Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Haardvuur.

+11
Mimiko
Iris
Kyosu
Yumiko
Yuu
Lily
Melissa Chevalier
Seth
Miyoko
Scarlett
Ruşine
15 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Go down  Message [Page 2 of 17]

26Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 9:58 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Thee!" zei Seth dankbaar, terwijl hij zijn blik naar Rusine liet glijden. De warmte likte aan zijn vingers, en hij liet zich achterover in de fauteuil vallen. Misschien was dit zo erg nog niet.

27Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimalchte. 'Mooizo! Ja doe mij ook maar thee,' Ze liep op Rusine af, en hielp haar met de thee. Miyoko pakte 2 kopjes. 'Wil je ook thee?' vroeg ze met een zachte stem, nog zoekend in het kastje.

28Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:07 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde, en pakte de kopjes uit Myikoyokonogwattes haar handen. 'Ik doe het wel,' grijnsde ze gespeeld. Niemand raakt mijn thee aan. Daarna zette ze de drie kopjes (waarvan er eentje voor oma's 70ste verjaardag was, eentje uit london kwam en een andere in de vorm van een beer was) met warm water erin op een dienblad, waar ze ook wat smaakjes op had gekwakt en suiker. Ze zette het op het tafeltje neer en pakte het oma kopje, waar ze een zakje in deed.

29Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:09 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knipperde met haar ogen, en liep haar achterna. Ze ging wat dichter bij seth zitten dan net, en pakte het kopje met de beer er op. Snel keek ze welke smaken er waren, ze nam maar gewoon groene thee. Met het suikelepeltje deed ze 2 grote scheppen suiker in haar thee. Behendig hield ze hem vast, en blies er op. Het was nog veelste heet.

30Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:16 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth blies langzaam de stoom van zijn zoethout thee, en nam voorzichtig een slokje. De warmte brandde door zijn lichaam, en even glimlachte hij vaagjes. Een stel zeer beschamende herinneringen welden in hem op, en meteen begon hij te blozen. Haastig dook hij onder een stel bruine haren, en bleef hij zeer geconcentreerd naar zijn theekopje kijken. Hij zuchtte en liet de beschaamde glimlach langzaam van zijn gezicht glijden. Op zulke momenten wenste hij dat er een Yuu in de buurt was, om hem compleet voor schut te zetten en een rake opmerking te maken op het verkeerde momen. Hij fronste en klemde zijn vingers nog dichter om het theekopje.
"Yuu," mompelde hij bijna onhoorbaar. Hij besefte niet eens dat hij het hardop zei.

31Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:21 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet een aaaaaaw geluid horen toen ze hem Yuu's naam hoorde fluisteren en besloot dat ze hem niet zomaar naast dat kind kon laten zitten, die zo te zien het liefste hem onderkwijlde. Ze pakte het dienblad weer op en zette het terug, waarna ze zich tussen de twee op de bank in propte en naar het haardvuur staarde. Hopelijk wist Seth dat ze wist over Yuu en hem, en anders, nouja, dan zou hij haar ooit nog wel eens bedanken.

32Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Mon Sep 07, 2009 10:33 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth schrok zich een hoedje toen er iemand tegen hem aan plofte, en hij keek verschrikt op, waardoor hete thee op zijn broek klotste. "Aaw!" jammerde hij meteen, maar half beseffend dat het eigenlijk helemaal geen pijn deed. Zijn blik gleed naar beneden, inspecteerde de minieme vlek, en nadat hij besloten had dat het geen levensgevaarlijke consequenties had durfde hij het aan zijn blik weer omhoog te laten glijden.
Stiekem wilde hij dat Yuu er was om te zeggen "Oh, Seth, laat me eens kijken!" Waardoor hij door een ontzettend slecht excuus niet geheel onwillig van zijn broek zou worden ontdaan.
Hij zuchtte en liet zijn achterdochtige blik langzaam vervagen terwijl zijn hoofd alweer naar fijne herinneringen hopte. Zijn ogen gleden weer naar het haardvuur.

33Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 12:15 am

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

((Volgens mij is Seth een beetje obsessed van een bepaald persoon))

Melissa liep haastig door de gangen. Ze had het kamernummer van de persoon ontvangen die ze zocht maar de gangen waren voor haar nog steeds een doolhof en het was onmogelijk om haar doel zonder hulp te bereiken. Een beetje hulpeloos trok ze zomaar een deur open.
Een aangename warmte stroomde haar tegemoet en abrupt bleef ze staan, terwijl ze nieuwsgierig naar binnen keek. Het geluid van knetterend vuur in een warme openhaard lokte haar naar binnen.
Meteen merkte ze op dat ze niet alleen in het kamertje was. Sterker nog, er waren twee gezichten bij die ze herkende.
'Oh, hallo,' zei ze een beetje geschrokken van het feit dat ze buiten Yuu blijkbaar nog meer mensen herkende. Haar blik gleed even naar het derde meisje, dat ze nog nooit had gezien.
Een vriendelijke glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze naar het meisje toe liep. het werd tijd dat ze eens wat nieuwe mensen leerde kennen.
'Hallo, ik ben Melissa. Leuk je te ontmoeten. Wat brengt jou naar zo'n knusse plek als deze?' vroeg ze terwijl ze haar blik over het verschillend meubilair liet glijden. Het zag er absoluut niet uit en was totaal het tegenovergestelde van de sfeer in haar penthouse in Lille.
Haar blik gleed weer naar de twee bekende. Van het meisje herinnerde ze zelfs de naam nog.
Het was Rusine, Yuu's zogenaamde vriendin. De jongen die naast haar zat herkende ze alleen van gezicht. Hij was degene geweest die op de kermis zo heftig had gereageerd op haar verloving met Yuu.
Was dit soms...
Snel ontwaakte Melissa uit haar gedachten. Het was onbeleefd om lang te blijven staan. Ze liep haastig op de jongen af en stak haar hand uit, terwijl ze vriendelijk glimlachte.
'Hallo, kennen wij elkaar?' vroeg ze, Rusine totaal negerend. Ze had geen behoefte aan irritante meisjes die haar plannetjes hopeloos probeerden te bederven.

34Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 3:06 pm

Seth

Seth
Niveau 3

(Indeed What a Face )

Seth keek nogal verstrooid op toen de deur openging. Toen hij zag wie het was, sloeg zijn hart echter over en werd zijn gezicht langzaam witter.
Dat was dat kind dat... Zijn handen begonnen te tintelen en er klotste nog wat thee over de rand van zijn kopje. Op de éen of andere manier had hij meteen het gevoel alsof hij werd aangevallen, al was het misschien alleen al omdat ze hem zo ontzettend intimideerde. Hij keek nogal achterdochtig van haar hand, naar haar gezicht.
Als dat kind dacht nog een kans bij Yuu te hebben, dan.. dan..
Hij stak met priemende oogjes zijn hand uit, en klemde zijn vingers stevig om de hare.
"Seth. Seth Connor."
Hij had veel zin om er "eigendom van en eigenaar van" bij te zeggen, maar hij zweeg en bleef haar achterdochtig aankijken.

35Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 3:57 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine volgde het meisje met een arrogante wenkbrauwopgetrokken blik door de kamer heen, totdat ze voor Seth stilstond. Melissa. Een spottend lachje onderdrukkend schudde ze haar hoofd. Yuu's gonna kill someone.

36Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 4:16 pm

Lily

Lily
Niveau 1

((Can I com in?))

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

37Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 4:21 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

Ja, hij was het. Seth, Yuu's nieuwste lover en de persoon die haar op dit moment het meest in de weg stond om haar doel te bereiken.
'Melissa Chevalier,' zei ze om zichzelf voor te stellen. Haar glimlach stond vast op haar gezicht terwijl ze Seth's hand los liet.
'Jij was toch een vriend van Ryuu Takano? Zou je misschien weten waar hij is? Ik ben naar hem op zoek,' zei ze terwijl ze even een blik op Rusine wierp.
'Hallo Rusine,' zei ze uiteindelijk maar. Haar glimlach verdween als sneeuw voor de zon en ze keek het bruinharige meisje uitdagend aan.
'Long time no see.'

38Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 4:42 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep langzaam en doelloos door de gangen.
Ze wachtte tot ze ergens naar binnen kon gaan, waar het niet druk was, maar wel aangenaam.
Uiteindelijk, na een halfuur dwalen zag ze een deur op een kier staan.
Ze hoorde mensen praten, en het was er warm.
Stilletjes deed ze de deur open en keek wie er waren.
Ze herkende 1 gezicht, en dat was ook de enige persoon die ze echt kende op MHS...
Miyoko...
Lily liep de kamer zo onopvallend mogelijk in en ging naast Miyoko zitten.
Ze staarde in het vuur, dat vrolijk knetterde en brandde.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

39Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 4:53 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte naar het meisje dta Melissa bleek te heten. Ze was zelf te lui om haar hand uit te steken, dus wachtte tot zij het deed. Toen plofte er opeens iemand naast haar, snel keek ze op. 'Lily!' zei ze luid. Met een blije lach gaf ze Lily een knuffel, en aaide even haar rug.

40Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:25 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily glimlachte naar Miyoko, en werd een beetje overrompeld door haar hartelijke ontvangst.
'Ik was laatst op je kamer,'Zei ze langzaam.'En...Toen huilde je...'
Ze streek een haarlok uit haar gezicht.
'Wat..wat was er?'

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

41Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:28 pm

Seth

Seth
Niveau 3

"Geen idee," zei Seth langzaam. Hij wilde eigenlijk doen alsof hij verrekte goed wist waar Yuu was, en het heus niet aan haar neus ging hangen, maar toen hij er even over nadacht had hij echt geen idee waar Yuu was.

42Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:31 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine schonk Melissa een schijnheilig glimlachje. 'Van mij had het nog wel wat langer mogen duren voordat ik je weer zag hoor,' vertelde ze met een lief stemmetje. No way dat ik Yuu ga vertellen dat ze hier is. Echt niet. Echt echt echt niet. Ik wil niet dood.

43Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:40 pm

Melissa Chevalier

Melissa Chevalier
De Derde Macht

'Hm... oké dan. Dan ga ik hem weer verder zoeken. Leuk je weer ontmoet te hebben,' zei ze tegen Seth, waarna ze even vriendelijk glimlachte naar Miyoko. Haar ogen schoten even in een dodelijke blik naar Rusine, waarna ze de ruimte met haastige passen verliet.
Waar zat die klootviool?

44Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:44 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knikte naar Melissa, en glimlachte. Toen richte zich op Lily. 'Eh, ja.. Dat vertel ik nog wel een keer oke?' Ze had nu echt geen zin om over Yumi te praten. Ze had gelukkig al een paar dagen niet meer om haar gehuilt. Wel dacht ze nog elke dag aan haar. Yoko's lip begon te trillen, snel beet ze op haar lip.

45Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:47 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu zweefde in zijn rolstoel door de gangen. Hij had niks te doen en was dus op zoek naar Seth, om zich met hem te kunnen vermaken. Plotseling zag hij een heleboel lange glanzende haren in een kleur roze die hij nog maar één keer eerder had gezien. Hij knipperde verbijsterd met zijn ogen, maar de gedaante was al om de hoek van de gang verdwenen voordat hij haar goed had kunnen aanschouwen.
Een beetje verward van de plotselinge herinneringen die in hem opkwamen zweefde hij zichzelf de kamer in waar de rozeharige gedaante uit was gekomen. Meteen zag hij Seth, en Rusine.
Eindelijk had hij hem gevonden.
'Seth!' riep hij enthousiast terwijl hij vliegensvlug op hem afzweefde, van zijn rolstoel overeind kwam en een kus op zijn mond drukte.
'Ik zocht je net,' zei hij terwijl zijn blik naar Rusine gleed.
'Yo Rus,' zei hij en hij grijnsde even naar haar. Terwijl hij zijn rolstoel naar de hoek van de kamer duwde ging hij naast Seth zitten.
'Vandaag is de transfer student gearriveerd waar Riko me voor waarschuwde. Ik vraag me af wie het zou kunnen zijn,' merkte hij op terwijl hij pijnzend nadacht over alle mensen die hij kende waar hij voor gewaarschuwd moest worden, maar hij kon zo snel op niemand komen.

46Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 5:57 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily zag Miyoko's gezicht.
'Miyoko, sorry'Zei ze snel, met een verontschuldigende blik in haar ogen.'Ik wou je niet van streek maken.'
Ze pakte Miyoko's hand en kneep er zacht in.
'Sorry...'Zei ze nogmaals.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

47Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 6:02 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko glimlachte, en knikte naar Lily. 'Oh, het maakt niet uit hoor.' Ze krabte even aan haar knie, die erg jeukte. Het bleef maar jeuken, dus Miyoko keek er even naar. Haar knie was helemaal dik en rood. Ze trok een pruillipje, terwijl ze bleef krabben.

48Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 6:02 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek Melissa met een triomfantelijk lachje na, maar toen Yuu de kamer in kwam, opende ze haar mond om iets te zeggen. Ze wist er echter niets, en liet haar blik snel naar Seth glijden. Ga jij het hem vertellen, of zal ik het doen? Leek haar blik te zeggen.

49Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 6:05 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily keek even naar Miyoko's been.
'Moet je daar niet mee naar de ziekenzaal?'Vroeg ze, een beetje bezorgd.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

50Het Haardvuur. - Page 2 Empty Re: Het Haardvuur. Tue Sep 08, 2009 6:08 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko grinnikte, en keek naar haar knie. 'Nee joh, het is maar een muggenbult.' Ze stond op. 'Ik eh, ik ga weer guys.' Snel trok ze haar jurkje recht. 'Doeidoei!' ze zwaaide even naar iedereen, en huppelde de deur uit.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 17]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Similar topics

-

» Het haardvuur.

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum