Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras.

+12
Yuu
Hikari Sakuya
Nicholas
Allison
LeilaCarina
Matthew
Kyosu
Scarlett
Darcy
Toushirou
Yumiko
Ruşine
16 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Go down  Message [Page 3 of 12]

51Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:24 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

Het dakterras was leeg, tot verbazing van Yumiko. Het was zonsondergang, het mooiste dagdeel op de aarde. De tijd dat de zon stuivertje wisselde met de maan. Het licht verdween, en het duister verscheen. Ze ging op de reling zitten, met haar gezicht naar de zon gericht. Als iemand haar nu een duwtje zou geven, zou ze hartstikke dood zijn.

52Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:31 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila liep voorzichtig het dakterras op. Ze had het eigenlijk niet zo op hoogtes, maar ze wilde wel wat nieuws uitproberen. Ze keek rond en zag dat er nog iemand anders was. Ze beet op haar lip. Nou ja, ze waren hier wel gewend aan magie, dacht ze. Dus dan kon ze dit heus wel doen. Ze liep naar de kant toe. En keek er even over heen. Ze werd niet duizelig, zoals ze had verwacht. Dus dan ging het wel. Ze ging op de rand zitten en speelde met haar handen. Er tussen begon een ijspegel te vormen.



Last edited by LeilaCarina on Wed Aug 19, 2009 9:50 pm; edited 1 time in total

53Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

LeilaCarina wrote:Leila liep voorzichtig het dakterras op. Ze had het eigenlijk niet zo op hoogtes, maar ze wilde wel wat nieuws uitproberen. Ze keek rond en zag dat er nog wat mensen waren. Ze beet op haar lip. Nou ja, ze waren hier wel gewend aan magie, dacht ze. Dus dan kon ze dit heus wel doen. Ze liep naar de kant toe. En keek er even over heen. Ze werd niet duizelig, zoals ze had verwacht. Dus dan ging het wel. Ze ging op de rand zitten en speelde met haar handen. Er tussen begon een ijspegel te vormen.

(( lees mijn stuk T_T "HET DAKTERRAS WAS LEEEEEEEEEEG" ))

54Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:51 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

(( Al verbeterd ^^ ))

55Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Kan je niet ergens anders oefenen met je sneeuwballetjes?' vroeg Yumiko geïrriteerd. 'Ik probeer te genieten van de zonsondergang in alle rust en stilte.'

56Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:54 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila keek verstoord op en liet daardoor bijna de ijspegel vallen. Ze keek naar het andere meisje. "Sorry hoor. Maar ik maak geen geluid. En volgens mij zit ik buiten je blikveld. Dus waarom zou ik hier niet mogen zijn?" Ze keek geirriteerd terug.

57Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 9:55 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik kijk jouw kant niet op en toch merk ik dat je er bent, dus blijkbaar maak je wel geluid.' zei ze, nog steeds kijkend naar de zonsondergang.

58Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 10:05 pm

LeilaCarina

LeilaCarina
Niveau 1

Leila dacht hier even over na. "Jij bent ook een stuk chagerijn. Zin in een lolly? Vrolijkt mij altijd op." Ze gooide de ijspegel zo over de reling en liet hem daarna verdwijnen. Ze pakte daarna een lolly uit haar zak en stak die richting Yumiko.

59Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 10:34 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Allison liep naar het dakteras, ze had behoefte aan een beetje rust,
ze ging op een bankje zitten en pakte een glaasje water.

60Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Wed Aug 19, 2009 10:53 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Met haar ooglaser brak Yumiko de lolly in zo'n duizend stukjes. 'Eat your damn lollypop yourself.'

61Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:43 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

ik vind dat het hier nu leeg is van het is ochtend

Ruşine besloot naar boven te gaan en zicha an het uitzicht te verliezen. Jongens, krijg je alleen maar problemen van. Ze ging op het randje zitten en staarde naar het uitzicht. Prachtig. Waarom ze op het randje zat wist ze niet, daar had ze gewoon zin in. Ze hoopte maar dathet teras noig even leeg zou blivjen.

62Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:45 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko kwam ondanks de lichte kater vrij vrolijk het dakterras op. Er was al een ander meisje.. Russin, Russil naja zoiets, Yumiko kon haar naam niet onthouden. 'Hi.' begroette ze haar.

63Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:46 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine draaide haar hoofd en vloekte in stilte. Ze forceerde een lachje op haar gezicht, al lachden haar ogen te duidelijk niet mee. 'Hi.' Daarna draaide ze haar hoofd weer naar het uitzicht. 'Nog last van een kater?' besloot ze sociaal te doen.

64Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:48 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Allison ging aan een tafeltje zitten aan het dakteras, ze had net een tostie gehaald en at hem op.

65Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:51 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Kinda.' antwoordde ze, ze keek naar de zon. Het vreselijkste moment van de dag. De zon was net op en was weer net zo fel als altijd. Terrible.

66Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:52 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Ruşine moest een lachje onderdrukken. 'Kinda als in heel erg of wat?' Ze genoot van de ochtendzon op haar gezicht en sloot haar ogen gelukzalig. Uiteindelijk waait alles weer over.

67Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:57 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Nee, niet heel erg. Gewoon.. een beetje.' zei ze. Ze moest denken aan de zoen van haar en Nicholas gister avond. Zij zelf had er in ieder geval geen spijt van.

68Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 12:59 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Hm,' reageerde Ruşine, terwijl ze eraan twijfelde of het moest geloven of niet. Ze knipperde even met haar ogen en meende Yumiko naar de zon te zien staren. 'Je moet niet recht in de zon kijken Ayaoaan.' Mompelde ze zachtjes.

69Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:02 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

((fight, fight, fight!!!))

70Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:03 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Nicholas wrote:((fight, fight, fight!!!))

((goh, eigenlijk zou je naar boven moeten komen op het moment dat we elkaar aanvliegen.))

71Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik geloof dat je iets aan je ogen hebt, aangezien ik niet in de zon staar.' zei ze.

72Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:04 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

((en dan rent hij heel hard weg hiha!))

73Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:06 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Zei ik dat je staarde dan?' Ruşine zelf had haar gezicht wel op de zon gericht, met haar ogen gesloten. Raar. Met 50% Ayaoaans bloed zou je toch verwachten dat ik dit minder leuk zou vinden.

74Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:08 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Whatever.' antwoordde Yumiko ongeïnteresseerd. De Russin of hoe of wat ze ook was, was niet echt hét persoon waar ze een gesprek mee wenste.

75Het dakterras. - Page 3 Empty Re: Het dakterras. Thu Aug 20, 2009 1:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

((zal ik kome ahahahah))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 12]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum