Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

The rozen garden.

+5
Mimiko
Iris
Kyosu
Lune
Ruşine
9 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 1 of 6]

1The rozen garden. Empty The rozen garden. Fri Sep 04, 2009 5:37 pm

Gast


Guest

Het is een prachtige tuin die vol veschillende gekleurde rozen staat. In het midden van de tuin staat er een kleine kapel. Er is een kleine fontijn waarvogels regelmatig van komen drinken enzo. De sfeer is er rustgevend doordat er niet veel mensen komen, Er weten ook niet echt veel mensen van dat tuintje want het is moeilijk te vinden.

toegang: niet meer dan 3 personen
regels: hou het rustig


---


Alecia opende het hek en keek nieuwsgierig naar binnen. Er was nietmand te bespuren dus liep ze het tuintje binnen. De poort die ze keurig achter zich dixcht.
Ze haalde haar viool uit en begon te spelen.



((niet letten op het laatste stuk =,= dat hoort er apsoluu tniet bij))
((vanaf 2.10 min. is't met viool))

2The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Fri Sep 04, 2009 6:34 pm

Gast


Guest

Alecia speelde met enorm veel gevoel. Viool spelen deed altijd haar gedachten wat verzetten. Viool spelen was haar mannier van onspannen. Vandaag was het nogal bewolkt. Er hing een mist laag rond waardoor je het gevoel kreeg dat je op de 1 of andere mannier tog niet alleen was.
Wat idderdaad waar was voor weinigen die nog in geesten geloofden.

3The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Fri Sep 04, 2009 6:36 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine had altijd al een enorme afkeer gehad voor vioolgeluid. Maar toch vond ze het geluid dat ze aantrof toen ze het tuintje in liep, niet erg. Het kattengejank paste bij haar stemming. Ze bekeek het meisje da speelde eventjes, maar keerde toen haar blik af en liet deze door de tuin glijden.

4The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Fri Sep 04, 2009 6:47 pm

Gast


Guest

Alecia stopte direckt toen ze iemand zag. Ze wachte af tot wanneer Rusine was doorgewandelt en gunde haar geen enkel moment een blik. Ze bleef met de zelfde emotieloze uitdrukking voor zich uit staren.

5The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Fri Sep 04, 2009 7:44 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine trok haar wenkbrauw op toen het meisje stopte. 'Je mag wel verder gaan hoor..' merkte ze bitcheriger dan bedoeld op.

6The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

--New--

Lune was wat bekomen van de schrik, hij snoof de zoete lucht op van de rozen om hem heen, 'wat haat ik die bloemen..' siste hij zacht.

7The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:39 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu struinde wat tussen de rozen door. Hij zuchtte. Hij keek om zich heen en zag tot zijn verschrikking lune ineens staan, terwijl hij net weer wat rustiger was. klote

8The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:40 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune had net een roos geplukt, en keek op, 'Kyosu..' mompelde hij zacht.

9The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:42 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek lune met een schuldige blik aan. Hij was even stil. 'Sorry van die..' kyosu wees even naar lune's wang.

10The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune beed op zijn lip, 'Sorry van die wat? Denk je dat ik daar me wat van aantrok?' het kwam er kattiger uit dan Lune had bedoelt, 'het is maar goed ook.. Dat we uit elkaar zijn gegaan kyosu..'

11The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:46 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu voelde zich zwaar beledigd. 'wat je zegt, ik moet geen vreemdganger.' zei hij met een harde stem. Met een stalen blik keek hij lune aan.

12The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:49 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune was even buiten zijn woorden, 'Fijn,' bromde hij, 'fijn dat het uit is..'

13The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:51 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Het was niet genoeg. Nu wilde hij antwoorden. 'Waarom?' vroeg kyosu. 'Waarom heb je het gedaan?'

14The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:54 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik ben gewoon verlieft geworden op een ander.. Dat is toch niet zo erg..' Lune zuchten, 'luister ik heb hier geen zin in, je mag me best haten. Maar laten we dit op een volwassen manier oplossen oke..' Lune stak zijn hand uit naar Kyosu.

((Ik ben moe -_-))

15The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:57 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Ja, Kyosu, laten we dat volwassen doen, *sarcasme* ))

(( GO LUNE, NEEM HEM OP Z'N BEK! ))

(( Pardon, moest ff XD ))

(( WAARSCHUWING; IRIS GAAT OVER 3 MIN. OFF! ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

16The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:58 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek even naar de hand van lune. Hij wist even niet of hij hem zou aannemen of niet. Hij zuchtte. 'laat me op zijn minst uitleggen waarom ik weg was.' eigenlijk kon hij het lune ook niet kwalijk nemen.

17The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 10:59 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik luister..' Lune glimlachten vriendelijk, en trok zijn hand terug.

18The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:00 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Mijn vader is ernstig ziek. ik moest terug naar Ayao.' zei kyosu en keek naar de grond. Zijn ogen stonden triest.

19The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:02 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Oh..' Lune kon zich op dat moment voor zijn kop rammen, 'Het spijt me..Ik heb ook een beetje stom gedaan..' Lune beed op zijn lip.

20The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:04 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte. 'Het geeft niet. ik had eerst moeten laten weten dat ik wegging. ik had er alleen niet op gerekend dat ik zo lang weg zou zijn.' zei hij en keek lune aan.

21The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:09 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune glimlachten, 'goed dan..' hij wiebelde onhandig op zijn benen heen en weer. 'Vrienden?'

22The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:10 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte. Met een glimlachje stak hij alsnog zijn hand uit naar lune. 'Jammer dat het zo heeft moeten eindigen.' zei hij nog.

23The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Het is toch allemaal weer goed gekomen.. beter een goede vriend dan een onmogelijke liefde..' Lune schudde Kyosu zijn hand, 'Ik vond alsnog niet echt zoon type..' mompelden hij heel zacht.

24The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sat Sep 05, 2009 11:59 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte. 'misschien is het gewoon beter zo.' zei hij. 'Ik denk dat ik mauw ook een excuus schuldig ben..'zei Kyosu en beet op zijn lip.

25The rozen garden. Empty Re: The rozen garden. Sun Sep 06, 2009 12:04 am

Lune

Lune
Niveau 2

((weetje wat me opvalt, dat onze rpg poppetjes echt vet vaak op hun lippen bijten o.o doet dat niet pijn? DX))

'Ach, Mauw kan daar wel tegen hoor.. Ik denk dat hij het morgen wel weer vergeten is..' Lune floot even een liedje, en keek naar de rozen. 'Ik denk dat ik zo maar weer eens ga dan maar hea..'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Similar topics

-

» The Love Garden.
» The Secret Garden

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum