Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Next

Go down  Message [Page 15 of 23]

351Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:29 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek op haar mobiel. 'Euhm ik ben zo klaar daarmee', zei ze lachend. Opeens schoot haar weer te binnen waarom ze hier kwam. Ze wilde het nog wel weten voor dat ze op kamp gingen of hij nou wel of geen homo was. Maar op dit moment zat Mauw er bij en durfde ze het al helemaal niet te vragen.

352Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Droog..))

'Oh oke..' Lune keek even naar zijn voeten, 'Ik moet Mauw-Chama nog helpen met eh..Uhmm..' en toen viel Lune stil.

353Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon knikte en keek even naar Lune "...Anyway..." hij zwiepte zijn been weer terug maar deed dat iets te hard waardoor hij het raam uit gleed "O..." hij gleed als in slowmotion naar beneden.

354Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Mauw-Chama!' Lune schoot naar voren, en greep Mauw vast.

355Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:39 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond verstijft te kijken hoe Mauw bijna uit het raam viel en werd wakker geschud door de actie van Lune. Snel liep ze er naar toe maar wist niet wat ze moest doen.

356Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:41 pm

Gast


Guest

Marauwdon voelde dat iemand hem vast greep en keek meteen naar boven "Ah...Lune grapje" hij glimlachte een beetje geforceerd en greep Lune vast met zijn andere hand zonder ook maar een keer oogcontact te verbreken, opnieuw voelde hij zo`n onbekend gevoel onderin zijn maag.

357Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:45 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Niet grappig..' mompelden Lune zacht, maar zijn stem stierf weg. Hij bleef even zo staan, alleen maar naar Mauw te kijken, alles in zijn lijf
begon te tintelen. 'Niet grappig..' herhaalde hij weer. Toen verbrak hij het oogcontact, en trok Mauw omhoog.

358Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:46 pm

Gast


Guest

Marauwdon pakte zodra hij kon de rand vast en trok met één hand zelf om toch maar een beetje te helpen.

359Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:49 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune slikte even, het rare getintel in zijn lijf was opgehouden.

360Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:50 pm

Gast


Guest

Marauwdon stapte de kamer weer in en keek Lune nog altijd even rustig aan, iets..iets was er veranderd...., hij keek even naar Lune en legde zijn hand op zijn schouder.

361Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:52 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( whaha, ik ga het mooie moment verbreken Razz ))

Iris kwam de gang inlopen en klopte aan.

http://xxx--iris.hyves.nl/

362Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune likte even nerveus zijn droge lippen af, 'Dus...' begon hij onzeker.

363Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:54 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Sas, ihateyou ))

Iris klopte harder aan, ze hoorde iamdn dus e moest wel opengedaan worden.

http://xxx--iris.hyves.nl/

364Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:54 pm

Gast


Guest

Zonder er ook maar bij na te denken trok Marauwdon Lune naar zich toe en drukte hij voorzichtig maar stevig zijn lippen tegen die van Lune, niks leek meer logisch en het was alsof zijn lichaam zonder hem raad te vragen reageerde.


((>w< yay))

365Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:56 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Jou ook, XD ))
(( viezeriken Razz ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

366Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:56 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond daar nog steeds een beetje. Rot grapjes, dacht ze. Mimiko's gezicht was lijk bleek geworden en ze stond mauw met open mond aan te staren.

367Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:11 pm

Gast


Guest

Iris wrote:(( Jou ook, XD ))
(( viezeriken Razz ))

((Nja zeg XD een simpele Kiss Lune heeft internet problems -_-))

368Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:14 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko klopte aan, en kwam binnen. 'Heyaaa guys! Lekker druk hier.' Ze knuffelde Iris, Lune en Mauw. 'Alles goed vriendjes?' miyoko glimlachte van top tot teen

369Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:16 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

(( Iris is er niet, ze heeft doozichtig aangebeld, want Sasha negeerde mij XD ))
(( IHATEYOU! ))

(( Ik blijf niet lang op de comp, me voet is gekneusd op school en nu moet ik vet hoog met me voed zitten, en de comp op me schoot, best wel kut.. ))

370Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:18 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((woow word beetje druk))

Mimiko zag het gebeurde de zoen van Mauw en Lune. Nu moest het wel zeker zijn dat Lune homo was. Alles ging te snel Iris kwam binnen Miyoko kwam binnen.. Ze voelde zich benauwt worden en er kwamen zwarte vlekken voor haar ogen en voor dat ze het wist lag ze op de grond.

371Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:27 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek naar Mimi-Chan, die op de grond viel. 'Mimi-Chan!!' Miyoko rende naar het meisje, en lagde haar hand onder haar hoofd. 'Wat is er met haar?' riep ze paniekerig.

372Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:29 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde en hoorde niets meer.

373Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:40 pm

Gast


Guest

((wanne aka Miyoko, sas vraagt of ge op msn wil kome Wink))

374Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:41 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( okiejj, zeg maar dat ik er aan kom ;D ))

375Lune's en Mauw's Kamer - Page 15 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 6:56 pm

Gast


Guest

Marauwdon liet Lune voorzichtig los en keek rond, zijn hoofd werd spontaan helemaal rood en hij keek naar Mimiko "Ow! euh! sorry! ehm...." hij hurkte naast haar neer "Hallo?" hij schudde haar zachtjes heen en weer "Joehoe??"

Sponsored content



Back to top  Message [Page 15 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum