Magic Highschool
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Magic Highschool

Magic Higschool RPG.


You are not connected. Please login or register

It's Party time! Party van Mendua

+8
Miyoko
Seth
Mimiko
Nicholas
Toushirou
Yumiko
Yuu
Mendua
12 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down  Message [Page 1 of 6]

1It's Party time! Party van Mendua Empty It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:12 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Oke jippie.

Party van Mendua in haar kamer en die van Mimiko Chan. Hier speelt het feest zich dus af. Want ik moest een apart topic doen van Anne. Alles is aan de kant geschoven, en er staan overal tafeltjes emt drinken en eten enzo nja, er staat muziek op


Personen: Iedereen uitgenodigt
Regels: -

2It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:12 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua kwam uit de badkamer, ze had een zwart jurkje aan, en daaronder zwarte hakken. Haar haar had ze opgestoken. Let the party begin.

3It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:16 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu had het witte burberry overhemd aan dat hij met Seth had gekocht, samen met 1 van zijn versleten spijkerbroeken en zijn favoriete witte nike aan zijn rechtervoet (hij had maar één schoen aan omdat zijn andere voet nog altijd in het verband zat en niet bekneld mocht raken met een schoen). Met zijn kruk in zijn hand klopte hij op de deur. Hij keek even naar zijn voet, die een beetje pijnlijk klopte elke keer als hij er een beetje op steunde en besloot het gewicht naar zijn kruk te verplaatsen door en nonchalant op te leunen.

4It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:17 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua liep naar de deur en deed hem open. Ze zag yuu staan, haar danspartner bij het valentijn feest, maar zoals het er nu uitzag was hij niet in staat om te dansen. 'Hoi.' zei ze terwijl ze hem van top tot teen bekeek. Hij had maar 1 schoen aan, en liep met een kruk. Ze deed de deur wat verder open en zetten een paar stapjes naar achter. 'Moet ik even helpen?' vroeg ze terwijl ze hem aankeek met een vage blik in haar ogen

5It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:21 pm

Gast


Guest

Marauwdon kwam rustig aanlopen hij had gehoord van een feestje en was eigenlijk van plan nieuwe mensen te leren kennen, toch voelde hij zich een beetje misplaatst aangezien hij nog niemand kende die hij bij de deur zag staan.
"Ow hoi...euhm ik benne...nieuw denk ik"
Hij had een twee vlinders die zijn haar goed hielden, één fel rode en één gelige "Kep wel een soort van cadeautje..." hij hield een tas omhoog, hij had aan zijn ouders gevraagd of ze hem wat drank konden sturen.

6It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:26 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua glimlachten toen ze de volgende jongen zag. 'Hoi.' zei ze met een kleine glimlach. Nu er al 2 mensen waren, viel het nog opzich mee met haar verlegenheid. Ze pakten de tas aan, en zag de alcohol. 'Dankje.' zei ze met een nog grotere glimlach op haar gezicht. Ze pakte de flessen eruit, en zetten ze in de koelbox. Even ging ze met haar hand over haar haar, om te kijken of alles nog goed zat.

7It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:32 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko had lang getwijfeld of ze zou komen, aangezien ze niet echt goed bevriend was met Mendua, of met de anderen die zouden komen. Naja, behalve als Toushirou zou komen, maar daar zou ze als Scarlett ook zou komen niet eens mee kunnen praten.

8It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon glimlachte en keek haar vrolijk aan "Dus jij bent de party leader vanavond?" de vlinders op zijn hoofd klapte even hun vleugels open en dicht en trokken een pluk haar terug naar boven zodat het niet in Mauw's gezicht hing.
Zijn haar zag er nu een beetje uit alsof het naar achter was getrokken door een set speldjes.

9It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:37 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou liep een beetje droog naar binnen en keek om zich heen. Nog niet heel druk, maar hé, hij was best wel vroeg. Hij kende degene die het feest gaf eigenlijk nauwelijks, maar iedereen was uitgenodigd, right? Hij liep gelijk vrolijk naar Yumiko toe. 'Hoi daar!'

http://bussjah.hyves.nl

10It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:39 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Hi!' zei ze vrolijk. 'Komt Scarlett niet?' vroeg ze uiteindelijk, aangezien die het niet zou waarderen als zij en Toushirou samen waren.

11It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:43 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou haalde zijn schouders op. 'Weet ik niet, ik ben gewoon gekomen, ik heb het eigenlijk niet met haar gehad over dit feest. Dus als ze ervan weet verschijnt ze misschien wel, anders niet' zei hij met een nadenkend gezicht. 'Als we maar niet te dronken worden' voegde hij er met een klein grijnsje aan toe, al stonden zijn ogen toch een beetje angstig.

http://bussjah.hyves.nl

12It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:45 pm

Yuu

Yuu
Niveau 3

Yuu sloeg de hulp van Mendua af en liep de kamer in. Hij hielp zichzelf aan een biertje, dat met een beetje gestuntel goed ging en ging uiteindelijk op het bed zitten, om naar de mensen te kijken die er al waren. Hij grijnsde even begroetend naar Toushirou en Yumiko.

13It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:47 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek rond in de kamer en toen naar het raam "Eh...jullie uitzicht is veel beter..." op zijn kamer keek je over de bomen heen maar na dat zo lang te hebben gezien had hij er wel genoeg van.

14It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:53 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

'Sinds die avond heb ik niet meer gedronken dan één malibu cola.' zei ze lachend. 'Ik heb mijn lesje wel geleerd met drank.'

15It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 6:56 pm

Toushirou

Toushirou
Niveau 3

Toushirou's grijns werd iets breder. 'Oké, ik helemaal niks, volgens mij' zei hij droogjes. 'Vanavond heb ik daar weer tijd voor. Maar eh - ietsje minder' voegde hij er nog aan toe. Hij zwaaide kalmpjes naar Yuu.

http://bussjah.hyves.nl

16It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:14 pm

Nicholas

Nicholas
Niveau 2

Nick liep de kamer binnen. Waar een party is, daar is Nick. Hij zag de mensen, en kende alleen Yumiko en Toushirou. Hij knikte naar hun en liep naar de tafel met drank. Toen merkte hij ook Yuu op. Hij liep naar hem toe en ging naast hem zitten."Hey!"

17It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:21 pm

Gast


Guest

Marauwdon zuchte en luisterden maar wat naar de muziek en mensen, het was er nog niet echt ernstig gezellig maar als iedereen dat speciale ongeveer nucleair lichtgevende drankje wat hij van z`n ouders had gegeven ging drinken met like 80% alcohol en 20% iets engs... dan werd het vast snel gezellig.

18It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:22 pm

Yumiko

Yumiko
Niveau 3

Yumiko knikte even vriendelijk naar Nicholas en nam daarna een cola met slechts een klein beetje malibu. Ze mocht natuurlijk absoluut niet dronken worden, straks gebeurde er nog wat net zoals vorige keer.

19It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:27 pm

Mendua

Mendua
Niveau 1

Mendua liep rechtsreeks naar de bar met drinken, en schonk een glas pure wodka in en sloeg hem recht naar achter. Ze begon te stressen door de drukte, en ze was veels te bang voor drukte en ook nog is veels te verlegen.

20It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:28 pm

Gast


Guest

Marauwdon liep naar de tafel toe waar de drank op stond en pakte de lichtgevende fles maar "..Levens...gevaarlijk.." las hij op het etiket....
"Fijn..."

21It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:34 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko kwam haar badkamer uitgeholt terwijl ze nog half haar ene hak aan het aan trekken was. 'Sorry sorry sorry', zei ze terwijl ze eindelijk haar hak aan had. Mimiko had voor een zwart jurkje gekozen waarbij het stuk van haar buik doorzichtig was. Over de jurk zaten glittertjes. De jurk had een V-hals en spaggeti bandjes, hij was niet heel lang maar ook niet te kort, daaronder had ze hoge paal hakken waardoor ze nu eindelijk bijna even lang was als de rest.

22It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:36 pm

Seth

Seth
Niveau 3

Seth klopte op de deur, en friemelde even onrustig met zijn stropdasje terwijl hij wachtte tot er iemand open zou doen.

23It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:36 pm

Gast


Guest

Marauwdon keek naar Mimiko en zwaaide vrolijk "Hay...." hij keek weer even naar de fles "Niet gebruiken in combinatie met medicijnen...." hij zuchte "Maar dat is met elke soort alcohol..." hij schonk een bodempje in een glas en rook eraan, zijn ogen begonnen spontaan te tranen.

24It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:37 pm

Miyoko

Miyoko
Niveau 2

Miyoko kwam binnen, in haar roze lollipop jurkje. Ze zag er niet echt vrolijk uit, maar dat was niet zo heel gek. Met kleine stapjes liep ze naar Mendua toe. 'Ik.. was toch maar even gekomen. Maar verwacht niet dat ik uit me dak ga.' Zei ze met een klein lachje. Ze drukte een fles sake in Mendua's handen, en knikte. 'Alsjeblieft.'

25It's Party time! Party van Mendua Empty Re: It's Party time! Party van Mendua Fri Sep 04, 2009 7:41 pm

Mimiko

Mimiko
Niveau 3

Mimiko zwaaite terug naar Mauw en liep op hem af. 'Niet te veel van dat spul he', zei ze grijzend terwijl ze haar eigen glas vol schonk.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 6]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum