Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

Kamer 4027: Toushirou

+6
Miyoko
Nicholas
Scarlett
Kyosu
Yumiko
Toushirou
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Go down  Message [Page 10 of 10]

226Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:06 am

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa keek omlaag naar het kleine ventje. 'O hoi. Ik ben Aysa, ik ben nieuw hier en ik kan de wc's niet vinden. I'm sure you can help me.' Dat het Toushirou was, degene waar Yumiko wel eens over verteld had, wist ze niet.

227Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:12 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knipperde een paar keer met zijn ogen. Aysa? Aysa van Yumiko? 'Eh - Toushirou,' stelde hij zichzelf voor. 'De wc's zijn.. die kant op,' zei hij wijzend. Hij bleef haar nog steeds nadenkend aankijken. Hij had haar gezicht nooit gezien, dus kon hij het ook niet zeker weten.

http://bussjah.hyves.nl

228Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:14 am

Aysa

Aysa
Niveau 4

Toushirou? Een aantal belletjes gingen rinkelen in Aysa's hoofd. 'Ah, Yumiko heeft me een hoop over je verteld toen ze in Rusland was. Nice to meet you.' een kleine glimlach verscheen op haar gezicht.

229Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:17 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's ogen sperden zich iets verder open omdat hij zijn wenkbrauwen optrok; kennelijk was het haar dus wel. 'O..' was het enige wat hij wist uit te brengen. Wat had Yumiko over hem verteld? Hij had geen idee of hij dit gesprek voort moest zetten of niet, en wat hij moest zeggen. 'Eh - ja, aangenaam dus,'

http://bussjah.hyves.nl

230Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:19 am

Aysa

Aysa
Niveau 4

Het lijkt wel alsof hij dat niet echt op prijs stelt.. zouden de twee ruzie hebben of iets? 'Niks anders dan positieve dingen hoor.' zei ze met een klein grijnsje op haar gezicht.

231Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:33 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou glimlachte zwakjes en knikte. Hij had geen idee wat hij moest doen of zeggen, dus bleef hij even stilletjes in de deuropening staan. Opeens schoot hem iets te binnen. 'Hé - maar eh - wat doe je op MHS, als ik vragen mag? Kom je Yumiko opzoeken?' vroeg hij nieuwsgierig. Ze had bij het LDD gewerkt, dus er was vast geen mogelijkheid dat ze nog op school zat.

http://bussjah.hyves.nl

232Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:38 am

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa schudde haar hoofd. 'Nee, maar ik kan het jou wel vertellen denk ik. Ik ben hier om te schuilen voor het Leger des Duister. Ik weet niet of Yumiko alles heeft verteld.. maar ik heb gewerkt voor het LDD, in opdracht van de MSA zodat ik vertrouwlijke informatie aan hen door kon spelen. Yumiko had haar opdracht niet voltooid, dus het LDD is nog steeds op zoek naar me. Dit is de enige plek in het universum waar ik veilig ben, dus ben ik hierheen gekomen.'

233Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:40 am

Scarlett

Scarlett
Niveau 2

((*Oh, oh, ik mag het niet zeggen!* -ziet toushirou- "Oh, weetje waarom ik hier zit?!"
hahah ok sorry dat vondi k even grappig ))

234Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 12:47 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou knikte begripvol en bleef een beetje geluidloos naar haar gezicht staren. Het leek hem fantastisch om voor de MSA te werken, maar ook ontzettend gevaarlijk. Waarschijnlijk zou het bij hem slechts een droom blijven.. en zou hij eindigen in één of andere kantoorbal. Zijn ouders deden tenminste nog nuttig werk. 'Weet je niet hoe lang je moet blijven?' vroeg hij deels uit nieuwsgierigheid, en deels om de stilte te verbreken.

http://bussjah.hyves.nl

235Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 1:14 am

Aysa

Aysa
Niveau 4

(( Toushirou vertrouwt ze wel XD ))

'Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Het LDD zal blijven zoeken tot ik in mijn graf lig. Dus misschien blijf ik hier wel voor eeuwig ofzo.' Ze bedankt zich waarom ze hier ookalweer stond. 'Hé, ik hoef niet meer naar de wc.' Gek.

236Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 10:44 am

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou lachte even om haar opmerking over de wc. 'Nou goed, dan kun je er beter het beste van maken hè? Je mag trouwens wel even binnenkomen,' zei hij terwijl hij de deur wat verder open trok en opzij stapte. Zijn oog viel op zijn nachtkastje. Daar stond de uiterst gênante achtbaanfoto van hem en Yumiko, met daarnaast een foto van hem en zijn zus die ze hem verplicht had om mee te nemen. Uit angst om vermoord te worden had hij het maar gedaan, al leek het nu net of hij haar evil blikken en "leuke" beste vriend zo miste, maar dat was bepaald niet zo. Ook aan haar feestjes en denigrerende opmerkingen richting Scarlett had hij voorlopig geen behoefte. Scarlett zelf stond er natuurlijk ook. Zijn blik gleed van de foto naar Aysa. Ze zouden haast zusjes kunnen zijn, met hun haar en ogen. Alleen het lengteverschil was nogal groot.

http://bussjah.hyves.nl

237Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 7:21 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

Aysa knikte en liep met een klik klak geluid erbij naar binnen. Ze keek even naar de foto's op zijn nachtkastje. Meteen viel de foto van het blond harige meisje op. 'Hé zij lijkt best wel op mij..' zei ze verwonderd.

238Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 7:49 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou grijnsde even om het feit dat de foto van Scarlett haar eerde opviel dan de beschamende van hem en Yumiko die er naast stond. 'Wel een beetje, ja,' zei hij uiteindelijk. Ondertussen keek hij de kamer nog even rond.

http://bussjah.hyves.nl

239Kamer 4027: Toushirou - Page 10 Empty Re: Kamer 4027: Toushirou Sun Oct 18, 2009 8:20 pm

Aysa

Aysa
Niveau 4

'Is dat meisje je vriendin?' vroeg ze met een kleine glimlach. Als dat zo was had hij in ieder geval een leuke vriendin, ze zag er wel schattig uit. Alleen een beetje jong. Aysa schatte haar zo'n 14.


(( ahahahhahahahaha sorry ))

Sponsored content



Back to top  Message [Page 10 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum