Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 7990, de kamer van Yumiko

5 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 11:52 am

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Een normale kamer die, door de verfkunsten van Yumiko, inmiddels helemaal paars met zwart is gemaakt. De badkamer is vrij klein, maar groot genoeg voor een toilet, douche en wastafel. Er staan 2 éénpersoonsbedden in de linker en rechterhoek van de kamer. Verder staan er twee grote linnenkasten, twee nachtkastjes en that's it.


Toegang: Vrije toegang voor Yumiko. Verder kloppen of mee worden genomen.
Minimaal aantal regels: /



Last edited by Yumiko on Thu Aug 20, 2009 8:17 pm; edited 3 times in total

2Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 1:52 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko liep door de gangen met de sleutel die ze zojuist bij de receptie had gehaald. Ah! 7990. Ze opende de deur en zag het wit op haar afkomen. Meteen sloot ze de deur weer van schrik. God damn, een witte kamer. En hopelijk is mijn roommate geen aardling of een wit typje, dan zou een likje verf vast uit den boze zijn voor zo'n kind.

3Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:01 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith wandelde met haar spullen naar de plek waar ze moest zijn. Negenenzeventighonderdennegentig, hmm. Oh, daar is het. Er stond nog een meisje voor de deur. 'Hoi eh, kan ik naar binnen?' zonder te wachten op antwoord opende ze de deur en keek de kamer binnen. 'HUH! Het is wít!'

4Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:04 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko zuchtte. 'En dat is dan ook precies de reden waarom ik buiten en niet binnen sta.' Ze bekeek het meisje. Telekinese, dat zeker. Maar ik weet niet zeker of ze Aardling of Ayaoaan is. 'Ik ben Yumiko, je mag me als je daar behoefte aan hebt ook Yumi noemen. En ik geloof dat wij het gehele schooljaar met elkaar opgescheept zitten.'

5Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:18 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Oh, fijn. 'Nou okay, Yumi, ik heet Lilith. Zie maar wat je er van wilt maken.' zei Lilith (doooh). 'Gatver, wit is zó saai en het is veel te fel. Oh, en het is lelijk.' zei ze chagrijnig. Pff, ik ga wel verf kopen ofzo, djeeez.

6Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:22 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Zeg, mevrouw arrogant. Ik hoef niet zo'n toon aan te horen van iemand, en zéker niet van jou. En als je niet normaal kunt doen, dan zoek je maar een kamer gezellig samen met een of ander aards raar wicht.' Yumiko had er een enorme hekel aan als mensen neerbuigend naar haar deden, of als er een sprankeltje arrogantie te vinden was in een zin.

7Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:29 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

'Oh, misschien zít ik ook wel liever met iemand anders op een kamer. Met dat groene-haar-kind bijvoorbeeld. Ik laat me door niemand commanderen, dat je het weet.' zei Lilith fel in de verdediging (ofzo? XD). Zo beeindigde ze de discussie en liep verder, nogsteeds geërgerd.

8Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:32 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko liep achter haar aan en greep haar bij de schouder. 'Ten eerste: ik commandeer je niet, ik verzoek je iets op een niet zo vriendelijke manier. En ten tweede: wen er maar aan dat je niet meer Mevrouw ik-krijg-alles-wat-ik-wil-als-ik-knipper-met-mijn-ogen bent. Welcome to the real world, hóney.'

(( dat honey is zegmaar met spottende toon ))

9Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 2:53 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

(( ja ik weet wat voor een toon je bedoelt hahah, als ik nu honey had geheten omfg. XD ))


Gatver, het zit ook allemaal weer goed tegen. Een lelijke kamer met een stom kind die een eng wapen bij zich draagt.. bah. 'Okay.' zei Lilith kortaf. Het ene oor d'r in en het andere eruit, zo doet ze wel vaker. Werkt wel.. soms.

10Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:02 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Goody-goody.' zei ze waarna ze de kamer inliep. Dat wit moet echt weg. Zo snel mogelijk pakte ze haar kleding, vooral jurken, uit en hing ze het in de linnenkast. Haar zwaard ging in de houder naast haar bed en de rest van haar troep gooide ze in haar nachtkastje of zette ze erop. Nu snel verf halen.

11Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:14 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith was de kamer uit nadat ze alles in de kast had gedaan. Ze is er dus niet!


(( moest 2 regels ))



Last edited by Lilith on Tue Aug 18, 2009 3:39 pm; edited 1 time in total

12Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:37 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko was terug van het verf en de onbedoelde spullen halen en begon alles wat tegen een muur aanstond naar het midden te verschuiven. De bedden gingen nog wel, die waren niet al te zwaar, maar de kasten waren een ander verhaal. Bijna al haar kracht was ervoor nodig en na het verschuiven moest ze dan ook even uitrusten. Gelukkig was de vloer van donker hout, en niet wit tapijt of iets. Ze pakte de paarse pot verf en begon de muur waar de bedden tegenaan stonden te verven in de mooie, paarse kleur. De muur ernaast verfde ze ook paars en de overgebleven muren, 2 dus, verfde ze zwart. Na een uurtje of 2 was het werk al gedaan. Met de zilveren verf wist ze even niks. Of wacht.. Ze doopte haar vinger in de verf en schreef aan haar kant, net boven de rand van haar bed, heel klein met sierlijke letters Yumiko op de muur. 'En klaar.' zei ze tevreden. Ze pakte een boek en begon te lezen. Het duurde nog wel even voor alles droog was en ze alles terug kon zetten op de oude plek.

13Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Een uurtje of wat later was de verf eindelijk droog, en begon het enorme sjouwwerk weer. Eerst de kasten, daarna de bedden en de nachtkastjes. Maar het resultaat mocht er zeker weten zijn. Oh, alleen de dekbedovertrekken nog. De paars met zwarte dekbedden, die 2 voor de prijs van 1 waren, deed ze om het dekbed van haarzelf, en ook om die van Lilith. Daarna de kussenslopen die beiden zwart waren, en toen was alles helemaal naar wens. Tenminste, voor Yumiko. Of Lilith het leuk zou vinden wist ze niet zeker, maar ze was een Telekinese Ayaoaan, dus dat zal wel oké wezen.

14Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:48 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith stak de sleutel in het slot. 'Ik kom binnen!' zei ze, het kon natuurlijk best wel zijn dat haar kamergenoot zich een scheur kon schrikken als ze binnenkwam. En ja, Lilith zegt gewoon altijd wanneer ze binnenkomt. 'WOW!' bracht ze hoog uit, inplaats van een lelijke witte muur ineens.. paars en zwart. 'Eh, wie heeft dit zo gemaakt?!' vroeg Lilith. Ze stond versteld, wie was er zo lief om het allemaal zo mooi te maken?!

15Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:51 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko draaide zich om en zag haar roommate, Lily of Lizzy of hoe the hell ze ook alweer heette. 'Wij twee zijn de enige met een sleutel. So I guess it was me?' Triomfantelijk keek ze nog eens naar de donkere, maar mooie kamer. Good job.

16Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:55 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

'Okay, het is echt fantastisch! Het is echt, mooi!' Lilith wist niet wat ze moest uitbrengen. Dit was meer dan 100000 keer beter dan die witte muren. Ze keek rond. 'En dat heb je in zó'n korte tijd gedaan?!'

17Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 3:56 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Nou, nou.. korte tijd. Ik ben er toch wel een paar uur mee bezig geweest. Oh, ik weet niet of het al helemaal droog is so hands off please.' zei ze. 'Oh, en de dekbedden waren twee voor de prijs van een dus ja, heb jij er ook eentje.'

18Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 4:07 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith wou Yumiko wel een dikke knuffel geven, maar misschien was dat niet zo'n goed idee.. hahah straks dacht ze dat ze lesbi was en dat zou een foute indruk zijn. 'Ik ben je echt zó dankbaar, sorry van eerder hè..' zei Lilith wachtend op een antwoord terug terwijl ze nog even rondkeek. Dit is echt afadsgads super!

19Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 4:20 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Is al goed.' Yumiko wees naar haar zwaard wat in de houder naast haar bed staat. 'Touch it and you'll die.' Yumiko meende het serieus, haar zwaard betekende heel veel voor haar, doordat ze het heeft gekregen van haar oma, die inmiddels overleden is.

20Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 9:42 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

'Oh, okay. Heb je die al je hele leven dan, of ooit gekregen?' Lilith keek naar het zwaard.

21Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 9:59 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Erfstuk van mijn oma.' zei ze, waarna ze het zwaard pakte. 'Raak het één maal verkeerd aan en je hebt een snede die dieper is dan je je kunt voorstellen. Het is een magisch zwaard. Alleen bruikbaar voor het persoon waarvoor het is bedoeld. Voor ieder ander kan het dodelijk zijn.' Yumiko ging met haar vinger over het zwaard heen. Alleen zij kon het doen, anders zou je vinger eraf liggen.

22Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 10:32 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

Lilith keek met grote ogen naar Yumiko's vinger. Ze kon amper wat uitbrengen. Geen druppeltje bloed, niks niet. Ze schudde haar hoofd. 'Brr, is hij ooit wel eens gestolen?'

23Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 10:34 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ja.' antwoordde ze. 'Een inbreker probeerde hem te stelen een paar jaar geleden.'



Last edited by Yumiko on Wed Aug 19, 2009 12:01 pm; edited 2 times in total

24Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 10:48 pm

Lilith

Lilith
Niveau 1

'Oh eh.. ik voel hem al aankomen: hij's zeker hartstikke dood? Of hij mist iets..' vroeg/zei Lilith. Wat een enge gedachte, al dat bloed wat druppelt, ieuwie!

((bah ik denk enge dingen nu D:))

25Kamer 7990, de kamer van Yumiko Empty Re: Kamer 7990, de kamer van Yumiko Tue Aug 18, 2009 10:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Je eerste optie.' merkte Yumiko grijzend op. De eikel had het verdiend, niks mis mee dus. 'Voelen?' vroeg ze grijnzend toen ze het zwaard richting Lilith stak.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum