Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer

2 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

26Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 9:54 pm

Fay

Fay
Niveau 1

((Moet gaan. Doeg!!))

Fay glimlachte maar ging er niet verder op in.

27Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 9:56 pm

Gast


Guest

Yuno glimlachte. 'Voor mij is het altijd vakantie.' Ze hield abrupt op met spreken, omdat ze direct weer naar het heden werd getrokken. Momenteel was het voor haar geen vakantie. Momenteel was het oorlog. Telkens kwam ze weer met haar benen terug op de grond, terug naar de realiteit. De waarheid was hard, zoals de waarheid meestal is.

28Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 9:57 pm

Gast


Guest

Matt keek een beetje voor zich uit, en luisterde wat mee.

29Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 9:58 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte. 'Hmm, voor mij nu niet eigenlijk. Ik vind het best eng.. Die oorlog?' Ze keek Matt aan, en bloosde.

30Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:00 pm

Gast


Guest

Yuno knikte, maar reageerde verder niet. Ze staarde daarentegen ineens recht voor zich uit. Toen probeerde ze het van zich af te schudden. Ze wilde er niet aan denken. Denk aan leuke dingen. Ineens moest ze aan the sound of music denken en glimlachte ze even onbewust.

31Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:00 pm

Gast


Guest

Matt probeerde te glimlachen, wat een beetje lukte. Miyoko probeerde de boel ook alleen maar op te fleuren in plaats van alles depressief te houden.

32Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko trommelde wat op haar benen. Deze mensen waren ,nog, niet zo spraakzaam. 'Dus..?' Ze keek de kamer even rond, en glimlachte. Het was een leuke kamer. Overal lagen kussens. Het zag er gewoon erg gezellig uit, vond Miyoko.

33Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:03 pm

Gast


Guest

'Dus eh... die oorlog. Denk je dat het heftig wordt? Zullen we moeten vechten? Zullen er... doden vallen?' Yuno durfde het bijna niet uit te spreken. Ondertussen at ze nog van de chocoladekoekjes van Miyoko. Ze waren echt heerlijk.

34Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:03 pm

Gast


Guest

((ik ga, doeeg!))

35Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:05 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schudde haar hoofd. 'Nee, wij hoeven vast niet te vechen. In iedergeval.. Zonder magie! En of het heftig wordt mm..' Miyoko dacht even na. 'Ja, ik denk het wel.' Ze keek met een stalen blik naar de deurknop. Ze had het gevoel dat er iets ging gebeuren.

36Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:06 pm

Gast


Guest

'Ik hoop maar dat het beperkt blijft. Dat de rest van de wereld er niets van mee krijgt. Dat mijn ouders en zus veilig zijn,' zei Yuno in 1 adem. 'Maar je koekjes zijn wel lekker,' voegde ze daaraan toe, terwijl ze er nog een op at.

37Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Gelukkig.' Even stond ze op, en pakte een koekje. 'Ik weet niet of alleen MHS er last van krijgt, of de hele wereld.' Ze zuchtte en ging weer in haar stoel zitten. Even deed ze haar haar goed, terwijl ze een klein hapje van haar koekje nam. Het was echt heerlijk. Vooral die kleine stukjes chocola deed het hem

38Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:09 pm

Gast


Guest

((ik ga ook naar bed, doei! Het was leuk dat je langs kwam Smile Gezellig om er iemand nieuws bij te hebben! x ))

39Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Sun Sep 20, 2009 10:12 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( hihi jaa! beybyeeexx ))

40Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 8:50 pm

Gast


Guest

Yuno liep de kamer binnen op zoek naar Fay.

41Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 8:53 pm

Fay

Fay
Niveau 1

Fay zat tegen haar gitaar te rammen en zong even hard mee. Je kon er het liedje "Goodbye" van Sr-71 in herkennen. Toen ze zag dat Yuno binnenkwam gaf ze het meisje die ze als haar vriendin beschouwde een grijns, tikte ze de laatste snaar aan en koppelde ze het los van de kabel. Zonder er verder op te spelen zakte ze neer op haar eigen bed.
'Ey!' groette ze.

42Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 8:56 pm

Gast


Guest

'Hey,' zei Yuno met een flauwe glimlach. Ze plofte op haar bed neer met een zucht. Ze moest het vertellen. Ze kon Fay niet achterlaten met geen enkel idee. 'Ik moet je iets vertellen,' zei ze toen uiteindelijk.

43Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 8:57 pm

Fay

Fay
Niveau 1

'Wat is er?' Fay's blik veranderde naar iets wat op bezorgdheid leek. Ze legde haar gitaar aan de kant en keek haar kamergenote onderzoekend aan.

44Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 8:59 pm

Gast


Guest

Yuno zuchtte even en beet op haar lip om de tranen tegen te houden. Ze wilde niet huilen. Het was niet zo erg. Maar de tranen kwamen toch. 'Mijn zus. Ze is gewond geraakt in de oorlog. Ik moet naar huis,' zei ze in een adem. Het was eruit, maar het verdriet was er niet minder om. Ze snikte even zachtjes.

45Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:01 pm

Fay

Fay
Niveau 1

Fay schoot overeind en plofte naast Yuno neer om een arm om haar heen te slaan. Daarna staarde ze even woordeloos voor zich uit. Ze was niet zo goed in gevoeligere gesprekken. 'Wat erg voor je,' mompelde ze uiteindelijk, beseffend dat ze met dat ene zinnetje niet veel opschoot. 'Hoe erstig is het?'

46Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:02 pm

Gast


Guest

'Ik... ik weet het niet,' fluisterde Yuno. 'Maar misschien... misschien gaat ze eraan dood.' Ze kon het bijna niet over haar lippen verkrijgen. 'Ik wil dat niet,' huilde ze toen. De tranen bleven maar komen. Hoewel ze vaak met haar zus gevochten had, natuurlijk was ze haar lief. Het was immers haar zus.

47Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:04 pm

Fay

Fay
Niveau 1

Fay streek geruststellend over Yuno's wang. 'Natuurlijk wil je dat niet,' suste ze, niet goed wetend wat te zeggen en doen met een situatie als deze.

48Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:07 pm

Gast


Guest

'Morgenochtend ga ik. Ik weet niet wat ik ga doen. Of ik nog terug kom. Ik denk dat ik mijn ouders zal moeten helpen. En... ik weet het allemaal niet meer. Ik weet niets meer.' Yuno zweeg verder. Ze wist het echt niet meer. Ze wist niet wat ze moest doen, hoe het zou gaan lopen als ze terug was in Griekenland. Haar zus had haar ouders geholpen met het hotel. Misschien zou zij dat moeten doen. Dan kon ze haar krachten niet meer ontwikkelen. Maar ze wist dat haar ouders het niet alleen konden redden. Hera had het er de laatste tijd erg druk mee, buiten haar taak die ze door de magische overheid had gekregen.

49Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:11 pm

Fay

Fay
Niveau 1

Fay's ogen werden groot als schoteltjes. Ze had gehoord toen Yuno zei dat ze naar huis zou gaan, maar niet meer terugkomen had ze niet zien aankomen. Ze zweeg even, omdat ze Yuno als onderdeel van haar elven was gaaan beschouwen. Iemand met wie ze alles kon delen.
Daarna kregen haar ogen een ietwat zachtaardige uitdrukking - gemengd met spijt omdat het kon betekenen dat ze elkaar nooit meer weer zagen.
'Dat is goed,' antwoordde ze uiteindelijk. 'Ik ga je heel, heel erg missen, maar je moet doen wat jij denkt dat goed is. Ik hoop echt dat je terug komt, maar zo niet moet je me beloven dat we zullen blijven schrijven.'

50Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer - Page 2 Empty Re: Kamer 5630, Fay en Yuno's kamer Thu Sep 24, 2009 9:14 pm

Gast


Guest

Yuno glimlachte zwakjes. 'Dat beloof ik,' sprak ze toen. Uiteindelijk gaf ze Fay een knuffel, vooral omdat ze daar zelf ook behoefte aan had.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum