Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Next

Go down  Message [Page 9 of 23]

201Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:07 pm

Gast


Guest

Marauwdon ging op een stoeltje tussen de bedden in zitten "Dan slaapt vanavond toch gewoon iedereen op z`n eigen kamer?"

202Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:13 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek hem geïrriteerd aan, ze zuchtte, 'Ik ga,' zei ze zacht.

http://xxx--iris.hyves.nl/

203Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:15 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar rustig aan "Waarom?"
De meest simpele maar toch ingewikkelde vraag die er maar bestond.

204Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:21 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris keek hem niet aan maar stond op en liep naar de deur, 'Waarom? Omdat ik hier geen zin in heb,' zei ze. Ze zei zo zacht mogelijk er achteraan, 'ik ben in de muziekruimte.' Toen liep ze weg.

http://xxx--iris.hyves.nl/

205Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:21 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek naar Iris. 'Hee Ier, waar heb jij precies last van?' vroeg Miyoko neidig

206Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam overeind en keek naar Miyoko "Geen geruzie...ik ga denk ik even....wandelen..." hij gritste nog een koekje uit het kasje stopte die in z`n mond en liep uitdrukkingsloos de kamer uit, niet boos en niet vrolijk gewoon neutraal.

207Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:31 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek naar Mauw. Ze trok aan zijn mouw. 'Can i join?' vroeg ze bescheiden.

208Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:31 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek haar rustig aan en glimlachte toen droogjes "Ik denk dat ik dit probleem zelf moet oplossen...."
Hij had een enorm scherpe hoofdpijn en een nieuwe reeks aan fragmenten van verloren herrineringen flitste voorbij.

209Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:34 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek hem aan, en glimlachte. 'Oke, is ook goed. Als er iets is he.. je mag het me altijd vertellen!' en ze knipoogte. Wat voor probleem heeft Mauw-Chama dan?

210Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 7:38 pm

Gast


Guest

((Hij krijg herrineringen terug die volgens hem niet kunnen bestaan hebben omdat hij andere herrineringen heeft soort dubbel geheugen....))

Marauwdon knikte "Dankje..." hij liep droogjes de kamer uit.

211Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:12 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu was op weg naar de kamer van Lune. Hij liep een paar keer door dezelfde hal, en kwam toen tot de conclusie dat hij rondjes aan het lopen was. Kyosu zuchtte, daarna klopte hij aan. Als hij er nou maar is, ik moét met hem praten. dacht hij gefrustreerd.

212Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:14 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( hint hint spiegelmeer. Razz ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

213Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:16 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( behe, maar daar is toch iemand aan het doodgaan ofzo? nogal lastig om binnen te vallen denk ik? xD ))

214Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:19 pm

Gast


Guest

((hint hint Ziekenzaal XD))

215Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:20 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( okeeee, ik gaaaa al xD ))

216Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:23 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Lune-Chan is wel even op 2 plaatsen.))

Lune-Chan zat met zijn I-pod in zijn kamer, 'She Knows About me and you..' hij hoorden het getimmer van Kyosu op zijn deur niet.

217Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:24 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu wachtte even, maar kreeg geen reactie terug. Hij pakte de deurklink en begon een beetje aan de deur te rammelen. Opeens had hij een deurknop in zijn hand, en hoorde de deurknop aan de andere kant van de deur op de grond vallen. Met een versuft gezicht hield hij de deurknop voor zijn neus. 'Oh, klote.'

218Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:27 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

((XDD))

219Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Oppeens hoorden Lune wat, hij legten zijn I-pod weg en sjorden zijn broek omhoog. Hij deed de deur open, 'Kyosu? Wat doe je met mijn
deurknop?'

220Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:32 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Uh, nou kijk: ik rammelde aan je deur en toen viel hij er -PLOP- zo van af.' Zei hij droog en drukte de deurknop in Lune's hand. 'Stoor ik?' vroeg hij en keek Lune aan.

221Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:37 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Nee niet echt,' zei Lune terwel hij een beetje moest lachen om Kyosu. 'Wil je binnen komen?' vroeg Lune toen uitdagent.

222Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:39 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu knikte en stapte de kamer in. 'Die deurknop maak ik zo wel,' zei hij en drukte de deur achter zich dicht. 'Hoe gaat het?' vroeg hij terwijl hij op Lune's bed ging zitten.

223Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:42 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'En dan vraagt hij me ook nog hoe het gaat..' Lune-Chan kroop dichter tegen Kyosu aan en gaf hem kopjes, 'Miauw..', hij had er werkelijk geen
idee van dat Kyosu misshien wel wat wou gaan zeggen.

224Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:46 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu moest lachen om Lune. Hij liet hem zijn gang gaan. 'Lune ik..' begon hij even later. Toen keek hij naar zijn handen. Kyosu beet op zijn lip. hoe moet je in godsnaam zoiets zeggen? vroeg hij zichzelf af.

225Lune's en Mauw's Kamer - Page 9 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Wed Aug 26, 2009 9:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Jij wat..?' vroeg Lune speels, terwel hij Kyosu langs zijn oorlel likte, 'Jij vies zijn, ik jou likken..' hij dook speels op Kyosu. 'Rawr!'

((Yay, de heilige 'Rawr.' 8D))



Last edited by Lune on Wed Aug 26, 2009 9:53 pm; edited 1 time in total

Sponsored content



Back to top  Message [Page 9 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum