Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Next

Go down  Message [Page 7 of 23]

151Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:48 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ohh appel-Loly's!' Lune pakten een appel lolly van Mauw's bed, 'Die vind Piet denk ik ook wel lekker!' hij renden naar de badkamer om de kakkerlak op te pakken.
"Jij mag op mijn bed Piet.;

152Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:49 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar de Sake "Sorry ik heb m`n eigen drankje" hij pakte de vodka fles en mengde die met een pak dubbelfris.
"Maar die lolly's zien er lekker uit" hij pakte een lolly.

153Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:51 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune likte de lolly af, 'Deze zijn heerlijk..' mompelden hij zacht.

154Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:52 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek met opgetrokken wenkbrauw naar Mauw. Ze draaide naast haar slaap. 'Is Lune-Chan wel helemaal lekker? En wat is er met zijn háár?' vroeg ze met een lach. Zelf zette ze het eerste flesje sake aan haar mond, en dronk het met 1 slok weg. Miyoko bewoog haar hoofd heen en weer. 'Iee.'

155Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:55 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Miyoko "Hoezo het zit toch gewoon goed? en doet hij raar dan" zijn uitdrukking was een beetje vaag terwijl hij de lolly in z`n mond stopte "Bedankt voor de lolly trouwens..."

156Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:56 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko keek Mauw aan. 'Het is rood. Hij praat met een kakkerlak, die Piet heet?' Miyoko schaterlachde. 'Maar dat maakt verder niet uit.' Miyoko ging op bed zitten en bekeek Mauw. Leuke jongen.

157Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:56 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Whooeeii!' Lune had Piet de kakkerlak opgepakt en aaide die. 'Hijs zo lieff..'

((Hij heeft denk ik iets gesnoven xD))

158Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:58 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko liep op Lune af, en pakte zijn gezicht vast. Ze keek recht in zijn ogen, die een beetje vreemd stonden. 'Lune. Wat heb jij gedaan jongeman.' en ze gaf hem een vluchtig kusje op zijn lippen.

((DAMN IK MOET GAAN O_O ik ga Gee leren via iDace, cya later guys. En piet ook :E ))

159Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Mon Aug 24, 2009 9:58 pm

Gast


Guest

"Praat hij met Piet? hoe kan dat nauw....Piet zegt nooit wat interesants..." hij keek naar Miyoko en zuchte "Nu begin ik inderdaad te twijfelen...maar over zijn haar...this best leuk toch?" In Rusland liep de helft van de mensen met rood haar rond.
Hij zag haar vluchtig haar lippen op dezijne drukken en voelde even een raar gevoel onderin zijn maag, wat was dat....waarom was het daar...

160Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:33 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Op de kermis kreeg ik wat snoepjes van een man.. Die heb ik even uitgeprobeeerrtt..Daar is toch niks mis mee?' Lune-Chan sprong op,
En wikkelden de handdoek van zijn hoofd af. Hij liep naar de badkamer om de laatste restjes rode-verf erruit te spoelen. 'Weer zo goed, als
blond.'

161Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:39 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek Lune even droogjes na "...Kreeg je snoep van een onbekende kerel...en die probeer je dan ook nog?"
nog steeds was het rare gevoel daar in zijn maag maar wat was het hij had zich nog nooit zo gevoeld en waarom voelde hij zich zo...
normaal begreep hij altijd iedereen maar nu begreep hij zichzelf niet eens....

162Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ze zagen er gewoon lekker uit en ik had honger.' Lune pakten een kam, en begon te kammen. 'En die man die keek zo zielig, dus ik kon
het gewoon niet laten.'

163Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:45 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek hem nog droger aan "Dude je had wel vergiftigd kunnen zijn.....je kan nog steeds vergiftigd zijn..."

164Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:46 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik ben al vergiftigt!' riep Lune vrolijk, hij dacht dromerig terug aan Kyosu bij de kermis.

165Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 12:51 pm

Gast


Guest

Marauwdon sprong overeind "Serieus!? gaat het wel goed met je dan!?".....hij stond even versteld van zijn eigen actie en ging maar weer droog zitten om vervolgens het flesje vodka leeg te atten.

166Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 3:24 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek Mauw even raar aan, 'Beter kan niet Mauw-Chama..'

167Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 3:46 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek even droogjes naar de grond en stond toen op "...Lune......laat maar" hij gritste een handdoek en zijn mp3 uit een kastje en zuchte "Ik ga even douche..."
Hij keek Lune nog even kort aan met zijn veel te blauwe ogen, wat had hij willen zeggen....

168Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 3:51 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek even op, 'Oke is goed..' hij ging languit op zijn bed liggen met zijn handen onder zijn hoofd en keek naar het plafond.

169Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 3:53 pm

Gast


Guest

Mauw liep rustig de badkamer in ((aangezien er geen heren badkamer is is er nu één in hun kamer XD)) en stapte met kleren en al onder de douche, hij draaide de kraan op koud en bleef rustig naar de muur staren.
Wat in hemels naam ging er in zijn hoofd rond hij begreep er niks van, niks was meer logisch.

170Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 3:59 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune keek naar het plafond, en realiseerde oppeens dat hij moest plassen. 'Mauw-Chama..Ben je bijna klaar..?' hij klopte op de badkamer deur
die oppeens open ging, Lune werd helemaal rood. En trok snel de deur van de badkamer weer dicht. ((Douche Gordijntjes zijn zo Pasë -En mijn
trauma's doen het nogsteeds niet goed.-.)) 'Sorry Mauw-Chama!'

171Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 4:01 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek droog naar de deur "Ik heb m`n kleren nog aan hoor....." hij was alleen maar zeiknat meer was er niet echt te zien maar ok....
hij draaide de kraan uit en stapte eronder vandaan het koude water nog steeds in z`n kleren.

172Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 4:08 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Huh wat echtwaar?' Lune beed op zijn lip, Ik dacht toch echt..Of ben ik..Door die pilletjes..

173Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 4:10 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam zeiknat de badkamer uit en het water drupte rustig op de vloer "O..euhm...dat dweil ik zometeen wel weer op....zeg gaat het wel met je?"
Hij keek Lune rustig aan.

174Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 4:16 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Uhmm.. Ja..' Lune keek Mauw nog een keer aan, 'Waarom douche je met je kleren aan..Niet dat dat mij zoveel boeit maar alsnog..'

175Lune's en Mauw's Kamer - Page 7 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Tue Aug 25, 2009 4:17 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar z`n kleren en zuchte "Geen idee...had er zin in denk ik..." niks was meer logisch sinds gister avond...

Sponsored content



Back to top  Message [Page 7 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum