Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 4027: Toushirou

+6
Miyoko
Nicholas
Scarlett
Kyosu
Yumiko
Toushirou
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 2 of 10]

26Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:24 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok zijn wenkbrauwen op. 'Wil jij het terugstelen dan?' vroeg hij half bezorgd en half onder de indruk. Inbreken in dat kantoor was niet bepaald makkelijk, zou je toch denken. De Heerseres zou eerst weg moeten zijn. Hij slikte.

http://bussjah.hyves.nl

27Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:32 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett stopte recht voor Toushirous deur en klopte nog voordat ze echt stilstond. "Here it is," bracht ze uit richting Nicholas. "Als hij er is tenminste." Want natuurlijk hoefde hij niet 24/7 op zijn kamer te vinden zijn.

28Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:33 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Ik ben er al eens geweest, samen met Yuu. Er is een geheime gang die leid naar het MSA hoofdkwartier, waar een deur is naar het kantoor.' Dat ze vorige keer betrapt was, liet ze even achterwegen.

29Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:35 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou fronste toen de deur openging. Hij dacht even dat de Heerseres hem kwam halen, openrijten, en in een weiland achter zou laten, maar bedacht dat ze dan vast gewoon binnen was komen stormen. Hij stond op en liep naar de deur, die hij voorzichtig opendeed. Dat het Scarlett was, zorgde voor een enorme opluchting, maar ook wat zenuwen die opspeelden omdat Yumiko er ook was. 'O, hoi' zei hij met een geforceerde glimlach.

http://bussjah.hyves.nl

30Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:36 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick knikte."Oke, good." Hij wachte tot iemand de deur open deed, en keek een rbeetje rond. De deur werd open gedaan en Nick zag Tou staan."Hey!" begroette hij hem.

31Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:37 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Scarlett keek Toushirou even vaag aan, omdat zijn glimlach nou niet bepaald hartelijk was. Ze besloot het maar even achterwege te laten. "Hey eh- I was wondering.. Well, ik verveelde me, en aangezien we nog naar Ayao zouden gaan.. Heb je nu toevallig geen tijd?" vroeg ze, Yumiko nog niet eens opgemerkt.

32Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:40 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even naar Scarlett en Nicholas. Gaat ze vragen of Toushirou meedoet met een trio tussen haar en Nicholas en Tou? Nee, ze zat fout, het was de vraag of hij mee kwam naar Ayao. Yumiko zei niets, ze bleef gewoon zitten waar ze zat en keek de drie gezichten één voor één aan.

33Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:40 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok een mondhoek naar beneden. 'Eh - nu even niet. We waren even aan het.. brainstormen' zei hij een beetje nadenkend over zijn woorden. 'Hoi trouwens' zei hij met een knikje tegen Nicholas.

http://bussjah.hyves.nl

34Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:42 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick merkte Yumiko op toen Tou het woord 'we' gebruikten. Hij keek haar lange tijd aan, en wendde toen zijn blik af. Hij keek Tou weer aan. Daarna keek hij naar Scarlett. Autsj, hij zei nee tegen Scarlett om bij Yumiko te kunnen zijn.

35Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:44 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Verward keek Scarlett Toushirou aan. "We? Who's there with you then?" vroeg ze toen. Okay. Dit was weird. "Are you sure?" Eigenlijk had ze al helemaal geen zin meer om te gaan nu, afwijzingen waren, met wat voor reden dan ook, kut.

36Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:47 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko grijnsde even door haar "overwinning" van zojuist. Toushirou had haar afgewezen, om te praten over een onderwerp waar weinig over viel te praten.

37Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:47 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou aarzelde even, maar besloot gewoon eerlijk te zijn. 'Yumiko' zei hij met een knikje naar achter. 'Hé, ik kan wel tijd maken' voegde hij er nog met een glimlachje aan toe, al wist hij dat Scarlett's humeur nu heel makkelijk om zou kunnen slaan doordat hij Yumiko in zijn kamer had zitten.

http://bussjah.hyves.nl

38Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:49 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick slikte en liep langs Tou de kamer binnen."Hey Tou, ga maar gewoon hoor. Ik hou Yumi hier wel, dan kun jij even gezellig met Scarlett naar Ayao." Hij glimalchte.

39Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:51 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko trok even haar wenkbrauw op na Nicholas' opmerking en zuchtte even onhoorbaar. 'Doe maar wat je wilt, Tou, we waren toch "uitgepraat".' Ze kon het niet laten een uitdagende wenkbrauwwiebel erachteraan te doen. Ze wist dat Scarlett het zou zien.

40Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:55 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Net toen Scarlett om Toushirou heen keek was Yumiko beginnen te grijnzen en Scarletts ogen vernauwden zich tot speetjes. Gelijk zette ze een stap richting haar maar herstelde zich snel en probeerde te kalmeren. Als ze Yumiko zou aanvallen.. well.. Wat zou Toushirou eigenlijk doen? Hij ging toch ook nog gewoon met Yumiko om na.. Niet aan denken. Ze gromde onhoorbaar onder haar stem door. "Je hoeft niet..-" Scarletts uitdrukking veranderde gelijk nadat ze Yumiko's uitdagende blik zag en haar blik schoot naar het plafond. Tel tot tien, tel tot tien. Zonder dat ze het doorhad liet ze de temperatuur rondom dalen, iets dat altijd automatisch ging. Ze moest nu eerst Toushirous uitleg horen; Yumiko kon haar ook gewoon aan het uitdagen zijn.

41Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:57 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou keek even peinzend naar Yumiko. Ze had niet echt een passende opmerking gemaakt. Hij voelde dat het opvallend veel kouder worden en zag Scarlett's blik. Hij stak slechts zijn duim op naar Nicholas en klapte toen de deur dicht, zodat hij met Scarlett op de gang stond. 'Yumiko heeft een lekkere bui zeg' zuchtte hij.

http://bussjah.hyves.nl

42Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 9:59 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko keek even naar Nicholas en daarna naar de deur. 'En daar zaten we dan.' mompelde ze. Op één of andere manier wilde ze graag weg, maar de andere wilde hier echter heel erg graag zijn.

43Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:00 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Zeg me alsjeblieeeeeeft dat ze me gewoon aan het uitdagen was," smeekte Scarlett. Als ze nog een keer zo'n nieuws moest krijgen als de vorig keer zou ze Yumiko echt ter plekke vermoorden. En Toushirou er waarschijnlijk bij.

44Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:02 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou trok zijn wenkbrauwen op. 'Ja, natuurlijk deed ze dat' zei hij verbaasd, maar met een kleien irritatie in zijn stem. 'We kwamen net van de Heerseres - nouja, dat leg ik nog wel een keer uit. Denk alsjeblieft geen enge dingen' zei hij met een soort smekende toon.

http://bussjah.hyves.nl

45Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:05 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

Het duurde even voordat Scarlett weer echt kalm genoeg was om redelijk te kunnen praten en ze ademde een keer diep uit. "Okay. Fine. I believe you," antwoordde ze toen. Haar toon was nog steeds lichtelijk geïrriteerd, maar dit keer kwam dat door Yumiko die echt niet veel verder had moeten gaan. "So.. do you still wanna come?" vroeg ze toen bijna fluisterend.

46Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:09 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte. 'Ja, natuurlijk wil ik mee' zei hij met iets van enthousiasme. Maar toen zijn blik over de deur gleed verstrakte zijn gezicht weer een beetje. 'Ik snap niet waarom Yumiko nou zo kut moet doen. Ik bedoel, waarom moet ze mij van jou.. wegdrijven alleen maar omdat ze jou toevallig niet mag? Ik spreek haar er nog wel een keer op aan' mompelde hij, naar de grond starend. 'Ik word er gek van dat ze jou altijd van streek weet te maken. Nouja, misschien is het ook gedeeltelijk mijn schuld, maar alsnog'

http://bussjah.hyves.nl

47Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:14 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

"Don't worry," antwoordde Scarlett, haar stem opeens kalm. "Zij zal de laatste zijn die mij bij jou wegdrijft," zuchtte ze. Misschien was het ook wel gedeeltelijk zijn schuld, maar hij had er in ieder geval spijt van en terugdraaien kon hij het ook niet meer. Daarbij was hij dronken. Wie wilde er nou nuchter met Yumiko naar bed? "Shall we?" vroeg ze toen, doelend op hun tripje naar Ayao.

48Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:20 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

((Shall we sleep with Yumiko yaaaay ))

Toushirou glimlachte opgelucht en knikte op haar vraag. Hij drukte snel nog een kus op haar wang voordat ze weg konden lopen. 'Heb je eigenlijk enig idee waar op Ayao we heen gaan?' vroeg hij grijnzend, terwijl hij haar hand vastpakte.

http://bussjah.hyves.nl

49Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:22 pm

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

".. My parents," antwoordde Scarlett met een triomfantelijke glimlach. Misschien hadden haar ouders liever een Ayaoaan gehad, maar daar gaf ze niks om. Zodra ze Toushirou kenden zou dat vast veranderen. Hoopte ze.

50Kamer 4027: Toushirou - Page 2 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Sep 06, 2009 10:24 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou slikte. 'Ik hoop dat ze me iets meer mogen dan je broertje' zei hij met een beetje angst in zijn stem. 'De laatste keer dat ik die zag drukte hij een peuk op mijn arm uit'

http://bussjah.hyves.nl

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum