Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Next

Go down  Message [Page 19 of 23]

451Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:04 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( ik ga, ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

452Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:05 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Chiyo en gaf haar de zak koekjes "Succes....enne niet de kamer slopen..."
Hij stond op en liep droogjes de kamer uit "Sorry maar het is hier net ietsje te drukjes let maar niet op mij.." zei hij met een glimlach, hij had toch behoefte om te zwemmen.

453Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:06 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek Mauw verbaasd aan. 'Mauwmaaaauw!' zei ze quasi-verdrietig. 'Hier blijven!' Ze gooide de zak koekjes op het bed en liep wankelend achter hem aan.

454Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:09 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Mauw na, en sloop achter hem aan.

((Ghahahahah >=D))

455Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:09 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar droogjes aan "Jij hebt een beetje rust nodig...ziet eruit alsof je een hersen schudding hebt....duus neem een koekje en je mag in mijn bed slapen" hij glimlachte.

456Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:10 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek naar het bed en toen naar Mauw. 'Kom je bij me slapen?'

457Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:12 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte "Nope...ik ga nog ff zwemmen....maare misschien wil Freek wel bij je slapen?" hij wees op een grote witte vlinder die in het raam stond en op zijn bed ging zitten.
"Zolang je maar niet te hard in hem knijpt"

458Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:12 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko werd knal rood. Ze barstte in huilen uit. MAUW. Waarom doe je nooit zo tegen mij?!? Miyoko had zin om naar het meisje te lopen, en haar een trap tegen haar hoofd te geven. Ze kon zich nog net inhouden.

459Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:15 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Maar ik wil bij jouw slapeeheeen!' Chiyo keek hem zielig aan. 'Zullen we samen zwemmen dan?'

460Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:15 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar een beetje verbaasd aan "...hoe bedoel je zo?" hij begreep er even helemaal niks van.
Hij keek naar Chiyo "Dat is niet zo verstandig..."

461Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:16 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Ik haat alleen slapen,' zei Chiyo. Ze miste haar zus dan teveel. Zij en haar tweelingzus waren áltijd samen.

462Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko werd nu echt boos. 'MAUW. SNAP JIJ NIET DAT IK JOU AAAAAAH.' Miyoko stond boos op, en trapte tegen het bed aan. 'JIJ, IK. HOU VAN JE.' Miyoko stond op ontploffen.

463Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:20 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar vaag aan "Wat bazel je nauw! je ligt al dagen bij Lune op z`n schoot en net nu ik hem een keer een teken van affectie geef ga je van mij houden!?"
Hij keek naar Chiyo "Sorry maar ik heb gewoon even de behoefte om alleen te zwemmen..."
hij draaide zich om en ging de kamer uit, freek lande bij Chiyo op haar hoofd.

464Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:21 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'O-Oke..' Chiyo keek Mauw na. Ze liep naar zijn bed, greep de koekjes en ging zitten. Wat BEZIELT je, Chi?

465Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:22 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek het kind boos aan, en trapte nog een keer tegen het bed. Miyoko rende Mauw achterna. 'Mauw, snap je het niet?! Lune is een VRIEND. Hij is HOMO. Ik ben een MEISJE. Geen MAN dus!' Miyoko schreeuwde hard.

466Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:23 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo knipperde verbaasd met haar ogen toen het meisje haar boos aan keek. Zuchtend ging ze op haar rug liggen en keek ze naar het plafond.

((Ik gaaa~))

467Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:27 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( mauw, wel reageren. yoko heeft net haar ware gevoelens geuit D: ))

468Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:28 pm

Gast


Guest

Mauw draaide zich woedend om "Begrijp je dan niet dat ik GAY ben!? is het niet duidelijk genoeg!? ik heb in mijn hele leven nog nooit een vriendin gehad!..." hij liep nu echt weg....

((Kben weg.....btw...ik haat je niet T-T))

469Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 9:31 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knipperde met haar ogen. Ze schreeuwde Mauw achterna. 'Wat scheelt het je dan dat ik bij Lune zit?!' Miyoko gaf nog boos een trap tegen de deur, waar een kleine deuk in kwam. 'KUT KIND!!' Miyoko beende boos weg

470Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:20 pm

Gast


Guest

----New day----

Marauwdon liep zijn kamer op, hij had de hele nacht in het meer gelegen en keek nu een beetje moe voor zich uit.
"..." Chiyo lag nog altijd in zijn bed, rustig liep hij erheen en trok hij het laken over haar heen "...Net Pyun.." hij wreef even wat haar de goeie richting op en deed het raam open.

471Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:21 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo trok de deken over haar schouders heen, draaide zich om en mompelde wat in haar slaap.

472Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:24 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek even naar buiten en haalde een musli koek uit het laatje, zachtjes nipte hij aan het randje en ging hij rustig op de grond zitten.

473Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:25 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo wreef in haar ogen en gaapte. Nogsteeds in haar ogen wrijvend ging ze rechtop zitten. 'Goedemorgeen!'

474Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:27 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte terwijl het koekje nog altijd in z`n mond zat "Morwgwen" het klonk een beetje vreemd aangezien hij de musli koek tussen zijn tanden hield.
"Lwekke geslchawen?" ((Lekker geslapen XD))

475Lune's en Mauw's Kamer - Page 19 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Sep 01, 2009 1:28 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko was blij dat ze een dag uitstel hadden van kamp aangezien Mauw gister zijn hele tas al had volgepropt, kwam ze dat er nu eens even lekker inwrijven ((moehaha)).

Sponsored content



Back to top  Message [Page 19 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum