Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

7609 Kamer Shito

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

17609 Kamer Shito Empty 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 12:08 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Het is een redelijk normale kamer. De kast staat vol met boeken en in de hoek staat een oude stoffige piano waar hij haast niet meer op speelt. Er staan twee twee persoons bedden maar hij heeft geen vast bed. De badkamer is simpel een douche bad, wc en een gootsteentje met een klein medicijn kastje er boven.

Shito die zijn handen vol had aan een enorme weekend tas en een wat kleiner tasje, probeerde met zijn mond de sleutel in het slot te draaien. En met succes na een paar minuten ploeteren ging de deur open. De kleine tas zette hij voorzichtig op een willekeurig bed en de grote weekend tas plaatste hij voor een van de kleding kasten. Hij liet zich vallen naast zijn kleine tas op het bed en zuchtte even. Rustig keek hij de kamer door en bestuudeerde alles om hem heen.

27609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 12:09 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Met een lach op haar gezicht kwam Miyoko bij de kamer van de nieuwe jongen. Bij de receptie had ze al gevraagd waar hij verbleef. Het was wel raar, dat hij net in de vakantie hier op MHS kwam. Drie keer klopte ze op de deur. Even wiebelde op haar benen, en keek naar de deurknop.

37609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 12:41 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito keek verbaast op. Hij had geen bezoek verwacht aangezien het net midden in de vakantie was. Rustig stond hij op en liep naar de deur. Toen hij hem open deed keek hij in het gezicht van een vrolijk meisje. 'Kan ik je helpen?', vroeg hij uiteindelijk.

47609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 12:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek hem aan, en glimlachte. 'Nee, ik kwam even ehh.. Ik kwam kijken of.. Ik kwam kennis maken!' Ze lachte, en stak haar hand uit naar de jongen. 'Miyoko Nakamura,'

57609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 12:59 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito keek haar nog even verbaast aan maar veranderde toen in een vriendelijke lach. 'Shito Tachibana', zei hij terwijl hij de hand van Miyoko aan paakte. 'Wil je binnen komen?', vroeg hij terwijl hij een stap naar achter zette.

67609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:42 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schudde zijn hand, en knikte. Voorzichtig stapte ze de kamer binnen, en keek eventjes rond. 'Nou, leuke kamer!' Ze glimlachte, en keek Shio aan. 'En leuke naam trouwens.' Ze bloosde even kort, en glimlachte, terwijl ze naar de grond keek.

77609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:45 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito deed de deur dicht en lachte. 'Wat is er leuk aan mijn kamer?', vroeg hij lachend. Volgens hem was het gewoon een simpele studenten kamer. Maar iedereen kon er natuurlijk iets anders in zien. 'Dankje, jou naam is ook erg bijzonder', zei hij en hij liet zich vallen op een stoel.

87609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:48 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko wees naar de piano. 'De piano is leuk. Ik speel wat voor je.' Speels stak ze haar tong uit, en liep op de piano af. De klep deed ze open, en begon een simpel deuntje te spelen. 'Nou, mooi ee, de vlooienmars!' Ze lachte, en ging naast Shito zitten.

97609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:52 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito lachte. 'Ik heb al jaren niet meer gespeeld', gaf hij toe en hij schoof een klein stukje op voor Yoko. 'Hele mooie vlooien mars', zei hij lachend.

107609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:55 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek geinteresseerd naar Shito. 'Dus, waar kom je vandaan dan?' Miyoko had echt geen idee, ze was het vergeten te vragen. En de specialiteit wist ze ook niet, moest ze zometeen maar even vragen.

117609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 1:59 pm

Shito

Shito
Niveau 1

'Ayao', zei hij terwijl hij weg keek. Zijn vader zei altijd dat hij voorzichtig moest zijn. Je wist nooit hoe mensen over je gingen denken als ze eenmaal wisten dat je van Ayao kwam. 'Jij', vroeg hij schor.

127609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 2:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko's ogen werden groot. Ik hoop dat deze Ayaoaan wel aardig is.. Toch glimlachte ze even. 'Ik kom uit Japan, Hiroshima!' Even dacht ze aan Japan. Daar ging ze binnekort weer heen. 'Ayao, het verbaast me hoeveel mensen daar vandaan komen. Vrij veel, niet?'

137609 Kamer Shito Empty Re: 7609 Kamer Shito Sun Oct 04, 2009 6:17 pm

Shito

Shito
Niveau 1

Shito zag hoe haar ogen vergrootte, maar had de reactie daar na niet verwacht. 'Ah japan', zei hij opgelucht blij dat ze niet stampend de kamer was uitgelopen. 'Mmm, zou best kunnen. Ik ken nog niet zo veel mensen', zei hij terwijl hij haar even een korte lach gaf.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum