Magic Highschool

Magic Higschool RPG.

You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

Go to page : Previous  1 ... 13 ... 21, 22, 23

Go down  Message [Page 23 of 23]

551Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:22 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
Mimiko was blij dat het weer wat rustiger werd, ze kon nooit zo goed tegen drukte of ruzie. Ze keek lachend naar Lune. 'Hee Lune', zei ze aangezien ze hem nog niet begroet had.

552Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:23 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2
(( huh, echt niet. ze staat tegen de muur aan XD
maak je plaatje kleiner, im gettin' irritated!!! D: )) Like a Star @ heaven

553Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:25 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1
(( Neeee, geen zin in XD ))
(( Ik haal hem wel ff weg ))

(( Maar lees nog maar ff over, dat zie je dat ze de gang op is ^^ ))

554Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:26 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3
((It's kinda annoying youre dubble role, and confusing))

555Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:33 pm

Gast

Guest
Marauwdon werd chagerijnig weer wakker en keek naar Miyoko die om Lune's hals hing en hij stond droog op om zich vervolgens in de badkamer op te sluiten.
"...Drukte..." mompelde hij droog en hij pakte een handdoek om op te liggen.

556Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 6:34 pm

Iris

Iris
Niveau 2
(( uhu, zal wel .. ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

557Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 7:31 pm

Lune

Lune
Niveau 2
-NEW NEW NEW-

Lune greep zijn tas, Heb ik echt alles.. hij ging het in zijn hoofd nog een keer alles af. 'Oke..'mompelden hij binnenmonds, en sleepte de tas mee naar de gang.

558Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 7:36 pm

Gast

Guest
Marauwdon liep met zijn zicht op de grond de kamer in en pakte droog zijn tas "Srry..." hij liep weer net zo droog de kamer uit, hij had nu een beetje een ongemakkelijk gevoel.

559Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 7:59 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1
Chiyo stormde de kamer binnen, gooide haar tas neer en keek Mauw met betraande ogen aan. 'M-Mauw-chaahaaan!' zei ze huilend.

560Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:01 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris liep in de gang naar de kamer, ze klopte aan, 'Maaauw?' ze wist dat hij er nog was.

561Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:04 pm

Gast

Guest
Marauwdon keek naar Chiyo "Wat ist?" hij gooide onderhand de deur open en zag Iris "Euhm...we moeten zo weg toch??"

562Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:05 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1
'Ik.. Post.. en-en..' Chiyo kreeg de woorden nieteens fatsoendelijk uitgesproken, na elk woord moest ze naar lucht happen. 'M-Mijn zus.. is-is.. Doohoood!' Toen ze het laatste woord had uitgesproken begon ze weer heel hard te huilen.

563Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:05 pm

Iris

Iris
Niveau 2
Iris knikte, I'k zoek Yoko-chan, nog steeds..' zei ze zacht. (( I know, ze is off. XD ))

(( Ik verveelde me Razz ))

564Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:07 pm

Gast

Guest
Marauwdon keek naar Iris "Euh...sorry geen idee...ikke...help Chiyo ff.." hij draaide om en wikkelde zijn armen rond Chiyo "shhh...stil maar..." hij voelde zich een soort oudere broer voor haar, Pyun moest ook altijd getroost worden door iedereen als ze huilde.

565Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:08 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1
Chiyo leunde tegen Mauw aan. 'H-Het voelt alsof.. alsof een deel van m-mij dood is.' Dat ís ook zo. Miku was een deel van mij..

566Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:09 pm

Gast

Guest
Marauwdon knikte "Ja...het voelt dan alsof de wereld op dat moment stil hoort te staan maar dat niet doet? alsof je hart drie verdiepingen naar beneden zakt" hij kende het.
Over zijn schouder hing zijn tas maar hij kon Chiyo niet los laten...nu even niet.

567Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:11 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1
Chiyo knikte. 'I-Ik snap niet.. waarom ZIJ.' Ze klampte zich vast aan Mauw.

568Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:13 pm

Gast

Guest
Mauw hees haar over zijn schouder "Sommige dingen zullen we nooit begrijpen..." hij liep droogjes de kamer uit richting het kampje.

((Ok nu naart kamp >.<))

569Lune's en Mauw's Kamer - Page 23 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer on Tue Sep 01, 2009 8:14 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1
Chiyo probeerde zich nieteens los te krijgen, haar hele wereld was in elkaar gestort. Niks interesseerde haar meer.

Sponsored content

Back to top  Message [Page 23 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 13 ... 21, 22, 23