Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer van Shayla

+2
Mimiko
Terra
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

26Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 9:21 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Wel oké..Je zou toch door moeten gaan hea, en zeker als je net bezig bent met je "Studie"' Lune glimlachten, 'Ik kom der wel overheen..'

27Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 9:22 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko liep naar Lune en sloeg haar armen om hem heen. 'Ik mis hem ook', zei ze zachtjes.

28Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 9:25 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek Lune een beetje vaag aan, waar had hij last van..wedden dat het zo`n emo was....die alsmaar om aandacht ging schreeuwen....
Ze nam een slokje van haar thee.

29Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 9:25 pm

Lune

Lune
Niveau 2

'Ik niet, ik vind het alleen maar een lul dat hij me zo heeft achtergelaten,' Lune glimlachten als een boer met kiespijn.

30Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 9:30 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

((moet gaan ben er rond 11'n weer))

31Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Sun Sep 06, 2009 10:09 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko hoorde dat er een nieuw meisje was aangekomen op MHS. Met een schaal koekjes, klopte ze op de deur. Blij wiebelde ze op haar benen.

32Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Mon Sep 07, 2009 10:36 am

Terra

Terra
Niveau 2

Terra kwam overeind en liep naar de deur "Hijs gewoon open hoor" zei ze met een zachte glimlach op haar gezicht.
Waarom was iedereen hier zo kort?

33Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Mon Sep 07, 2009 8:27 pm

Terra

Terra
Niveau 2

--New--

Terra liep haar kamer in en deed het raam dicht, de regen had een flinke plas water op haar grond doen verschijnen en het druppen van haar kleren en haar maakte het niet droger...
Ze zuchte en pakte een grote handdoek en drapeerde die op de natte plek.

34Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 3:15 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko was na dat ze Lune had gezien zonder iets te zeggen weg te gaan bij Terra. Ze liep sloffend over de gang naar de kamer van Terra. Mimiko was lichterlijk bang dat ze boos zou zijn, maar om niets meer van haar te laten horen vond ze ook weer zo iets.
Bij haar deur aan gekomen klopte ze rustig op haar deur en ze hoopte dat ze er was. Ze wist alleen haar naam en iets van haar afkomst maar aangezien Mimiko's nieuwschierigheid haar zoal altijd de baas was zou ze vandaag hopelijk meer over haar te weten te komen. Mimiko lachte even in haar zelf. Dit was echt zo'n missie in zo'n game die ze moest vol brengen om naar het volgende de level te gaan.

35Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 3:17 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra liep in een badjas en deed de deur open "Ow hallo..." ze glimlachte "M`n kamer is een beetje nat geregend maar ok.."

36Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:18 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

(( Shayla heeft nog geen kamergenoot cyclops ))

37Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:21 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Kom je erbij dan ^^ vanaaf wel een party >w<

38Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:29 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

(( Oky, maar be nice voor haar, ze is blind, voor als je het nog niet wist >,< ))

Shayla liep door de gang en sleepte met moeite haar koffer mee. Ze hield met haar rechterhand de koffer vast en met haar andere hand ging ze langs de muur, zodat ze de deuren kon tellen. Ze had aan iemand de kamer gevraagd en zei dat ze bij de 5e deur rechts moest wezen. Ze stopte toen ze de 5e deur voelde en ging met haar hand naar de deurklink.

39Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:31 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra ging op haar bed zitten en keek rustig door de kamer.

40Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:52 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla schoof langzaam de deur open en stapte de kamer in, met in haar ene hand haar tas. Ze voelde de aanwezigheid van nog iemand dus schraapte ze haar keel zachtjes. 'Uhm... Hallo?'

41Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 6:55 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek verrast op "Ow hai....euhm kan ik helpen?" zei ze rustig.

42Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:16 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Ik hoop het.' Shayla haalde een briefje uit haar zak en zette haar koffer neer. 'Ze zeiden dat ik hier moest wezen. Ik hoop dat ze me niet voor de gek hebben gehouden en dat ik hier goed zit.' Ze liet het nummer van de kamer zien.

43Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:18 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek naar het papiertje "Jep dat is hier, dus jij bent me nieuwe kamer genoot?" ze had nooit een kamer genoot gehad, en ook geen zusje dus misschien was dit wel leuk.

44Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:26 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla haalde opgelucht adem. 'Ok, dankje.' Ze liep naar het bed en bleef er vlak voor staan. Door de terugkaatsingen van de wind, wist ze precies waar het stond. Ze tilde haar koffer erop en draaide zich naar Terra. 'Mijn naam is Shayla Tsumarino.' Zei ze met een glimlach.

45Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:31 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra keek haar rustig aan "Terra Luce" Zei ze met een glimlach, dit meisje was interesant en vooral om dat ze niet kon zien, zo kon ze ook niet Terra haar uiterlijk zien, mensen keken haar altijd aan alsof ze zo`n arrogant mens was maar eigenlijk deed ze er hard haar best voor om zo te lijken, zodat mensen haar echte ik nooit zouden zien.

46Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:40 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

Shayla ging op het bed zitten en liet de koffer nog dicht zitten. Later zou ze wel moeite doen om hem uit te pakken. Ze was nu te moe van de lange reis. 'Dus, Terra Luce, waar kom je vandaan als ik vragen mag?' Ze hield haar gezicht op Terra Luce gericht, omdat ze anders misschien dacht dat Shayla onbeleefd was, omdat ze haar niet aankeek.

47Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:46 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra pakte een kopje thee "Ayao en waar komt Shayla Tsumarino vandaan?" ze glimlachte en nam een slokje van haar thee.

48Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:50 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Tokyo... Saai hé?' Grapte ze en leunde met haar rug tegen de muur. 'Het was daar inderdaad saai...' Zei ze heel zacht, zo zacht, dat je het bijna niet kon horen.

49Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:55 pm

Terra

Terra
Niveau 2

Terra schudden haar hoofd "Nee! Tokyo was geweldig!" Ze had er één keer ergens in een cafe moeten optreden maar de rest van die week was geweldig geweest, al het licht en de mensen.

50Kamer van Shayla - Page 2 Empty Re: Kamer van Shayla Tue Sep 08, 2009 7:58 pm

Shayla

Shayla
Niveau 1

'Aah, je bent er geweest.' Wat ze nu wilde vragen, durfde ze eigenlijk niet. Toch deed ze haar mond open om iets te zeggen, maar het duurde even voordat er echt geluid uit kwam. 'Hoe... Hoe zag het deel eruit wat je gezien had?'

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum