Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Grot achter De Waterval~

+3
Miyoko
Ruşine
Scorpio
7 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Grot achter De Waterval~ Empty Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:12 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Achter De Waterval is er een klein grotje waar bijna niemand vanaf weet. Als je naar de grot wilt, moet je wel door de waterval heen lopen (zoals je ziet in films, copycat muwha). Je kunt mensen vanuit de grot wel zien, maar ZZZIIIJJJJ (kijk wanne, ZIJ!!!) jullie niet.

Toegang: Vrij, maar aan het begin alleen even Scorpio&Rusine! Very Happy
Personen: Niet meer dan 4!



Last edited by Scorpio on Thu Aug 27, 2009 2:12 pm; edited 1 time in total

2Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:17 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine volgde Scorpio over het schoolterrein, maar een plek waar ze nog niet was geweest. Ze hoorde water stromen, maar zag nog niets tussen de beomn door.

3Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:17 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( loelie, gosh! niet hun, maar zij!! ))

4Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:23 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

((haha, sorry ik maak echt miljoenen typfouten XD gehandicapte typfouten :c EN WIE BEN JIJ?! HILDE? XDDD))

Toen Scorpio het plekje eindelijk had gevonden was hij opgelucht dat er nog geen mensen waren. 'Let's go .. but you're gonna get kinda wet,' zei Scorpio en trok haar mee naar het randje van de rivier waar de waterval naar beneden stroomde. Toen hij daar stond wachtte hij enkele seconden voordat hij Rusine door de waterval de grot in trok.

5Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:25 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine liet een heel vrouwelijk gilletje horen toen ze door de waterval heen getrokken werd. Toen ze weer onder het gordijn van water heen was, was ze drijfnat en hapte ze naar adem. 'Sorry,' mompelde ze beschaamd vanwege het gilletje. Daarna keek ze om zich heen. Ze stonden in een donkere grot, en het licht dat door het watergordijn heen viel maakte een griezelig patroon op de vloer. Maar het was wel mooi. 'Whow.'

6Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:26 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy was zonder enige andere reden naar de waterval gelopen. Ze zag niemand en bleef even rustig kijken om zich heen. Ze zocht een rustig plekje en zo te zien was dit dat plekje. De waterval zag er schitterend uit.



((ja wat loelie trok yvet al in de grot dus ik zie jullie niet =]]]]]))

7Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:31 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio grijnsde even en schudde wat water uit zijn haar. Hij was zeiknat. 'Impressed?' vroeg hij vervolgens en liet zijn ogen op Rusine's gezicht rusten.

8Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:34 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde naar hem en kamde met haar vingers het water uit haar haren. 'Het is prachtig,' mompelde ze, duidelijk onder de indruk, tewijl haar blik weer naar het constant bewegende patroon van licht op de vloer gleed. Een beetje onhandig kneep ze de rand van haar jurkje uit.

((yay, rusine is echt zo iemand die elke dag een ander leuk jurkje aan heeft ;D))

9Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:38 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

(( ahh noes. ik ben wanne D: ?? ))

10Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:38 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio glimlachte tevreden en schudde nog een keer wat water uit zijn haar. 'Sorry dat ik eh, ja dat je nat bent.' mompelde Scorpio en ging vervolgens op de grond zitten.

11Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:40 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine haalde haar schouders op. 'Dat droogt wel weer, hoop ik,' lachte ze, waarna ze naast Scorpio ging zitten. 'Hoe ben je hier nou weer op gekomen?' vroeg ze hem, na enkele minuten stilte.

12Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:50 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio bleef naar buiten staren, en antwoordde na enkele seconden. 'Mhh, ik hoorde wat verderop een waterval dus kwam ik .. en ik checkte of het nog een grot had, lucky me.' Hij schopte zijn schoenen uit voordat hij verder ging, 'Ik heb het eerlijk gezegd van films, dus sinds mijn 14e heb ik altijd gecheckt voor grotten en dit is de 2e keer dat ik een grot achter een waterval heb gevonden,' Scorpio's gedetailleerde antwoord verbaasde hem zelfs, maar het was er uit voordat hij erbij nadacht. Hij beet op zijn lip en bleef naar buiten staren.

13Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 1:53 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine lachte hardop met haar heldere en vrolijke lach. Niet dat ze de jongen uitlachte, maar het was gewoon nogal grappig. Toen volgde ze zijn blik naar buiten. Door het water heen kon ze zien dat er iemand bij de waterval aangekomen was, maar die leek hen niet te zien. 'Kan je van buiten ook naar binnen kijken?' vroeg ze verbaasd.

14Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 2:01 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio schudde gelijk zijn hoofd, 'Nee, dat is het leuke ..' zei hij koeltjes en bleef naar buiten staren. 'Veel denken daarom dat er niks achter zit.' voegde hij er gelijk aan toe.

15Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 2:23 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine kreeg een gemeen glimlachje rond ahar mond, maar ze schudde haar hoofd en het verdween in een gewoon glimlachje. Nee, ze wilde deze plek niet verraden, al zou het wel erg grappig zijn als de persoon die daar was ineens uit het niets energiebollen op zich af zou krijgen..

16Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 4:53 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek even naar Rusine en ving nog maar net haar gemene glimlachje, hij staarde weer naar buiten en zag daar een figuur rondlopen. 'Het is niet verboden buiten iets met je specialiteit te doen eh?' vroeg hij ter bevestiging, niet dat het nodig was want als het verboden was zou het hem niet veel schelen en zou hij het gewoon doen.

17Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 4:55 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine grijnsde. Hij had het dus gezien. 'Natuurlijk is het verboden,' begon ze op een strenge toon, 'maar daar laat een beetje Ayaoaan zich toch niet door afschrikken, of wat?' vervolgde ze, op een uitdagende toon.

18Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 4:58 pm

Lucy

Lucy
Niveau 1

Lucy liep rustig richting de waterval en staarde naar het water. het stromende water overstemde al het geluid om haar heen. Zelfs haar eigen gedachte was moeilijk om te horen door het water en zijn geluid.

19Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:01 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Of course not,' antwoordde Scorpio gelijk met een grijns en begon met het vormen van een sneeuwbol. Hij zou hem echter hard genoeg maken zodat het rechts door het water heen kon gaan.

20Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:05 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine vroeg zich allereerst af hoe de persoon buiten zou reageren, maar toen bekroop een nieuw idee haar. Hoe zou Scorpio reageren als zijn sneeuwbal gewoon heel langzaam door de lucht vliegt en uiteindelijk in zijn gezicht terecht komt?

21Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:09 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Na heel wat seconden keek hij tevreden naar zijn sneeuwbol en concentreerde zich hard om hem nu door het water heen te laten schieten (oh god wat ben ik hier slecht in XD) 'There he goes ..' fluisterde hij, en liet hem gaan .. richting het figuur dat buiten stond ofzo jezus haha.

22Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:10 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine, die hier heel gefixeerd op stond te wachten, schakelde meteen haar materiele beheersing in, hopend dat een magische sneeuwbal onder materie zou vallen, en probeerde het ding in haar greep te krijgen. Dit lukte wonder boven wonder, en met haar volle aandacht liet ze hem door de grot vliegen.

23Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:19 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

Scorpio keek verschrikt op toen zijn sneeuwbol opeens door de grot heen begon te vliegen en keek toen Rusine aan. Toen pas zag hij dat Rusine daar gefixeerd mee bezig was en begon breed te grijnzen. 'Jezus, ik schrik me dood Rusine.'

24Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:20 pm

Ruşine

Ruşine
Niveau 3

Rusine gaf geen antwoord, maar hoorde Scorpio wel praten. Hij was dus afgeleid.. Met hetzelfde gemene grijnsje als een aantal minuten geleden stuurde ze de sneeuwbal in een rotvaard naar de jongen af en liet hem boven zijn hoofd vallen. 'Dat moest ook,' lachte ze.

25Grot achter De Waterval~ Empty Re: Grot achter De Waterval~ Thu Aug 27, 2009 5:28 pm

Scorpio

Scorpio
Niveau 2

'Ha, since when did I turn into the victim .. weren't we suppose to attack her,' zei hij op een zielige toon en trok voor de grap een pruillip terwijl hij naar buiten wenkte. Hij schudde de sneeuw uit zijn haar (geen idee of het eigenlijk wel sneeuw is ofzo XDD) en begon weer breed te grijnzen.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum