Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Next

Go down  Message [Page 12 of 23]

276Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:57 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko knikte. 'Me 2', zei ze. Ze kee naar de grond. Hte liefst wilde ze hem van alles vragen maar ze durfde niets meer te zeggen.

277Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:00 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik haat ook suikerhartjes..'Lune glimlachten scheef.

278Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:00 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko had behoefte aan een goed gesprek. Ze klopte op de deur van Lune & Mauw. 'Hello hello!' riep ze. Lachend kwam ze binnen.

279Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:05 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune-Chan keek op, 'Hey Miyoko!' zei hij vrolijk. 'Jij kent Mimi-Chan al?' hij wees op Mimi.

280Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:07 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko knuffelde Lune. 'Ja natuurlijk ken ik Mimi-chan!' riep ze vrolijk. Miyoko ging op het bed zitten. 'Ik verveel me a little bit!'

281Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:08 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko keek op en zag het bekende gezicht van Miyoko. 'Mmm ja zo ongeveer', ze had een paar keer een gesprek met haar gehad maar verder niet.

282Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:13 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik ook.. Ik heb al mijn boeke uit en ik ben te lui om naar de bieb te gaan..Ik ben trouwens ook bang voor dat vrouwtje dat daar rondloopt..'
Lune gniffelt. Zijn ogen dwaalde even naar Yoko-Chan,Pwau..Zijn ze groter geworden..?

((Foei Lune-Chan T.T))

283Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:15 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko voelde zich een beetje ongemakkelijk. Ze had graag even met Lune willen praten aangezien hij haar een soort van begreep. Teminste dat gevoel had zij. Maar het meest voor haar gevoelens voor Lune. Maar ja, Mimiko vond Yoko best aardig dus besloot ze het er mee te doen.

284Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:16 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte om Lune. 'Ahah, ja dat ken ik. Ik heb anders nog wel wat childish manga's voor je?' Miyoko glimlachte. 'Hoe gaat het trouwens met mijn vriendje?' en ze knipoogte. Lune-Chan, ahaa mijn vriendje. Never gonna happen, volgens hem. Ayayay.

285Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:24 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko kreeg een brok in haar keel. Vriendje? Hij was toch.. homo?. Mimiko stond op. 'Eeerh, ik denk dat ik moet euhm.. moet gaan', ze wees op de deur en lachte snel. 'Ja.. gaan', mompelde ze. Toen ze weg liep struikelde ze bijna over haar eigen voeten. Daarna liep ze zo snel als ze kon weg.

286Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:26 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko trok een wenkbrauw op. 'Hm, oke. Byee!' Heh, wat deed Mimiko opeens raar? Had ik wat verkeerd gedaan?

287Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:28 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep richting de hal. Dat was wel een fijne plek om alleen te zijn.


((En voor een lekkere ruzie met Mendua >:3 ))

288Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:35 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ehmm..Doei?' Lune keek Mimi-Chan na, en keek toen naar Yoko'Wat had die nou oppeens? Aha..Ja geef op die manga's!' Lune glimlachten

289Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:39 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko grinnikte. 'Ik weet het niet.' Miyoko knikte. 'Ik pak ze wel even!' Snel liep ze weg. Na 10 minuutjes kwam ze terug met een stapel vol manga's. Ze legde ze op het bed neer. 'Die eerste stapel is Cowboy Bebop. Die 2e is Sailor Moon. En die 3e stapel is Naruto.' Miyoko straalde.

(( ik weet niet eens of daar uberhaupt manga's van zijn, maar idc!! Nu wel : D ))

290Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:44 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ah, dankjewel!' Lune pakte een Sailor Moon boekje van de stapel, 'Ziet er..Ehm..Schattig uit..'

291Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:46 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko lachte. 'Het is erg kinderachtig, maar als je het eenmaal leest.. je raakt er aan verslaafd.' Miyoko ging naast Lune zitten, en leunde met haar hoofd op zijn schouder. 'Lune-Chan, hoe gaat het met je?'

292Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:49 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hmm..Wel oke, ik ben alleen een beetje moe, that's all,' Lune bladerden een beetje door het Sailor Moon boekje, terwel hij Yoko een kopje gaf.

((Ik moet gaan =,= Bye Bye))

293Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:54 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kreeg een warm gevoel van binnen. 'Ja, ik ben ook moe.' Miyoko pakte een cowboy bebop manga, en begon te lezen. Nog steeds op Lune-CHan's schouder. 'Oh sorry, ik hoop dat je Japans kan.. Het zijn namelijk alleen maar Japanse manga's.' Miyoko dacht na. 'Ohnee, de Sailor Moon's zijn 2talig. Engels en Japans.' miyoko grinnikte.

(( yeahh me too. Byebyeeee I love you ))

294Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:19 pm

Lune

Lune
Niveau 2

NEW NEW NEW.

Lune ging met zijn handen door zijn haar, Zou dit genoeg zijn... hij keek in zijn tas. Broeken, onderbroeken, hemden, zwemkleding +
handdoek, een vest, wat om te eten, wat manga's. Hij ging alles nog even na. Toen pakte hij zijn tas, en zetten die al bij de deur.

295Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:20 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

Chiyo klopte op de deur. 'Iemand thuiiiiiis?' Ze wou aan iemand, wie dan ook, vragen wat ze precies mee zou moeten nemen.

296Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:22 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja ja.. Ik kom erraan..' mompelden Lune terwel hij de deur open maakte, 'Oh hallo..' hij glimlachten naar Chiyo.

297Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:23 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Hooooi!' zei Chiyo vrolijk. Eindelijk! Een nonchagerijn! 'Mag ik was vragen?'

298Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:24 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Tuurlijk,' zei Lune opgewekt. Hij was in een goed humeur.

299Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:25 pm

Chiyo

Chiyo
Niveau 1

'Kay!' Chiyo glimlachte. 'Voor die schooltrip, you know, heb jij enig idee wat ik moet inpakken?' Ze lachtte even, dit klonk vast heel onnozel.

300Lune's en Mauw's Kamer - Page 12 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 31, 2009 12:27 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Hmm.. Ik heb zwemkleding, shampoo, en twee handdoeken, 5 broeken en nog wat vesten, een jas voor als het koud is, en wat zonnebrand.'
Lune krapte even achter zijn oor, 'Ook heb ik wat boeken enzo..En wat te snoepen.'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 12 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum