie grote passen was hij bij James, om hem zelf ook een slag te verkopen, alleen had Yuu zijn vuist gebald en sloeg hij zo hard tegen James' kaak dat de man ervan op de grond viel. Hij schreeuwde van schrik en woede terwijl hij haastig naar achter kroop, zijn hand op zijn kaak legde en wat bloed op de grond spuugde.
Hij wilde iets tegen Yuu schreeuwen, maar Yuu's ijzige stem was hem voor.
'Don't ever hit him again or I'll kill you.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 12 of 13]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum