Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

De grot in het bos

3 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

26De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:27 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'L-lekker los gaan?' vroeg ze met nogal grote ogen. Wat bedoelt ie daar mee? Toch niet.. nee joh gekkie dat vast niet.

27De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:29 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick grijnsde. Eigenlijk baalde hij alweer dat hij het gezegd had, maar ach.. waarom niet? "Ja. Wat je maar wilt. Ik heb toch niets meer wat me lief is dus ik kan het me veroorloven."

28De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:31 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Aha. Well.. you may take the first step.' zei ze met een klein grijnsje op haar gezicht. Al was hij een tijdje uit beeld geweest, hij bleef even cute als eerst.

29De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:32 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick leunde iets naar haar toe, maar ging toen weer normaal zitten."Hmm. nee. Graag of niet, hè?" hij keek haar met twinkelende oogjes aan.

30De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:34 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Even kreeg ze de neiging om zich als een tijger op haar prooi te storten, maar ze besloot dat het beter iets subtieler kon. Yumiko bracht haar gezicht vlakbij het zijne, keek hem even aan, en plantte daarna haar lippen op de zijne. Ze voelden warm aan. Logisch, hij had immers warmte en vuur.

31De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:35 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick zoende terug. Geen vuurwerk, zoals bij Rusine. Geen vlinders in zijn buik. Gewoon een avontuurtje dat geheim moest blijven. Weggestopt in een doos, hierna.

32De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:37 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Al snel waadde haar hand zich onder zijn shirt. Zijn wasbord had hij nog steeds, thank god. Anders had hij een stuk minder leuk geweest.

33De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:39 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((hypocriet))

34De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:41 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

(( bij jou is het serieus Very Happy))
Nick voelde haar koude hand op zijn warme huid. Hij leunde even naar achter, en keek haar langdurig aan. Toen trok hij haar tegen zich aan.

35De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:43 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Op Yumiko's gezicht ontstond een kleine, speelse grijns terwijl haar vingers speelden met de rits van Nicholas' broek terwijl ze haar lippen over zijn nek liet glijden.

(( ach soms moet je je gewoon even kunnen vermaken Very Happy ))

36De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:47 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

((Tss, Rusine dacht in het begin tenminste nog even heel schuldgevoelig aan Nicholas. En wiens idee was het adoreren van zijn sixpack?))

Rusine huppelde heel vrolijk door het bos, totdat ze een grot zag. Nieuwsgierig liep ze erheen, maar ze wachte nog evne met naar binnen gaan totdat Nicholas en Yumiko het goede moment voor haar om naar binnen te gaan hadden gecreeerd.

37De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:48 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

(( JA DAAAAAAAAAAG YVET XD ))

38De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:49 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick's vingers streken langs haar kaak, en buiten hoorde hij voetstappen. HIj reageerde er niet op, en liet Yumiko haar gang gaan met haar vingers en zijn rits. Zijn andere hand streek over haar rug.

39De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:50 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Behendig liet ze Nicholas' broek op de grond vallen. De voetstappen buiten hoorde ze niet eens. Zijn shirt was ook een koud kunstje om uit te krijgen. (( of overhemd dunno maak er wat van ))

40De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 9:58 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick stopte."Weet je het zeker?" Hij probeerde de voetstappen te horen, maar hoorde niets meer. Ze waren vast al weer verder gewandeld.

41De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 10:00 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte met een klein glimlachje erbij. Wilt ie nu ineens terugkrabbelen?


(( oke ik moet gaaaaaaaan bye ))

42De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 10:02 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liep nieuwsgierig de grot in, waar ze zich halfdood schrok toen ze Yumiko en Nicholas in deze staat aantrof. Maar ze herstelde zich snel. 'Goh, jij bent ook snel overal overheen,' merkte ze met een spoortje van walging in haar stem op terwijl ze schaamteloos naar het geweldige sixpack van Nicholas bleef kijken. Yumiko schonk ze geen aandacht aan.

43De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 10:06 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

nick sprong op."Godver. Je komt wel op het goede moment zeg," mompelde hij."Rusine, het lijkt misschien.. maar dat is het niet. Ik.. het... shit." Hij slikte."Oké. Ik voelde me redelijk depressief en besloot toen dat ik jou wou vergeten, dus besloot ik dat ik maar een avontuurtje met Yumi zou beleven. Maar.. het is zonder gevoelens. En jezus hier klets ik me niet een twee drie uit, zeker?"

44De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Sun Sep 27, 2009 10:15 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek hem op haar achteloze manier aan. Daarna schudde ze haar hoofd. 'Trek wat aan, dan moeten we daarna even praten,' besloot ze, naar zijn kleren op de grond knikkend. Het maakte haar niet uit dat hij er zo bij stond, leuk uitzicht, maar ze kon niet serieus met hem praten als hij er zo bij stond. Niet dat ze persee serieus hoefde te praten. Nicholas moest gewoon begrijpen wat er tussen haar en Scorpio was en dat ze zich absoluut niet intereseerde voor wat hij deed met andere meisjes. Dat doe je wel. Mokkend gaf ze haar gedachtes gelijk. Het was gewoon niet leuk om je ex met de persoon die je het meest haat te zien.

45De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 6:10 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko rolde met haar ogen. Jeej precies nu. Ze stond op van haar plek dicht tegen Nicholas aan en teleporteerde zichzelf daarna naar buiten. Dat was maar een meter of twee, dus dat lukte nog wel.

46De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 8:45 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick trok zijn kleding aan en keek Rusine aan."Ja?" vroeg hij, alsof er niets gebeurt was.

47De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 8:48 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek hem even bestuderend aan, waarna ze haar blik naar de grond wende en er op ging zitten. Ze liet haar blik weer naar Nicholas terug gaan, die nu een behoorlijk stuk boven haar uit stak. 'Waarom zou het mij interesseren wat jij met Yumiko doet?' vroeg ze hem uiteindelijk maar heel recht toe recht aan.

48De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 9:09 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick was van zijn stuk gebracht. Hij ging voor haar zitten, en begon te praten."Jij wou praten? Ik niet? Ik verontschuldigde me alleen voor het feit dat het leek alsof ik al over je heen was." Hij slikte.

49De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 9:12 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine keek hem even verbaasd aan. 'Maar.. ben je... nog niet over mij.. heen.. dan?' vroeg ze hem hakkelend. Dit antwoord was wel het laatste dat ze had verwacht. Snel liet ze haar blik van zijn gezicht naar de rotsige grond onder haar glijden.

50De grot in het bos - Page 2 Empty Re: De grot in het bos Mon Sep 28, 2009 10:11 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick kleurde rood."Natuurlijk ben ik dat wel. Wie zegt dat dat niet zo is?" hij deed net alsof hij niets raars gezegd had en staarde naar de steentjes om zijn voeten.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum