Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Empty Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Wed Aug 19, 2009 11:11 pm

Allison

Allison
Niveau 1

Het is een ruime kamer met witte wanden waardoor de kamer er nog ruimer uit ziet en de kamer heeft een houte vloer en er staat 2 groten bedden met iedereen nachtkastje, aan de overkant van het bed staan 2 kasten.
lans de kasten is een deur die naar de badkamer gaat, de badkamer is wit en er staat een best wel ruim bad in en een douch, en een wasbak met een plankje er boven, en in de hoek staat een wc


Toegang: iedereen mag binnen komen, eerst wel kloppen
Regels: min 1 zin

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( sinds wanneer bestaat er een Yuuki op MHS? ))

Yuu

Yuu
Niveau 3

((YUUKI HEEFT ZICH NOG NIET AANGEMELD DUS MAG NOG NIET POSTEN IN HET FORUM!))

Allison

Allison
Niveau 1

Yuu wrote:((YUUKI HEEFT ZICH NOG NIET AANGEMELD DUS MAG NOG NIET POSTEN IN HET FORUM!))

--.-- ik zal het wel ff tegen dr zeggen 8D, had op een andere site over deze site verteld en ze wou wel kamer genoten worden 8D, tegen mij zij ze dat ze aangemeld was



Last edited by Allison on Wed Aug 19, 2009 11:17 pm; edited 1 time in total

Yuu

Yuu
Niveau 3

Oke.

Allison

Allison
Niveau 1

Yumiko wrote:(( sinds wanneer bestaat er een Yuuki op MHS? ))

sins vandaag 8D

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Allison wrote:
Yumiko wrote:(( sinds wanneer bestaat er een Yuuki op MHS? ))

sins vandaag 8D

(( yay, Yuu, Yuuki en Yumiko. ))

Allison

Allison
Niveau 1

Yumiko wrote:
Allison wrote:
Yumiko wrote:(( sinds wanneer bestaat er een Yuuki op MHS? ))

sins vandaag 8D

(( yay, Yuu, Yuuki en Yumiko. ))

(( hahaha xD jullie kunnen Y3 beginnen <.< ))

Matthew

Matthew
Niveau 1

HEEEE die naam komt me bekend voor zeg T___T

Gast


Guest

Kuuki wrote:HEEEE die naam komt me bekend voor zeg T___T


((gezellig ja ik heb die naam ook van een animie dingens Yuuki Cross mischien van vampireknight ;D ))
(( voor mensjes ik besta hoor Sinds vandaag x] , kijk maar in aanmeld lijstje ))

11Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Empty Re: Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Thu Aug 20, 2009 10:03 am

Matthew

Matthew
Niveau 1

(( oh oke ;] Dan is het goed. Maar in jouw aanmeldlijstje he, de helft staat ook in mijn lijstje... ))

12Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Empty Re: Kamer 3887 - kamer van Allison en yuuki Thu Aug 20, 2009 10:40 am

Gast


Guest

(( Oepss , sorry knorrie ik verander ff oke ;D kan niet alles verandere maar ja x3, ik verander het meeste ))

Yuuki zuchtte en liep de kamer binnen en ze ploftte op bed '' pfff , wat ben ik op zeg ,, ze zuchtte diep en stoptte haar handen onder haar hoofd en zuchtte opnieuw en ging met haar ogen de kamer rond

Gast


Guest

Yuuki rende haar kamer binnen en liet zich op bed vallen. een paar tranen vielen op het bed en legde haar hoofd neer op haar kussen ze huilde zachtjes er kwam toch niemand die haar zo troosten dus ze kneep haar ogen dicht en na een kwartier gehuild te hebben liep ze naar de meisjes wc.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum