Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer van Shayla

+2
Mimiko
Terra
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

51Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:20 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek haar rustig aan "Nauw im moest in het midden zijn van de stad en het was er aardig druk....maar ik ben ook nog wel in andere delen geweest.." Ze mocht alleen niet overal komen van haar toen 'body guards'

52Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:31 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla lachte een beetje. 'En hoe was de avond? Mijn broer zei altijd dat de stad prachtig verlicht was, met de mooiste kleuren, maar dat de sterren er niet schenen. Ooja, klopt het dat de stad nooit slaapt?' Ze klonk een beetje opgewonde en vrolijk. Het was lang geleden sinds ze met iemand zo kon praten, dus werd ze er vrolijk en opgetogen van.

53Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:39 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra knikte "Uhu alle lichtjes zelfs ik kon er af en toe duizelig van worden" ze moest even lachen door de herrineringen, die week was gewoon enorm leuk geweest.
"En nauw ik denk dat de helft van de stad slaapt..maar de andere helft snachts wakker word" ze glimlachte.

54Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:47 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla lachte om de grap van Terra Luce. 'En hoe is het leven op een andere planeet? Hadden ze daar veel andere gewoontes?' Ze was misschien nieuwsgierig, maar ze hoorde niet veel van zulke verhalen. Het liefste wilde ze alles weten nu.

55Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:50 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra dacht even na, ze had toen ze op Ayao was niet heel veel van de planeet gezien, ze moest altijd in haar eigen wijk blijven en zo veel mogenlijk in de buurt van haar Bodyguards.
"Nauw...het is het donker...erg donker maar er zijn straat lantarens...enne ik weet niet echt veel over de gewoontes alleen dat we bij ons thuis heel veel bezig waren met onze toekomst en mijn moeder altijd mijn haar wou doen ook al wou ik het niet.....ze noemde het traditie sinds haar moeder ook altijd haar haar deed"

56Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 8:58 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla knikte even en zuchte diep. 'Maar, vond je het niet fijn dat er altijd iemand bij je was?' Misschien was deze vraag in de ogen van een ander vreemd, maar Shayla kende "aandacht" bijna niet, dus wilde ze het graag weten.

57Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Wed Sep 09, 2009 9:58 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

-New-

Shayla had net met een beetje moeite haar kamer opgeruimt en voor haar gevoel was alles netjes. Er was niemand in de buurt om te vragen of dat inderdaad het geval was, dus ging ze maar op haar gevoel af. Haar lege koffer deed ze onder haar bed en de kast deed ze nog even snel dicht. Zo, daar zat ze dan nu... alleen. Zacht begon ze te zingen in zichzelf, om zich maar te vermaken.

58Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 7:18 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam doodstil de badkamer uit, ze wou Shayla niet storen.
Ze liep in een niet zo nette trainings broek en een shirtje, tja je kon er ook niet altijd perfect uitzien.

59Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 7:30 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla stopte abrupt met zingen en richtge haar gezicht op naar Terra Luce, die te vergeeft probeerde weg te sluipen. Je moest iets beters verzinnen om langs Shayla te kunnen, zonder dat je opgemerkt werd. Ze kon je altijd wel horen, of ze herkende je lichaams geur, of ze kon je gewoon met haar ziel voelen, wat niet uit te leggen valt. 'Wat ga je doen?' Vroeg Shayle een tikje nieuwsgierig.

60Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 7:39 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek haar met een glimlach aan "Euhm....een date zoeken voor de verjaardag van mijn vader" ze glimlachte, haar vader was binnenkort jarig en hij had haar gezegd dat ze een leuke date moest zoeken.....nu vond Terra het wel een leuk idee om dan aan te komen met de meest tegenstellende date de ze maar kon vinden.

61Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 7:59 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla lachte en veegde haar haar achter haar oor. 'Misschien kan ik helpen? Ik kan best goed aanvoelen hoe mensen echt zijn van binnen. Misschien is het handig? En ik wil je graag helpen.' Bood ze vriendelijk aan.

62Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 8:19 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek haar even aandachtig aan "Ga jij mee? m`n vader is altijd zo kieskeurig....maar ik ben van plan gewoon een willekeurig iemand mee te nemen en hem gewoon even te pesten" ze glimlachte en ging op haar bed zitten en na een tijdje in haar toilettas te hebben gezocht trok ze haar mascara eruit.

63Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Fri Sep 11, 2009 8:59 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla streek haar haar van achter even glad en dacht na. 'Heb je veel contact met je vader?' Vroeg ze opeens, zomaar uit het niets.

64Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 9:35 am

Terra

Terra
Niveau 2

Terra trok een mobiel uit haar zak "50 gemiste oproepen...alleen vandaag al..." ze fronste haar vader bleef haar maar bellen om te vragen of ze al een date had, en de laatste week was dat wel heel erg geworden.

65Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:50 am

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimi liep naar de kamer van Terra aangezien ze toch niets beter te doen had. Ze stond voor haar deur en klopte zachtjes aan.

66Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 11:41 am

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla stond op en liep naar de deur. 'Ik doe wel open.' Zei ze en zocht naar de deurklink. Daarna schoof ze de deur langzaam open. 'Uhm, kan ik je helpen?'

67Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 1:19 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek langs Shayla en zag Mimiko ze had die glimlach nu al uren op haar gezicht en af en toe leek het alsof haar gezicht niet anders kon.

68Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:51 pm

Terra

Terra
Niveau 2

---New---

Terra liep voorzichtig de kamer in, vaagjes kwam de kennis van de echte Terra bij hem binnen en meteen kwam de grijns terug.
Hij ging op zijn bed liggen en keek naar het plafond.

69Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:51 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette liep naar de kamer. Volgens de receptioniste was dit Shayla's kamer. Hopelijk is ze er. Ze klopte op de deur en wachtte op antwoord. En als ze er niet is? Ah, well, dan ontmoet ik haar kamergenote.. ook goed.



Last edited by Cosette on Sat Sep 12, 2009 10:54 pm; edited 1 time in total

70Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:53 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar de deur "Hijs open" hij bleef naar de deur kijken en hoopte op iemand die er een beetje leuk uitzag, hij had behoefte aan een hoop lol.

71Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:54 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette trok haar wenkbrauw op. Dat klonk niet als een meisjes stem. Aarzelend duwde ze de deur open. 'Eh.. Hallo?' zei ze verbaasd, toen ze de jongen zag.

72Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:56 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam half overeind en streek wat van zijn veel te lange haar uit zijn gezicht "Hay...kan ik helpen?" hij keek haar nog altijd even vampire like aan.

73Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:57 pm

Cosette

Cosette
Niveau 2

Cosette keek naar de jongen. 'Ik kwam eigenlijk.. voor Shayla..' Maar jij bent ook goed!

74Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:58 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla liep de badkamer uit nadat ze het bad vol had laten lopen. Ze wilde een handdoek en haar nachtkleding paken, maar stopte toen ze de aanwezigheid van een vreemde voelde. Opeens was haar stemming veranderd van vrolijk, naar serieus en wantrouwend. 'Wat moet dat hier?' Zei ze op 1 toon.

75Kamer van Shayla - Page 3 Empty Re: Kamer van Shayla Sat Sep 12, 2009 10:59 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam nu helemaal overeind en liep naar haar toe, hij keek wat naar beneden omdat ze veel korter als hem was en grijnsde "Geen idee waar ze is...ow....toch wel" hij plaatste met één hand een plukje haar op de goede plaats en bleef haar aankijken.
Hij keek naar Shayla "Ik ben je kamer genoot?"


((Dont kick him out...or maybe you could XD))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum