Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Haardvuur.

+11
Mimiko
Iris
Kyosu
Yumiko
Yuu
Lily
Melissa Chevalier
Seth
Miyoko
Scarlett
Ruşine
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

Go down  Message [Page 5 of 17]

101Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:44 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((Idd het is sirieus irritant))

Mimiko was blij dat ze niet alleen was met Iris aangezien Miyoko aan kwam. 'Hee Yoko-Chan', zei ze vrolijk.

102Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:44 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Hee! mimiko!' zei kyosu vrolijk tegen haar. Hij haalde zijn voeten van de bank af zodat er plaats was voor mimiko om te zitten. Hij legde daarna ook zijn boek aan de kant en keek haar even met een tevreden glimlach aan. 'En.. hoe gaat het?' vroeg hij met een lach. Hij herinnerde zich het etentje nog wel, wat overigens heel gezellig was geweest. Ookal had hij zo'n gevoel dat mimiko wat meer voelde, het was toch gezellig geweest. Toen merkte hij dat iris er ook bij was komen zitten, en miyoko ook. 'Oh, ik zag jullie helemaal niet!' zei hij droog en keek miyoko en iris daarna met een lach aan.



Last edited by Kyosu on Mon Sep 14, 2009 8:51 pm; edited 1 time in total

103Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:46 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( ik spam alleen @ het spam forum. Niet zo maar in een onderwerp?
PS. als iris zo tegen Miyoko blijft doen zoekt Miyoko een nieuwe kamer ;-) ))

Miyoko glimlachte, en ging op een grote stoel zitten. Met afwezige ogen keek ze het vuur in, terwijl ze zich weer op Mimiko richte. 'Is alles goed met Mimi-Chan?' ze lachte vrolijk, en streek over de stoelleuning.

104Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:47 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( oh kerels, ik edit even mijn post want er zijn ineens heel veel mensen xD ))

105Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:50 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde een warmte schok in haar maag en ging snel zitten naast Kyosu. 'Ja alles gaat prima', zei ze tegen Yoko en Kyosu. 'Met jullie ook'. Mimiko wist al waar dit op ging uitlopen een simpel gesprekje met vrienden, wat meestal wel gezellig was en een reden om te blijven.

106Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:51 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Natuurlijk, het is weer Iris' schuld XD ))

Iris leunde naar voren en keek naar Mimi-chan en Yoko-chan die een gesprek zaten te voeren. Ze hing daarna naar achter en pakte Kyosu's boek. Ze grijnsde.

http://xxx--iris.hyves.nl/

107Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:51 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko rolde haar ogen, en keek doods voor zich uit. 'Hah, het ging goed totdat ik een schokkend nieuwtje hoorde. Wat me trouwens erg veel pijn heeft gedaan, en mijn vertrouwen is gezakt in een persoon.' Ze glimlachte, en keek het vuur weer in.

108Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:54 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((About that innocence kiss between Lune and Mimiko (a)? ))

Mimiko keek naar de grond en beet op haar lip. Ze hoopte niet dat het over de kus ging. Vooral niet omdat Kyosu er nu bij zat en hij het dan ook gelijk zou weten.

109Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:55 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Vertrouwen gezakt in mensen?' vroeg kyosu aan miyoko. Wat had hij haar lang niet gesproken, terwijl ze eerder nog best overweg konden. Hij keek miyoko geïnteresseerd aan, totdat hij door had dat iris zijn boek haad gepakt.

110Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 8:56 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek erg verdrietig. 'Ik snap het niet. Van jou kan ik het begrijpen, maar van LUNE?' een traan biggelde over haar wangen. Met haar rechter mouw veeg ze langs haar ogen.

111Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:01 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek gelijk op naar miyoko. 'Wat van lune?' zei hij nu met een bloedserieuze blik. Gelijk had miyoko zijn aandacht helemaal vast. 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij nog een keer en ging recht op zitten.

112Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko schudde haar hoofd. Ze ging het Kyosu niet vertellen, dat moest dat wicht of dat andere wicht zelf maar moeten vertellen. 'Oh, niks.' ze glimlachte, en keek naar de grond. Miyoko had nooit goed kunnen liegen.

113Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:02 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris hoorde Yoko-chan niet echt blij praten, ze legde het boek neer en leunde weer voorover om Yoko-chan te kunnen zien. 'Hee, Yoko-chan, niet huilen, hoor,' zei ze met een glimlach.

http://xxx--iris.hyves.nl/

114Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:05 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko verslikte zich. Het liefst liep ze weg maar dat was te opvallend. 'Er is niets', zei ze schor en ze keek weg.

115Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:06 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek van miyoko naar mimiko. Haar naam was overigens ook gevallen. 'Nu wil ik het weten.' zei hij met een stalen blik. Hij keek bijna nooit zo serieus, en hij was best beangstigend met zo'n koude blik in zijn ogen. Hij haatte het als er dingen van hem achter werden gehouden. Zo zag je echt zijn ayoaanse binnenkant naar voren komen.

116Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:12 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kneep in haar arm, die helemaal wit werd. 'Vraag dat maar aan die chick naast je,' Ze keek met een doodse blik naar Mimiko. uit haar tas pakte ze een sigaret, en begon te roken. 'Sorry voor de anti's maar ik heb behoefte.'

117Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:14 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko bleef strak naar de grond kijken en klemde haar lippen op elkaar. 'Er is echt niets', zei ze zachtjes.

118Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:14 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Als blikken konden doden, dan lag iedereen in deze kamer nu plat kyosu keek iedereen om de beurt aan, en zijn blik bleef uiteindelijk hangen bij Mimiko. 'Is er soms iets wat je met bent vergeten te vertellen, mimiko?' zei hij serieus. Hij bleef haar maar aanstaren.

119Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:16 pm

Iris

Iris
Niveau 2

Iris hield haar schouders op, ze hield niet van dit soort gesprekken, dus stond ze op en liep van het kampvuur vandaan. Het begon al frisjes te worden, ze kreeg een rilling over haar rug, Heerlijk, die kou.. ze keek nog even achterom, maar liep verder.

http://xxx--iris.hyves.nl/

120Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:16 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

'Nee niks', zei ze vluchtig en ze stond op. 'Ik geloof dat ik me niet zo goed voel'.

121Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko blies een wolk rook uit haar mond. 'Er is wel IETS. Maar het is niet mijn taak om dat te vertellen.' Met een gemene blik keek ze Mimiko's kant op, terwijl ze verder rookte.

122Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:19 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu stond op en greep mimiko bij haar arm. 'mimiko, ik weet dat je iets achter houd. Ik dacht dat ik jou kon vertrouwen?' zei hij op een nu nog rustige toon. Hij wist het precies wanneer iemand loog, óf wanneer iemand hem iets niet wilde vertellen. 'mimiko vertel het me gewoon.'

123Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:21 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek kwaad naar Miyoko. Mimi zuchte. 'Kom even mee', zei ze schor tegen Kyosu. Ze had geen zin om Miyoko er bij te hebben en al helemaal niet in haar vervelende opmerkingen.

124Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:23 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu zuchtte. 'oke vooruit.' zei hij en liep met mimiko mee.

125Het Haardvuur. - Page 5 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 14, 2009 9:25 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko schraapte haar keel. 'Gister.. tijden het zuipfeest aan het einde van het festival..', begon Mimiko moeilijk. 'Hebben Lune en ik.. ehm', ze maakte wat gebaren met haar vingen en keen naar de grond. 'We waren beide echt stom dronken en ja..', Mimiko kuchte even tussen door. 'We hebben gezoend', zei ze terwijl ze op haar lip beet en naar de grond staarde.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 5 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

Similar topics

-

» Het haardvuur.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum