Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 5000. Andrew & Shito

+3
Shito
Cosette
Andrew
7 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 2 of 7]

26Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:28 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hallo..' sprak Lune nogal droog, 'ik ben jullie over-over-over-buurman, en het welkoms comité,'

27Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:29 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek geïrriteerd op toen ze Lune's stem hoorde. Haar goede humeur was spontaan verpest.

28Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:30 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew keek de jongen droog aan. 'Ja, ik had er net ook al 2.. Als je binne wilt komen, moet je maar komen.' Hij ging naar binnen, en liet zich in een zitzak zitten. 'Plaaa. Ik heb zin in eh.. Drank?' Zijn ogen glinsterde alsof hij iets van plan was.

29Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:31 pm

Shito

Shito
Niveau 1

((Shouri loves say <3))

Shito knikte. 'Shito', zei hij terwijl hij geïrriteerd naar de twee meisjes keek. Er kwam een jongen binnen met een GEWELDIG t-shirt. 'Waar heb je dat shirt vandaan?', zei hij met glunderende ogen.

30Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune grinnekte even, en keek naar Shito, 'Oh, uit Holland, uit een of ander Snert dorp dat zich Hoofddorp noemt, mijn vader moest er eens heen om handel te drijven en nam dit shirt voor mij mee,' Lune glimlachten even triomfantelijk, 'ik vind de namen wel cool er op,' ((Ik ook Lune Twisted Evil )), hij draaide zich om naar Andrew, 'ja doe maar een biertje, als je dat hebt.'

31Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:36 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Heb je ook geen drank,' zuchtte Cosette. Waarom moest iedereen die ze ontmoette meteen drank hebben? Dat haatte ze.

32Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:37 pm

Shito

Shito
Niveau 1

'Ja de naam Shouri is echt helemaal geweldig', zei hij terwijl hevig knikte. 'Het betekend overwinning in het Japans', zei hij terwijl hij zijn wenkbrouw liet wiebelen. Daarna lachte hij weer. 'Ja mooi shirt', herhaalde hij.

((Ik moest even mijn ego opkrikken >]))

33Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:38 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Meteen stond Andrew op, en richte zich op Cosette. 'Cosette, wat heb jij te drinken schat?' Hij knipoogte en liep richtig de ijskast. Hij pakte een biertje, en zette die er boven op. 'En wat wil jij Shito?' Meteen liep hij op zijn koffer af, en haalde er 2 flessen malibu uit. Uit de koelkast pakte hij cola, en mixte het in een glas. Wachtend op antwoord bleef hij staan. 'Oke, een colaatje?' Hij schonk een colaatje in, en gaf het aan Cosette. Het biertje gaf hij aan de onbekende jongen. 'Hoe ehh, heet je eigenlijk?' Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw, terwijl hij een slok van zijn drinken nam.

34Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:40 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette pakte de cola aan. 'Thanks..' Ze staarde levenloos naar het glas.

35Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune grijnste, 'nee ik vind Say sexy, die naam droomt gewoon echt weg, maar het is ook zo krachtig, ik denk er bij aan een zelfstandige wilde vrouw, met een enorm hart, de betekenis is niet echt boeiend, Zeg, maar dat geeft wel iets misteurieus, vind je niet? De naam Aly vind ik er ook bij horen, Say Shouri en Aly, de ASS', Lune deed zijn beroemde wenkbrauw wiebel, hij keek op, 'Oh ik ben Lune, aangenaam' sprak hij vriendelijk.

((Ik ook, maar Aly nu niet vergeten he What a Face ))

36Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:42 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Hij ging wat dichter bij Cosette zitten. Ze leek opeens niet meer zo vrolijk als eerder. 'is er wat?' vroeg hij zachtjes. Misschien kwam het door de, wat homo achtig uitziende jongen. 'Komt het door hem?' Hij knikte naar de jongen. 'Andrew.' Zei hij droog, toen Lune antwoorde op hem. Meteen keek hij weer naar Cosette



Last edited by Andrew on Sun Oct 04, 2009 8:43 pm; edited 1 time in total

37Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:42 pm

Shito

Shito
Niveau 1

((Keep your hands off MY cosette >[ She's from Mimi D: ))

Shito keek even van het PRACHTIGE shirt naar Andrew. 'Doe maar water', zei hij droog. Overdag geen drank. Dat werd hem altijd geleerd. Pas vanaf 6 uur, of op feesten mocht hij drinken anders niet.

38Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:43 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

((Mimi gaat vreemd, dan mag Cosette dan ook 8D!))

Cosette keek op. Ze bloosde van de plotselinge, veel te kleine, afstand tussen haar en Andrew. Ze knikte onopvallend.

39Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:45 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew knikte. 'Hm, ja dat dacht ik al. Is hij.. wel menselijk? Kijk die broek! Mijn ballen zouden allang afgeneld zijn. Of.. Het is wel een man he?!' Het klonk dommer dan dat hij bedoeld had. Met open mond keek hij Lune aan. Het was toch wel een gozer? Ja, dat moest wel.

40Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:46 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette lachtte. 'Volgens mij wel ja, weet het niet zeker.' Ze keek naar Lune en wendde zich toen weer tot Andrew.

41Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:47 pm

Shito

Shito
Niveau 1

((Dat was.. EENMALIG >[ ))

Shito keek weer naar Lune en knikte. 'Toch vind ik shouri mooier aangezien het voor overwinning staat', zei hij hoofd schuddent. 'Wie wilt er nou niet overwinning heten, de zekerheid die je dan hebt aangezien je álles kan overwinnen!', zei hij bewonderend. 'Wat een geweldig meisje zou dat zijn'. Hij lachte even. 'Aly past er natuurlijk helemaal perfect bij!', zei hij instemend.

42Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:48 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Hij richte zich even op SHito. 'Wat hebben jullie een bullshit gesprek, fuck man. Wat boeit een of andere naam nou weer?' Hij rolde zijn ogen even, en lachte. 'Dus Cosette, je doet niveau 1? Of 2?'

43Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:49 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune beet op zijn lip, en liet toen de thee uit zijn handen vallen, het kopje brak in duizend stukjes, net zoals de hoop op nieuwe vrienden te maken met Andrew en het excuse dat hij had gemaakt voor Cosette, 'dat hoorde ik, oet-lul,' snauwde hij. Hij draaide zich weer om naar Shito, maar wou eigenlijk niet eens meer in deze kamer zijn, wacht maar..wacht maar tot ik jullie allemaal omver schiet, stelletje dikzakken, 'Nee, ik vind Say cool, het is de perfecte naam voor een huurmoordenaar.'



Last edited by Lune on Sun Oct 04, 2009 8:51 pm; edited 1 time in total

44Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:51 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Niveau 2..' zei Cosette. Ze negeerde Lune volledig.

45Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:52 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew trok zijn schouders op. 'Oh, sorry hoor. Maar het lijkt mij niet lekker zitten.' Hij lachte kort, en richte zich weer op Cosette. 'Als je liever ergens anders heen wil, moet je het zeggen. Als je mij niet vervelend vind, natuurlijk.' Hij glimlachte naar het meisje.

46Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:53 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Graag,' zuchtte Cosette. Ze keek Andrew met een kleine glimlach aan.

47Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:53 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Toen kwam Say de kamer binnen stormen, 'Indeed, stelletje sletten!' hij schoot Cosette een kogel door haar kop, daarna Andrew en nam Lune toen onder haar armen mee naar buiten. YAAAYY

48Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:55 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Meteen stond Andrew op, en pakte zijn schoenen. Behendig stikte hij de veters, en pakte Cosette's hand. 'Waar wil je heen mevrouw?' Hij deed de deur open, en liep met Cosette de gang op. Nog echt bekend was hij hier niet. Dus geen idee waar ze heen moesten, liep hij maar een kant opt.

49Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:56 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Zolang het maar niet hier is.' Cosette glimlachte nogsteeds en liep met Andrew mee.

50Kamer 5000. Andrew & Shito - Page 2 Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:57 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew kreeg het warm. Hij had geen idee waar hij heen liep. 'ehh, ik weet niet echt een plek!' Hij lachte, en bloosde een beetje. 'Zeg jij het maar..'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 7]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum