Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Next

Go down  Message [Page 14 of 23]

326Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:20 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo keek naar de jas en kreeg het spontaan warm. 'Jeez..' Zelf had ze het nooit echt koud, ze liep altijd in korte jurkjes rond.

327Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:22 pm

Gast


Guest

Marauwdon zuchte "Hopelijk is er ook een koud gedeelte op de plek waar we heen gaan....this hier altijd zo verdomde warm..." hij fronste en propte er nog een paar flessen Vodka in en wat te eten.
Hij liep sinds hij hier was alleen nog maar in zwembroeken.

328Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:23 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo knipperde met haar ogen. 'Oeh! Vodka!' Ze had het een keer gedronken, op een feest van haar tante.

329Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:25 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Mm, ik moet ook nog mijn tas in pakken', zei ze terwijl ze naar Mauw's overvolle tas keek. 'Weetje Mauw we gaan maar 3 dagen op kamp?', zei Mimiko lachend. Mimiko zou zelf nooit zo veel mee nemen dat kwam vooral omdat ze nogal wijnog spulle had en ze geen zin had om een over volle tas mee te sleuren zoals Mauw nu had.

330Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:33 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar de mega tas "Ow.......grapje" hij grijnsde een beetje vreemd.

((Kmoet ff handdoeken vouwen -_- en van alles opruimen ><))

331Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 1:36 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

((Mauwmauw~ lees pm x3))

Chiyo zuchtte. Ze voelde zich best genegeerd. Dat haatte ze.

332Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 3:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan zat in een hoekje van de kamer, hij had niet eens door gehad dat Mimi-Chan binnen was gekomen, hij was helemaal verdiept in zijn
manga. En greep met zijn andere hand steeds een snoepje die hij in zijn mond propten.

333Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 4:43 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Lune "Zeg hallo Zombie...." hij prikte hem in z`n gezicht met een stokje "Wakker worden...bezoek"

334Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 4:44 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag Lune in een hoekje zitten, ze was eigenlijk allang vergeten waarom ze hier was. Ze nam een aanloop en sprong boven op hem. 'Luneeeee-chann!', riep ze vrolijk.

335Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 4:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek verstoort op, 'Hewa-Ik was net in de grote zoen scene..', toen voelden hij hoe Mimi-Chan op hem plofte, 'Auw...' momepelden hij.

336Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 4:53 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko lachte. 'O wat zijn we weer vrolijk', zei ze lachend en ze begon hem te kietelen

337Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 4:53 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Mimiko en toen naar Chiyo, hoe kregen ze het voor elkaar om iedere keer hun kamer vol te hebben met vrouwen O.o..............
Rustig ging hij op z`n bed zitten en staarde hij naar buiten.

338Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:04 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Mimi..Je zit met je elleboog in mijn..Maag..' kreunden Lune pijnlijk, en hij probeerde een beetje te glimlachen.

339Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:06 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko stond weer op en ging voor zijn neus zitten. 'Wat lees je?', vroeg ze terwijl ze probeerde te kijken.

340Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Een of andere manga..' Lune hielt het Mimi-Chan voor.

341Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:10 pm

Gast


Guest

Marauwdon stond op en ging in het raam zitten "Zou het pijn doen als ik neer kom?" hij keek gefacineerd naar beneden.

342Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:14 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik zou het niet doen Mauw-Chama..' Lune keek Mauw even met een opgetrokken wenkbrauw aan.

343Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:14 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek schrokken om naar Mauw en negeerde Lune's aanbod om te kijken wat hij las. 'Ja tuurlijk doet dat pijn', zei ze alsof iedereen dat gewoon wist. 'En je haalt het niet in je hoofd het te gaan proberen', Mimiko keek hem nog steeds geschrokken aan.

344Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:15 pm

Gast


Guest

Marauwdon draaide met een glimlach zijn hoofd "Natuurlijk probeer ik het niet...ik ben hardstikke gelukkig en als ik dood ga kan ik niet meer leven" hij keek weer naar beneden en bleef rustig zitten.

345Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:18 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune krabbelden overreind, 'Aih Aih..' mompelden hij terwel hij keek naar de snoepjes die helemaal waren verplettert.

346Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:20 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek opgelucht. 'Gelukkig maar', zei ze en ze keek naar Lune die nogal moeizaam een poging deed op te staan.

347Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:23 pm

Gast


Guest

Marauwdon wiebelde wat met z`n benen en schoof een stukje naar voren maar hield zich in het raam door zijn handen stevig tegen het kozijn te zetten "Grapje" hij keek even om met een glimlach.

348Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:25 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zag hem naar voren gaan en wilde pijna naar hem toe springen, maar gelukkig was het een grapje. 'O.. jij..', zei ze en ze stak haar was vinger in de lucht en moest daarna lachen.

349Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:25 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan hielt triest de snoepjes van de grond. 'Nu heb ik bijna niks meer om mee te nemen op school-Kamp..Maar zeg Mimi-Chan.. Moet jij
niet gaan inpakken?'

350Lune's en Mauw's Kamer - Page 14 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 5:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon zwiepte één been terug in de kamer en zat nu half buiten en half binnen "Dat zou wel zo verstandig wezen aangezien we zometeen weg moeten" hij keek haar met een glimlach aan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 14 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum