Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het dakterras

+18
Seth
Yuu
Kuran
Andrew
Scorpio
Emily
Fabian
Kyosu
Shayla
Iris
Nicholas
Scarlett
Miyoko
Toushirou
Lune
Mimiko
Ruşine
Yumiko
22 posters

Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Go down  Message [Page 1 of 17]

1Het dakterras Empty Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:26 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

De vloer is van grote natuurstenen gemaakt, net als het kleine muurtje dat rond de rand staat. Op het muurtje staan bloembakken met kleurrijke bloemen erin. Er is een klein barretje waar drinken en kleine dingen zoals tosti's te halen zijn, selfservice. Voor het barretje is een terras met een plafond van druiventakken waar 's zomers grote bladeren en in de herfst druiventrossen aan hangen. De druiven zijn eetbaar. Onder het druivendak staan drie grote loungebanken en wat stoelen met een aantal tafeltjes erbij. Het terrasje bezet natuurlijk niet het hele dak. Langs de rand staan zo nu en dan nog wat simpele houten parkbankjes vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over het terrein van de school.


pers. vrij
regels. vrij

2Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

beschrijving made by Yvet ;D

3Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:41 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko ging naar het teras, gewoon om weer te voelen dat terug was. Dat was aan de ene kant een fijn gevoel, aan de andere kant betekende dat dat de meesta drama weer terug zou komen. En daarvan had ze niets gemerkt op dat kamp. Ze ging zitten op een bankje en stak een sigaretje op.

4Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:46 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune liep het dakterras op, naar de bar waar hij een tosti kaas bestelden. Zijn gedachten waren bij Yoko-Chan, en bij Mauw.

5Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:48 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde een koel briesje door haar haren gaan en nam nog een hijsje, ze had niet door dat Lune er ook was en sloot haar ogen even terwijl ze de rook van haar siagaret op snoof.

6Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:50 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune stond Mimi, 'Roken is slecht voor je huid..' zei hij glimlachent, 'En ik kan het weten.'

7Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko's ogen vlogen open en ze verslikte zich in de rook. Ze lachte en hoeste te gelijk. 'Ook hallo', zei ze lachend. Mimiko keek aandachtig naar ze huid. 'Mmm ik zie niet zo veel aan je huid hoor', zei ze grijzend.

8Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:57 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Dat komt omdat ik niet rook.. Ik eet teveel snoep..' Lune grijn ste.

9Het dakterras Empty Re: Het dakterras Thu Sep 03, 2009 9:58 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Ja daar heb ik ook last van', zei ze lachend. Mimiko kon bergen eten maar kwam niets aan. Ze keek naar haar sigaret waar nog een hijs uit te halen was, daarna gooite ze hem weg. 'Kom zitten', zei ze terwijl ze naast zich klopte op het bankje.

10Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 5:10 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

-new-

Met de pleister op haar hoofd, die grotendeels was bedekt door plukken haar, liep Yumiko het dakterras op. Ze had haar zwaard bij zich, aangezien ze het op had laten poetsen in de stad, en daarna meteen door was gelopen naar het dakterras. Onderweg van de stad naar school had een man het zwaard geprobeerd te stelen. Al voor Yumiko het door had had het zwaard de man gestoken. Dood. Yumiko voelde zich ergens wel schuldig, maar ook weer niet. Het was haar schuld niet, het zwaard verdedigde zichzelf automatisch. De man probeerde het immers van haar te stelen. Op het zwaard zat nog een aardig bloedspoor. Verdomme, voor niks betaald voor dat poetsen.

11Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 5:22 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liep het dakterras op. Ze voelde zich leeg en was hier uit pure wanhoop gekomen. Ze had alle dingen gedaan die ze zich kon bedenken. Haar tas uitgeruimd, de kast vijf keer opnieuw ingericht, de bedden opgemaakt, gedoucht, de kamer laten luchten, haar kast nog maar eens opnieuw ingericht, het raam weer dicht gedaan, op het bed geploft en daarna het bed weer opgemaakt. Totdat ze zich besefte dat het allemaal bezigheidstherapie was. En dat werkte niet meer. Daarom ging ze naar het uitzicht zitten staren. Helaas was Yumiko er ook.

12Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:30 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zuchtte lichtelijk geïrriteerd toen Rusine zich ook ineens op het dakterras bevond. Daarom stond ze op en liep ze een meter of 10 van haar vandaan en ging ze onder het druivendak zitten. Het zwaard zat nog steeds onder het bloed. Zonde van het zwaard..

13Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:32 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

'Nog bedankt he.' Rusine's stem klonk hol, maar het meisje zelf voelde zich alles behalve leeg. Het uitzicht was nog steeds adembenemend, maar om de een of andere reden was het minder mooi dan alle keren ervoor.

14Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:39 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou kwam het dakterras op geslenterd en zag twee mensen staan; Rusine, en Yumiko. Naar wie hij ook toe zou lopen, hij liep de kans om de ander te beledigen. Yumiko had een nogal bebloed zwaard bij zich, dus besloot hij daar maar even over te gaan informeren. Hij liep langs Rusine, begroette haar even, en plofte naast Yumiko neer. Hij zweeg.

http://bussjah.hyves.nl

15Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:41 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko glimlachte even en begroette Toushirou. 'Hi.' zei ze, waarna ze een paar druiven plukte die ze op at. Ze smaakten beter dan druiven uit de winkel, nu ze ze eens goed proefde.

16Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:48 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

'Hi' zei Toushirou kort. Zijn blik dwaalde al snel af naar het zwaard. Hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Hoe kom je daar aan?' vroeg hij met een knikje naar het bloederige voorwerp waar hij op doelde.

http://bussjah.hyves.nl

17Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:51 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even naar haar zwaard. 'Erfstuk van mijn oma, sinds ze 4 jaar geleden is overleden is het in mijn bezit.' zei ze tevreden. Het bloed negeerde ze echter, al wist ze wel dat Toushirou erop doelde.

18Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:54 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou schudde glimlachend zijn hoofd. 'Ik bedoelde meer de iets te vloeibare ketchup die je er per ongeluk op gemorst hebt' zei hij veelbetekenend. Hij wilde zijn grijns voortzetten, maar het had toch wel iets engs, zo'n bloedbad.

http://bussjah.hyves.nl

19Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 6:59 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ah, dat. Mijn zwaard is magisch. Het heeft een eigen wil. Als het zich 'bedreigd' voelt, valt het aan. Ook zal het nooit goed functioneren in de handen van een ander persoon dat de rechtmatige eigenaar. Ik in dit geval. Vanmiddag ben ik naar de stad geweest om het op te laten poetsen, en toen wilde een of andere idioot het dus stelen. Ik deed niks, het zwaard begon gewoon spontaan te steken. Tot de man dood neerviel. Ik ben trouwens gewoon doorgelopen. Maar ik baal ervan dat ik het nu zelf nog een keer moet doen.' zei ze met een pruillip terwijl ze even over het bloed streek met haar vinger. 'Nice, fresh blood.' zei ze grijnzend terwijl ze het bloed op haar vinger bekeek. Een paar druppels vielen op de vloer vanaf haar vinger.

20Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 7:03 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou slikte. Hij had eigenlijk geen idee wat hij moest zeggen, want Yumiko bezorgde hem rillingen en kippenvel van top tot teen. Hij beet op zijn lip. 'O.. oké dan' zei hij moeilijk.

http://bussjah.hyves.nl

21Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 7:05 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Don't be scared.. my sword won't kill you if you just keep your hands off of it.' zei ze grijnzend. Ze voelde zich weer een Ayaoaan. Haar aardse trekjes waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het bloed, de actie, het had haar andere kant weer volledig aangewakkerd.

22Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 7:39 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam aanlopen, en ging aan een tafeltje zitten. Met een sierlijke beweging gooide ze haar benen op de tafel. Uit haar zak haalde ze een sigaret, en stak hem aan. Van haar rook maakte ze een paar rondjes. Ze gniffelde.

23Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 7:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine hoorde het gesprek van Tous en Yumiko even aan, maar besloot al snel at ze het niet interessant vond en richte zich weer op het uitzicht.

24Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 7:42 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou slikte en durfde nu op de één of andere manier niet meer naar het zwaard te kijken. Hij staarde naar Yumiko's voorhoofd om haar bloeddorstige blik te ontwijken. 'Mijn dag was eh - normaal' merkte hij terloops op.

http://bussjah.hyves.nl

25Het dakterras Empty Re: Het dakterras Fri Sep 04, 2009 8:13 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Mijn ook.' zei ze grijnzend met een gemene grijns op haar gezicht terwijl ze nog een keer over het zwaard heen wreef. Het bloed was fel rood, en helder van kleur. Het maakte Yumiko op een of andere rare manier vrolijk. Hoe raar dat ook zou klinken voor ieder ander.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 17]

Go to page : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum