Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Lune's en Mauw's Kamer

+3
Iris
Miyoko
Lune
7 posters

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Next

Go down  Message [Page 11 of 23]

251Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon lachte droogjes "Nee gelukkig niet, hoe zou jij denken als je een super rijke vrouw tegen komt en geld wilt wat zou je dan doen??" hij warmde zijn handen af en toe even op "En waarom natuurlijk"

252Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:41 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Een rijke vrouw..Wat is dit voor onzin!' Lune wou kwaat de doek van zijn hoofd afrukken. Toch dacht hij even over de vraag na, 'Ik zou..
Ik weet het niet.' zei hij na een tijdje nadenken.

253Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Thu Aug 27, 2009 9:45 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte droogjes "En daar zit je writers block...."

254Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Fri Aug 28, 2009 12:15 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Als ik verlieft zou zijn op een ander, dan zou ik nooit met haar gaan. maar..Als ik geen ander had, dan zou ik natuurlijk met haar naar bed gaan,
al was het maar omdat ik in geldnood zat.' Lune zocht met zijn hand naar zijn schrijfblok, 'Ik denk dat iederreen dat zou doen.'

255Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Fri Aug 28, 2009 12:17 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte "Precies en zo ben je uit je writers block... je moet het alleen nog een beetje opfleuren..." hij ging op z`n bed liggen.

256Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Fri Aug 28, 2009 12:30 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ja, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan..' Lune keek naar het schrijfblok.

257Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Fri Aug 28, 2009 12:42 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Yoko klopte op de duur. 'Aai, Lune-Chan! Mag ik binnenkomen?' riep ze. Verveelde wiebelde ze op haar benen. Ze keek op haar iPhone, en zette epi 3 aan van Bleach. 'Kaze ni omoi wo tsuki ni negai wo. Chikara aru kagiri ikiteikunda kyou mo.' mompelde ze.

258Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sat Aug 29, 2009 9:31 pm

Gast


Guest

--New--

Marauwdon liep droogjes zijn kamer binnen in zijn mega konijnen pak en ging op zijn bed zitten om vervolgens naar het plafond te staren.

259Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sat Aug 29, 2009 11:04 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Lune kwam Mauw's en zijn kamer binnen, hij draaide de deur op Slot en liep naar binnen. 'Hallow Mauw-
Chama,' zei hij vrolijk terwel hij naar de kast liep om makkelijk zittende kleding te pakken. '

260Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:48 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam de gang oplopen en schoof een briefje onder de deur;

Lieve Lune,
Ik vond het heel lullig voor je dat je geen date hebt, ik hoop dat je nog een beetje kan lachen. Jammer dat je gay bent, anders had ik je zo gebekt. Haha, maar je stuurt me toch wel een kaartje terug, hé? Dat zou ik heel lief vinden. Maarja, je bent altijd al lief geweest, vooral bij het duel. Pardon, ik wou alleen maar zeggen..

I would have nice days with me

Dikke Zoen,
Iris I love you

http://xxx--iris.hyves.nl/

261Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 9:51 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko besloot naar Lune te gaan, misschien was bij hem iets van troost. Toen ze vlak bij zijn kamer was zag ze Iris. Wat doet zij hier?, dacht Mimiko terwijl ze onbewust een bijna vies gezicht trok.

262Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 10:05 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris kwam in de gang MimiokoChan tegen, ze stopte met lopen, 'Heeee, Mimioko was het toch?' zei ze met een glimlach.

http://xxx--iris.hyves.nl/

263Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 10:10 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Wat the.. , Mimiko keek haar raar aan. 'Eehm, ja.', zei ze met een nep lachje. Waarom praat ze in godsnaam tegen mij? Gister keek ze me nog aan alsof ik een of andere rat was?

264Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 10:38 am

Iris

Iris
Niveau 2

Iris zag haar verbaasd kijken, Man, die haat mij ofzo.. ze zag ook wel dat ze het niet meende, dus ze liep stijf weg.

http://xxx--iris.hyves.nl/

265Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 11:57 am

Gast


Guest

Marauwdon draaide zich met een oogverblindende smile om naar Lune "Halleuw leuke valentijns acties?...."
Hij kwam half overeind in zijn konijnen pak en keek hem vrolijk aan, hij had geen zin meer in al die negatieve en drama dingen en was van plan de hele wereld vrolijk te maken door alleen maar te smilen en te luisteren......

266Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 11:57 am

Itachi

Itachi
Niveau 1

(( Lees het briefje Razz ))
(( Lees het briefje! ))

267Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:25 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Ja Lune, lezen XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

268Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:25 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Ja Lune, lezen XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

269Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:27 pm

Lune

Lune
Niveau 2

*New!

Lune bleef heel lang naar het briefje staren, het was nog niet tot hem doorgedrongen. Hij had een valentijns kaart gekregen, van Iris. Hij kon
de bigsmile niet van zijn gezicht afhalen. Hij moest toch toegeven dat Iris eigenlijk wel een heel leuk meisje was..

270Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:29 pm

Iris

Iris
Niveau 2

(( Verander dat Iris maar in Laura Razz ))
(( Nee, geintje, maar thanks XD ))

http://xxx--iris.hyves.nl/

271Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:33 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep verder en klopte aan bij Lune. 'Hallo?, ik ben het Mimi', zei ze en ze wachte.

272Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:34 pm

Lune

Lune
Niveau 2

((Ok dan =D))

'Lune moest toegeven dat Laura wel een leuk meisje was...'

Lune keek op, en herkende Mimi-Chans stem. 'Hea! Mimi kom binnen!' hij blies snel een lok haar uit zijn gezicht. En liep toen naar de deur.

273Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:36 pm

Itachi

Itachi
Niveau 1

(( Jeeee, super Laura XD ))

274Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:40 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko gaf hem een knuffel, meer durfde ze ook niet te doen aangezien het feit erwas dar hij homo was, helaas. Mimiko liep naar binnen en plofde neer op zijn bed. Ze zuchte nog even diep, 'Wat een valentijn he?', zei met een sarcastisch lachje.

275Lune's en Mauw's Kamer - Page 11 Empty Re: Lune's en Mauw's Kamer Sun Aug 30, 2009 8:47 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik haat valentijn..' verzuchte Lune terwel hij naast haar op het bed ging zitten.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 11 of 23]

Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum