Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Het Labyrint

+5
Shayla
Mimiko
Mido
Lune
Terra
9 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Go down  Message [Page 2 of 14]

26Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:10 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Eigenlijk wilde ik dat aan jou vragen, aangezien je in een labyrint bent.' Even was ze stil en moest in zichzelf lachen. 'Ik zelf zit er ook in, maar ik zit in een ander paket dan jij.' Zei ze lachend. Het verschil was dat Shayla niet kon verdwalen, de jonge wel.

27Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:11 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko hoorde een bekende stem vlak bij de duistere uitstraling en begon wat sneller te lopen en botste tegen Kyosu op. Ze gaf een klein gilletje en bleef hem even vaag aan kijken.

28Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:11 pm

Lily

Lily
Niveau 1

((Sorry even iets verkeerd, die hierna is goed...))



Last edited by Lily on Wed Sep 16, 2009 9:14 pm; edited 1 time in total

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

29Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:13 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily liep nog steeds door. Plotseling stopte ze en besefte dat dit geen zin had. Ze kon het toch niet vinden door als een kip zonder kop door dit Labyrint te lopen.
Ze zuchtte, hurkte neer en leunde tegen de struiken die onnatuurlijk sterk bleken te zijn.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

30Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:14 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu keek haar met een vraagteken op zijn gezicht aan. 'Uhm.. dat begrijp ik niet helemaal.' zei kyosu droog tegen het meisje. 'Je bent... je bent blind..?' vroeg hij aarzelend. Wat een domme vraag, eigenlijk. Hij kon haar niet goed zien. Toen botste er plotseling iemand tegen hem aan. 'Mimiko! man je laat me schrikken man!' riep hij keihard door het ladyrint toen hij doorhad dat het mimiko was.

31Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:18 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Lune wrote:((Lune zou naast de donkere Kyosu nu extra liefheid uitstralen I love you *Sarcasme*))

'Terra!' riep Lune blij, hij dacht er even niet bij na wie het was.. Dat het Terra de pervert was maakte hem niet zoveel uit op het moment. Hij was niet alleen. Hij keek verstoort op, 'nee? Ik ben wel sterker dan dat jij bent.. Jij zou weg moeten gaan zodat ik jou kon beschermen?'

((zit zo`n bosjes muur tussen he ;D))

Terra werd ruw tegen de grond gedrukt en de nagels van het beest drukte dwars door zijn vel heen, even ontsnapte een schreeuw van pijn hem maar al snel keek hij het wezen strak en vastberaden aan, het warme gehijg kwam dichterbij zijn gezicht en nu nam hij de kans, hij gebruikte een groot deel van zijn energie om een sterke licht flits te creeren.

32Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:20 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko hijgde nog steeds van angst. 'He.. het spijt me', zei ze en ze probeerde een beetje te kalmeren maar raakte weer in shock toen ze nog een persoon zag. 'Het is hier eng', zei Mimiko met een klein stemmetje. De struiken leken ontzettend hoog en Mimiko zag alleen maar duisternis.

33Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:26 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily sloot haar ogen en probeerde zich te oriënteren. Had ze nu maar Lucht&Vliegen gehad, dan had ze gewoon even gekeken. Plots hoorde ze iets naast zich. Schrikkerig keek ze op. Er stond een klein meisje. Het glimlachte naar haar, en haar ogen stonden helder. Toch was er iets raars, alleen kon Lily er even niet opkomen.

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

34Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:29 pm

Lune

Lune
Niveau 2

Terra Luce wrote:
Lune wrote:((Lune zou naast de donkere Kyosu nu extra liefheid uitstralen I love you *Sarcasme*))

'Terra!' riep Lune blij, hij dacht er even niet bij na wie het was.. Dat het Terra de pervert was maakte hem niet zoveel uit op het moment. Hij was niet alleen. Hij keek verstoort op, 'nee? Ik ben wel sterker dan dat jij bent.. Jij zou weg moeten gaan zodat ik jou kon beschermen?'

((zit zo`n bosjes muur tussen he ;D))

Terra werd ruw tegen de grond gedrukt en de nagels van het beest drukte dwars door zijn vel heen, even ontsnapte een schreeuw van pijn hem maar al snel keek hij het wezen strak en vastberaden aan, het warme gehijg kwam dichterbij zijn gezicht en nu nam hij de kans, hij gebruikte een groot deel van zijn energie om een sterke licht flits te creeren.

((Sorry, ik ben met 10000 dingen tegelijk bezig, Lune kan door bosjes en muren heen kijken? *Sarcasme* What a Face ))

35Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:30 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero reageerde op zijn eigen licht verlichting en hoorde iemand vliegen, hij bleef zijn eigen licht aanhouden en verlichten, het voor een seconde dacht hij dat hij iemand zag maar of het echt zo was, het leek op een klein meisje. (lily reageer xD)

http://mido-iraq.hyves.nl/

36Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 9:39 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Kyosu was even in trance, het leek alsof iets of iemand, hem riep. Hem beveelde op het geluid af te komen. Voor hij het wist stond hij op een heel andere plek, geen mimiko, en geen onbekend blin meisje te bekennen. Hij keek even gefrustreerd om zich heen. 'Gaan we zo spelen.' mompelde hij zacht, tegen hetgeen wat hem hierheen had geleid. Hij wist niet wat of wie, maar hij wist wel dat hij wel zin had in een spelletje. Een gemene glimlach verscheen weer op zijn gezicht, en hij keek met een duivelse blik tussen zijn haar door. Hij vormde een schaduwbol tussen zijn handen. 'Kom dan..' zei hij op een uitdagende toon.

37Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:01 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily bleef geïntereseerd naar het meisje staren. Het glimlachte haar nogsteeds vriendelijk toe. Nu merkte Lily wat er anders was. Het meisje vloog een stukje van de grond. Lily keek bedenkelijk naar. Raar...
Het meisje kwam dichterbij. Haar aanwezigheid was duidelijk te voelen en het voelde warm. Lily voelde zich bij haar op haar gemak, en dat gebeurde niet vaak.

Het Labyrint - Page 2 Girl2-1

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

38Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:03 pm

Mido

Mido
Niveau 2

Zero voelde de aanwezigheid van een andere persoon om zich heen en hij voelde zich..niet echt bepaald geëmotioneerd.. Hij voelde zich anders dan normaal maar hij hield het in bedwang..tot dat hij doorliep en iemand zag. '' Eeh''

http://mido-iraq.hyves.nl/

39Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:05 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla had zich weer omgedraait en stuurde de wind zonder dat iemand het door zou hebben tussen de gangen van het labyrint door. Mooi, straks moest ze rechtdoor, omdat de wegen links en rechts dood zouden lopen. 'We kunnen maar beter verder gaan, voordat het onze beurt is om naar het onbekende te gaan. En als je het te eng vind, sluit je ogen dan.' Ze klonk kalm en rustig, alsof dit niet vreemd voor haar was.

40Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:07 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( mido, heb je het tegen kyosu? hij is namelijk nogal met zichzelf en een onzichtbaar persoon in gevecht, haha. ik had het dus niet tegen zero : D ))

41Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:08 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Wow, opeens voelt iedereen een ander zijn aanwezigheid, best wel dom eigenlijk =,=))

42Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:11 pm

Lily

Lily
Niveau 1

Lily bleef naar het meisje staren. Plotseling kreeg het meisje tranen in haar ogen. En niet van verdriet, want er speelde nogsteeds een glimlach om haar lippen. Ze hoorde een lieve stem in haar hoofd, en ze besefte dat die van het meisje moest zijn.
'Eindelijk! Je kan me zien hé?' Lily knikte ademloos. 'O, ik ben al zo lang alleen... Ik ben trouwens Yia.'

http://www.magicschoolrpg.yourbb.nl

43Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:12 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( no no no, kyosu had al eerder zoiets maar dan in 'de kamer der angsten' , nog op het andere forum van mhs. Iets met zijn overleden zusje, en daar wil ik nu zegmaar even een vervolg op maken, maar ik snapte de post van mido niet helemaal ;D ))

44Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:17 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Kyosu wrote:(( no no no, kyosu had al eerder zoiets maar dan in 'de kamer der angsten' , nog op het andere forum van mhs. Iets met zijn overleden zusje, en daar wil ik nu zegmaar even een vervolg op maken, maar ik snapte de post van mido niet helemaal ;D ))

((De kamer der angsten was leuk XD toen speelde ik nog Shimara xd, maar ik had het niet over jou maar over Mido, een aanwegheid voelen is anders dan voelen dat je bekeken word *Death Glare*))

45Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:21 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

Shayla wrote:
Kyosu wrote:(( no no no, kyosu had al eerder zoiets maar dan in 'de kamer der angsten' , nog op het andere forum van mhs. Iets met zijn overleden zusje, en daar wil ik nu zegmaar even een vervolg op maken, maar ik snapte de post van mido niet helemaal ;D ))

((De kamer der angsten was leuk XD toen speelde ik nog Shimara xd, maar ik had het niet over jou maar over Mido, een aanwegheid voelen is anders dan voelen dat je bekeken word *Death Glare*))

(( ben jij Shimara? GODDAMN dat wist ik geeneens! DX. Ik dacht al: waar is dat kind gebleven? haha. good to know. Kom anders even naar kyosu toen lopen, ik dacht net namelijk dat je weg was xD ))

Kyosu keek nog steeds vol verwachting in het rond, tot hij opeens een witte schim voor zijn ogen langs zag flitsen. Van schrik liet kyosu het Schaduwbolletje uit elkaar spatten. 'Wie is daar?' vroeg hij nu met lichte boosheid in zijn stem. 'Toon jezelf!' riep hij al in het rond draaiend.

46Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:28 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

((Maar ik weet niet eens waar hij is of wat er met hem aan de hand is xd))

Shayla begon maar weer te lopen. Afgezien van andere, had zei geen last van deze omstandigheid. Het hele leven was voor haar als een doolhof, donker en onbekend. Niks nieuws dus en zij wist hoe ze hier uit kom komen. Ze voelde van verschillende personen hen aanwezigheid, maar kende bijna niemand. Ze bleef stil staan bij een splitsing. Moest ze nou naar links, of naar rechts? 'Waar heen nu?' Vroeg ze zacht, alsof ze het tegen iemand had en stuurde de wind zacht door de gangen. Rechts botste de wind tegen een heg, bij links niet. Ze liep dus naar links.

47Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:33 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

(( wacht dan doe ik het even zo: ))

Kyosu schudde zijn hoofd, dit was echt niet meer leuk nu. Hij draaide nog steeds rondjes, in de hoop te zien wie hier was. 'Kyosu....' zei een stem meegevoerd door de wind. Opeens zag hij zijn zusje voor zichstaan, in een flits weliswaar, maar hij zag haar. 'Broertje..'hoorde hij weer. Wanhopig zakte kyosu op zijn knieën. 'Laat het stoppen!' schreeuwde hij in een poging geholpen te worden. Het was hopeloos, er was niemand. Hij voelde de lucht om zich heen draaien en hij voelde zijn lichaam lam worden. 'Help..' kraamde hij zachtjes uit.

48Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:37 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liep door de gang en hoorde achter zich een kreet om hulp. Ze wilde eigenlijk gewoon doorlopen, omdat ze dacht dat het weer een geest was. Maar ze voelde de aanwezigheid van iemand, iemand die ze net had ontmoet. Ze draaide zich langzaam weer om en liep terug naar de andere gang. 'Oi, wat is er aan de hand?'

49Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:40 pm

Kyosu

Kyosu
Niveau 2

'Laat het stoppen,' bracht kyosu uit, die met zijn hoofd tussen zijn handen heen en weer zat te wiegen. Hij hoorde de stem van Shayla, maar durfde het niet aan om opzij te kijken, uit angst voor wat hij allemaal zou zien.

(( oh, ik moet gaan T.T Dus, andere keer maar verder ofzo! ;D Bye! ))

50Het Labyrint - Page 2 Empty Re: Het Labyrint Wed Sep 16, 2009 10:44 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla kwam dichterbij en stopte vlak voor hem. Ze was niet goed met zulk soort dingen. Ze was goed met helpen van mensen in een bepaalde situatie, maar deze situatie ging haar toch echt te boven. Zoiets had ze nog nooit mee gemaakt. Voorzichtig legde ze haar hand op zijn hoofd neer en probeerde hem te sussen. 'Ssst maar, het is al weg, er is hier niks.' Zei ze kalm in de hoop dat het zou werken.

((Ik ook, ff liedje downloaden en dan pitten, bai bai))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum