Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 5000. Andrew & Shito

+3
Shito
Cosette
Andrew
7 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 1 of 7]

1Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:44 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Het is een best grote kamer. Een wand is babyblauw, daar staat zijn bed tegen aan. De rest van de wanden zijn wit. Er staan verschillende zitzakken in allerlei teinten blauw. Verder staat er een televisie, een aquarium en een radio installatie. De badkamer is helemaal wit. De handoeken en verde accesoires zijn babyblauw.

Regels: Als het maar nuttig is \o/
Personen: Even kloppen!



Last edited by Andrew on Sun Oct 04, 2009 7:49 pm; edited 1 time in total

2Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:46 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Met een overdreve vrolijke glimlach liep Cosette naar kamer 5000. Ze had gehoord over een nieuwe jongen. Haar nieuwsgierigheid dwong haar te gaan kijken. Ze klopte op de deur.

3Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:47 pm

Shito

Shito
Niveau 1

((Roommates?))

4Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:48 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew kwam met een grijns op zijn gezicht bij zijn kamer. Hij smeet de deur open, en kuchte een tevreden kuchje. Zijn 2 extreem grote prada koffers flikkerde hij in een van de hoeken van zijn kamer. Met een geirriteerd hoofd ging hij op zijn bed zitten, terwijl hij zijn schoenen uitschopte, bijna tegen de televisie aan. Erg veel zin in Magic High School had hij niet. Echt van plan om wat te doen, had hij ook niet. Zijn ouders hadden hem hier alleen naar toe gestuurd omdat ze gek van zijn luiheid en arrogantie werden.
Toen hoorde hij geklopt op de deur. Op zijn rood-wit-gestreepte sokken liep hij naar de deur. Hij opende hem, en keek een meisje met roze haar aan. Even trok hij zijn wenkbrauw op. 'Ja?'


(( @ Shito. Mokey, ik pas wel even de topicnaam aan ))

5Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:49 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Ik kom even welkom zeggen.' Cosette glimlachte en liet haar blik over de jongen glijden.

6Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:51 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew had nog steeds zijn wenkbrauw opgetrokken. Snel keek hij normaal, en bekeek het meisje van top tot teen. 'Oh, oke. Hoi.' Hij glimlachte en leunde nonchalant tegen de deuropening. 'Ik moet zeker vragen of je binnen wilt komen?' Met extreem zwoele ogen keek hij het meisje aan.

7Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:52 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Eeh.. Dat moet je zelf weten,' zei Cosette met een klein lachje. Ze keek hem glimlachend aan.

8Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:53 pm

Gast


Guest

Taiga liep door de gang ze had gehoord dat er 2 nieuwe jongens waren gekomen en ze was wel benieuwd. ze had een doos met koekjes bij en ze zag dat er a iemand stond ze liep er naar toe en keek hun even aan. "ik zal niet te lang storen dus..welcome op Magic Highschool" zei ze en stak de doos met koekjes naar Andrew uit.

9Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:53 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew grijnsde en hield de deur voor het roze-harige meisje open. 'Kom er in, sunshine.' Hij gaf haar een knipoog. Met zijn handen in zijn zakken wachte hij tot ze naar binnen stapte.

Toen zag hij het kleine meisje met geel haar. Ze hield hem een doos koekjes voor. Hij pakte het aan en keek er onderzoekend naar. Schuddend hield hij het ding naast zijn oor en trok zijn wenkbrauw op. 'Ehh, dankje. Come in?'



Last edited by Andrew on Sun Oct 04, 2009 7:55 pm; edited 1 time in total

10Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:54 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

'Okay.' Cosette liep vrolijk de kamer in en draaide zich om naar de jongen. Ze stak haar hand uit. 'Cosette d'Auvergne.'

11Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 7:57 pm

Gast


Guest

Taiga sloeg de uitnodiging niet af en liep rustig naar binnen. ze keek rond in de kamer en de blauwe spullen vielen haar erg op. "leuke kamer.." zei ze. "ik ben trouwens Taiga Minori.." zei ze en keek hem aan, ze moest wel omhoog kijken omdat ze niet erg lang was.. (1.54)

12Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:00 pm

Shito

Shito
Niveau 1

((Oke))

Shito kwam net de kamer binnen gelopen en zag hoe er allemaal vreemde mensen in zijn kamer stonden. 'Eh halo', zei hij droog en hij liep naar zijn bed toe en liet zich vallen.

13Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:01 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew gooide de deur dicht, en bleef even met zijn rug naar de 2 meisjes staan. Zozo, betere chicks hier. Hij grijnsde even, en draaide zich daarna om. Hij schudde Cosette's en Taiga's hand. 'Ik ben Andrew Jones, 17 jaar, Lucht&Vliegen. Oh, ik kom uit Londen.' Hij glimlachte, en liet zich in de grootste zitzak vallen. Meteen kwam er een jongen in de kamer. 'EH, wat kom je doen vriend?'

14Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:03 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette liet zich op een stoel neerploffen. '16 jaar, Warmte en Vuur, Bordeaux,' zei ze

15Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:07 pm

Gast


Guest

Taiga ademde diep in. "ik ben dus Taiga heb Lucht&Vliegen ben de 1 ste helper van god van 3.. en de Heerseres heeft mijn krachten geseald zodat ik niemand persongelijk vermoord.." zei ze nogal droog en keek hun aan.

16Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:08 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew moest lachen door het antwoord van het meisje wat Taiga bleek te heten. 'Dus je moet een erg sterk meisje zijn, right?' Zei een beetje spottend. Hoe kon een kind zo klein als zij, zo sterk zijn dan.

17Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:11 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito keek hem even kil aan. 'Ik ben je kamer genoot', zei hij terwijl hij naar de koffer wees die voor de kast stond. 'En wie ben jij?', vroeg hij terwijl er iets meer vriendelijk heid in zijn stem ontstond.

18Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:12 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew richte zich even op de jongen. Hij kreeg een druppel naast zijn hoofd hangen. 'En ik had mijn pa nog wel gezegt dat ik een kamer voor me zelf wilde.. God damn it. Maargoed. Ik ben Andrew. Nice to meet you, then.' Hij knikte goedkeurend naar Shito.

19Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:13 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar de andere jongen. 'Hi,' zei ze. Ze keek hem vrolijk glimlachend aan.

20Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:17 pm

Gast


Guest

Taiga trok haar wenkbrauw op voor Andrew die dat zei. haar krachten waren vandaag niet op slot gezegt dus dat betekende.. Taiga liet haar vleugels verschijnen en er kwam een helder licht van haar af. ze liep naar Andrew toe en hield haar hand bij zijn hart. "met 1 beweging kan ik je van al je pijn wondjes en zelf verkoudheid af helpen..of je dooden.." zei ze en ze glimlachte. ze trok haar hand weer terug en liet haar vleugels verdwijnen. "ja ik ben best sterk.."

21Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:21 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew versteef even, maar lachte daarna een bespottend lachje. 'Yeah right. Je was niveau 1 zei je? Of moet je van Ayao of iets dergelijks komen. Wat ik trouwens hoorde,' Hij tikte onder zijn kin. 'Dat daar monsters wonen.' Hij schudde met zijn hoofd.

22Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:23 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek vanuit haar ooghoeken naar Andrew. Ze kon het niet laten om even te glimlachen.

23Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:23 pm

Gast


Guest

"New York..." zei Taiga en vond de jongen iets minder aardig worden.. "maare.. als je ooit een zwaar gewond bent weer je waar je moet zijn.." zei ze en ze liep de kamer uit.

24Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:24 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune klopte aan bij de deur van de nieuwe jongens, hij had een zwart shirt aan waar op stond; Say love's Shouri, het sloeg echt nergens op maar dat boeide hem niet. Hij had het eens op de rommel markt gekocht en het was perfect voor zo'n vakantie dag,

25Kamer 5000. Andrew & Shito Empty Re: Kamer 5000. Andrew & Shito Sun Oct 04, 2009 8:25 pm

Andrew

Andrew
Niveau 1

Andrew kuchte geƫrgerd, en liep naar de deur. Hij zag een jongen staan. Nog nooit had hij een jongen gezien met zo'n strakke jeans. 'Eh hoi?'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 7]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum